Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
hej, min kone skal til Thailand for at hente sin søn omkring den 1 nov,(håber vi) hun skal så have en retur billet som jeg kan købe her hjemme, men sønnen skal kun have en enkelt billet, hvor vil det være beste at købe den, i thailand eller her i DK
Hvad med om din kone købte en enkeltbillet,måske prøve at spørge my travel, så kan de sammen købe 2 enkeltbilleter i TH, så er det også helt sikkert at de kommer med samme fly
Da unge mennesker ikke er kendt for, at have de største formuer, så er kao san rd. et godt sted at købe billige billetter.
Hør i de forskellige tour-shops, hvad priser ligger på, og køb det tilbud der passer til jeres pengepung.
Hvis I påtænker, at rejse til thailand inden de næste 12mdr, så er en 12mdr retur-billet vel en fordel!
Helt klart billigst at købe i Thailand, men der kan jo opstå problemer, med at komme med samme fly, som kylling er inde på. Men ellers en åben retur billet til din kone, og så enkelt til barnet.. En enkelt billet fra DK, koster stort set det samme som en retur, med mindre de har lavet om på deres prispolitik, og det har jeg ikke hørt de skulle have
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!
Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
Der er sikkert mange regler omkring en åben hjemrejsebillet.
Jeg oplevede, sidste år i sep. at købe 2 returbilletter hos Mytravel til Bangkok - med Thai Air, - at billetterne ikke kunne være åbne. Der skulle være en hjemrejse dato på, som jeg så kunne ændre i Thailand, når jeg fandt ud af hvornår jeg ville hjem ( det kostede ikke noget at ændre billetten).
Vi skulle rejse 8 personer sammen, men de 6 skulle hjem efter 14 dage. Så da vi fik billetterne, var vi alle 8 sat til at rejse hjem efter 14 dage.
Så hvis du bistiller en åben billet - og rejsebereauet ikke siger noget - så kontroler din billet grundig om der skulle være en hjemrejsedato. Hvis du først opdager det for sent - så er flyet fløjet - og du skal betale en ny billet.