Se indlæg|
1. gang i Thailand
|
|
| skoge |
Lagt på d. 26/04-2007 20:02
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 113 |
Hej NU sker det.....! Efter flere år drømmeri (og computer-traveling - som jeg kalder det) er det kommet så vidt......JEG skal til Thailand - nærmere bestemt Phuket=Kata Beach. Jeg glæder mig UTROLIG til denne oplevelse, efter i "årevis" (helt bogstaveligt) at ha´ fulgt med bl.a. her i forum og i Thailand.dk´s forum og blevet mere og mere nysgerrig efter at besøge dette pragtfulde land/sted. Jeg tror GOOGLE - m.fl. er ved at være træt af mine forespørgsler om alt mellem himmel og jord - er ved at være træt af mine "skrækkelige" spørgsmål om dit og dat. Jeg har -bogstavelig talt - daglig været bruger af bl.a. dette forum og også Thailand.dk´ s forum for at LÆRE - og jeg synes efterhånden også det er lykkedes meget godt. Når jeg i min indledning skriver, JEG skal til Thailand er det altså også Hustru og datter der skal med, men jeg har på fornemmelsen, at de bare tror vi skal til Mallorca/Gran Canaria, men de skal nok blive klogere...........De deler overhovedet ikke min entusiasme for den forestående tur, men det skal squ nok komme (har jeg ikke ret ?) Jeg er bare så glad for nu går flere års ønsker i opfyldelse..... Med venlig hilsen ![]() Skoge |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 26/04-2007 20:47
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
skoge skrev: Hej NU sker det.....! Efter flere år drømmeri (og computer-traveling - som jeg kalder det) er det kommet så vidt......JEG skal til Thailand - nærmere bestemt Phuket=Kata Beach. Jeg glæder mig UTROLIG til denne oplevelse, efter i "årevis" (helt bogstaveligt) at ha´ fulgt med bl.a. her i forum og i Thailand.dk´s forum og blevet mere og mere nysgerrig efter at besøge dette pragtfulde land/sted. Jeg tror GOOGLE - m.fl. er ved at være træt af mine forespørgsler om alt mellem himmel og jord - er ved at være træt af mine "skrækkelige" spørgsmål om dit og dat. Jeg har -bogstavelig talt - daglig været bruger af bl.a. dette forum og også Thailand.dk´ s forum for at LÆRE - og jeg synes efterhånden også det er lykkedes meget godt. Når jeg i min indledning skriver, JEG skal til Thailand er det altså også Hustru og datter der skal med, men jeg har på fornemmelsen, at de bare tror vi skal til Mallorca/Gran Canaria, men de skal nok blive klogere...........De deler overhovedet ikke min entusiasme for den forestående tur, men det skal squ nok komme (har jeg ikke ret ?) Jeg er bare så glad for nu går flere års ønsker i opfyldelse..... Med venlig hilsen ![]() Skoge Thailand = smilets land. god tur til jer alle håber i får en uforglemmelig rejse / minder med hjem til danmark igen. quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| skoge |
Lagt på d. 26/04-2007 20:55
|
quickmouse skrev: skoge skrev: Hej NU sker det.....! Efter flere år drømmeri (og computer-traveling - som jeg kalder det) er det kommet så vidt......JEG skal til Thailand - nærmere bestemt Phuket=Kata Beach. Jeg glæder mig UTROLIG til denne oplevelse, efter i "årevis" (helt bogstaveligt) at ha´ fulgt med bl.a. her i forum og i Thailand.dk´s forum og blevet mere og mere nysgerrig efter at besøge dette pragtfulde land/sted. Jeg tror GOOGLE - m.fl. er ved at være træt af mine forespørgsler om alt mellem himmel og jord - er ved at være træt af mine "skrækkelige" spørgsmål om dit og dat. Jeg har -bogstavelig talt - daglig været bruger af bl.a. dette forum og også Thailand.dk´ s forum for at LÆRE - og jeg synes efterhånden også det er lykkedes meget godt. Når jeg i min indledning skriver, JEG skal til Thailand er det altså også Hustru og datter der skal med, men jeg har på fornemmelsen, at de bare tror vi skal til Mallorca/Gran Canaria, men de skal nok blive klogere...........De deler overhovedet ikke min entusiasme for den forestående tur, men det skal squ nok komme (har jeg ikke ret ?) Jeg er bare så glad for nu går flere års ønsker i opfyldelse..... Med venlig hilsen ![]() Skoge Thailand = smilets land. god tur til jer alle håber i får en uforglemmelig rejse / minder med hjem til danmark igen. Quickmouse: Tak..... Glæder mig virkelig rigtig meget......![]() |
|
|
|
| Baht-man |
Lagt på d. 20/07-2007 16:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Det kan kun blive godt! ![]() Men hvornår skal I rejse så? Eller har I været dernede/er der nu eller noget i den stil? Hvad løb det så op i med flybillet osv.? En tur forbi Kata Beach View Point er et klart must! ![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 20/07-2007 16:22
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Rigtig god tur. Pas nu på det kan godt være vanedannende ![]()
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| skoge |
Lagt på d. 20/07-2007 17:58
|
Hej Basismedlem Vi skal afsted den 15.11. fra kbh. og lander iflg. planen 9 timer og 40 minutter efter (direkte) på Phuket - vi skal med Startour og rejsen er lidt speciel, idet vi kun har 1 overnatning i Phuket Town som er med i prisen. Vi skal hjem igen den 30.11. og fra og med 2. overnatning skal vi opholde os på The little Mermaid Resort i Kata. Med andre ord = rejsen er på såkaldt "egen hånd". Det jeg kan frygte en lille (stor) smule er, at der efter planen skal proppes over 500 mennesker ind i en "bitte" Jumbo Jet, men vi får se - skal nok komme med en tilbagemelding til den tid. Prisen: Tjaeeee, jeg synes det er billigt = vi skal gi´ 16.000 kr. for 3 voksne IALT dvs. dertil kommer det prismæsssige rimelige ophold på The Little Mermaid Resort som er omkring de 3.000 kr. for 13 overnatninger da det jo er højsæson. Til John - bare rolig - jeg er godt klar over at det er vanedannende, men jeg/vi vover squ det ene øje alligevel ![]() Som jeg tidligere har skrevet og jeg gentager meget gerne mig selv; Jeg glæder mig utrolig meget til turen. Venlig hilsen |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 21/07-2007 00:21
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Jamen prisernje lyder helt rimelige, og jeg er sikker på at I får en god tur, men , der er jo altid et men, husk at bære over med de "dumme fulde danskere" der sidder i baren på "little mermaid" med deres unge thaipiger. De findes overalt, men er absolut ikke dem der er flest af, men de mest synlige![]() ![]() ![]() Men god tur ![]() ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 21/07-2007 18:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
for 25 år siden var jeg lige forbi Bangkok i 5 dage, jeg blev så glad for landet, at jeg sammen med min kone og børn har været Thailand rundt 2 gange om året siden.![]() Den første gang min kone og ungerne skulle med, kunne vi lige så godt have taget til Thisted, større var forventningerne ikke hos konen og ungerne, nu kan ingen vente til næste tur ![]() Så glæd jer, god tur. Hilsen alle kanutterne MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 22/07-2007 03:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
kanut skrev: for 25 år siden var jeg lige forbi Bangkok i 5 dage, jeg blev så glad for landet, at jeg sammen med min kone og børn har været Thailand rundt 2 gange om året siden. ![]() Den første gang min kone og ungerne skulle med, kunne vi lige så godt have taget til Thisted, større var forventningerne ikke hos konen og ungerne, nu kan ingen vente til næste tur ![]() Så glæd jer, god tur. Hilsen alle kanutterne Kanut - jeg kan ikke være mere enig......
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Glæder mig virkelig rigtig meget......