Se indlæg
 Udskriv debat
Jeg er kun til unge, smukke piger
Webmaster
Alder er tilsyneladende ingen hindring for den 71-årige millionær Klaus Pagh, der har giftet sig med den 27-årige, thailandske kvinde Nancy.

http://ekstrablad...313687.ece

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Wow webmaster! Tænk hvis du selv skulle lave samme stunt, så var pigen endnu ikke født. Grin

Men Nancy minder mig nu om hotte Nancy fra Haven above, men jeg tager sikkert fejl.Cool

dsd

Redigeret af d. 28/06-2007 10:44

Suk Rak Ning
Aldersforskellen kan diskuteres, men en ting maa man dog sige, Pagh har smagWink

Han har smag for smukke piger og hun har muligvis smag for penge............Shock Saa tillykke med det 555555555555
Redigeret af Suk Rak Ning d. 28/06-2007 10:13
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Ja uha
Nu er der noget for journalisterne at skrive om
Husk på hun har en lille datter ???
Så journalister hvad kan i få det til
Men det er da godt gået,
at han kan få en så ung pige,
til at blive forelsket,selv om han er så gammel,
det er ihvertfald ikke for pengene
bamsen

solmand
mange penge gør en meget køn griner Grin
solmand
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

rinpoche
HAN mærker overhovedet ikke aldersforskellen Grin

Well, de får vel begge 2 hvad de vil have - peace.

Locturian
Tjae, hun gør det for pengene, det håber jeg også han ved...

Personligt er jeg også kun til smukke unge piger, men kan også bedre tillade mig det med min alder Wink
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
Suk Rak Ning
Locturian skrev:
Tjae, hun gør det for pengene, det håber jeg også han ved...

Personligt er jeg også kun til smukke unge piger, men kan også bedre tillade mig det med min alder Wink

Ja, der vel ikke nogen der syntes, at det er saerligt smart, at ha' en' BIG Mamma fra DK...............eller hva' ??????

Er selv til smukke kvinder, og har fundet hende Wink

Men bevars, vi har jo alle forskellig smag....GudskelovGrin

Et must er vel, at man kan tale et faelles sprog sammen......Ikke' ?

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Picture078size.jpg

Tak

Redigeret af Suk Rak Ning d. 28/06-2007 15:55
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Copic
Ja man skulle være klaus pagh...Grin

Copic skrev:
Ja man skulle være klaus pagh...Grin

Ja eller ha lige så mange penge
Det hjælper altid
bamsen

Earthrush
han ved nok godt hun gør det for penge

men der er vel mange af thai syd africaner russer ect.. som gør det for penge eller for at komme væk fra det de har og til noget beder
ARRIVE
RAISE HELL
LEAVE

ja, jeg kan nu heller ikke li åreknuder, så ved jeg ikke om jeg kan tillade mig det i min alder.....

GrinGrinGrin

jesperfrb
Så så. Manden er forelsket, og ligeledes pigen, hvad har det med penge at gøre?????ShockShockShock

De har begge børn på samme alder, og de kan vel blive gode venner/kammeraterCool

Håberr alt godt for dem, der er jo mange her på DTW som har en aldersforskel der ligner, og fred være med detWinkWink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Earthrush
alder er kun et tal hvis det er ægte kærlighed
ARRIVE
RAISE HELL
LEAVE

27-årige Nancy er Klaus Paghs fjerde brud

72-årige Klaus Pagh er nygift. Aldersforskellen bekymrer ham ikke

Der er næsten et halvt århundrede imellem dem aldersmæssigt, helt præcis 45 år, men alligevel ser det ud til, at kærligheden er ægte nok.

Klaus Pagh, fhv. teaterdirektør og ofte omtalt i ugebladene som 'storcharmør', slår til igen over for endnu en ung kvinde. Forleden giftede han sig med den kun 27-årige Nancy, mor til en, og fra Thailand, Vielsen fandt sted på Gentofte Rådhus. Det er Paghs fjerde ægteskab.

- Joh, det er godt nok noget af en aldersforskel. Det er vist nok ingen hemmelighed længere, at jeg tænder på helt unge kvinder, storgriner Klaus Pagh, der med en fast greb om sin nye kone tager imod i den nye Hellerup-villa, hvor parret endnu ikke helt er på plads.

- Helt ærligt, så jeg er blevet temmelig ensom med alderen. Mange af mine venner er døde. Så jeg håber virkelig, at det her ægteskab vil holde. Der er vel efterhånden også en mulighed for, at det vil vare livet ud - af naturlige årsager.

- Vi har allerede boet sammen i hemmelighed i ca. halvandet år - med afbrydelser. Hun har været her tre måneder ad gangen og stod foran at skulle rejse tilbage igen til Thailand, hvor hun har efterladt en pige på tre år. Alt det rejseri havde vi det svært med til sidst. Derfor besluttede vi at gifte os. Nu søger jeg så familiesammenføring med hendes lille datter. Jeg har ikke selv tænkt mig at få flere børn. Jeg har tre børn, så det må være slut nu. Der er lukket for det varme vand. Jeg har jo også Nikolai på tre år fra mit tidligere forhold.

Hvor mødtes I?

- Jeg var en tur i Thailand for halvandet års tid siden. Der besøgte jeg en god ven, som sælger motorcykler. Han havde en dame ansat, som netop da havde besøg af sin veninde, Nancy. Hun var lige blevet alene efter to års ægteskab. Vi spiste sammen og havde straks et godt øje til hinanden. Jeg var betaget af hendes skønhed. Hun var så ægte kvindelig. Udstrålede en helt anden kvindelighed end den, jeg synes, man oftest møder her i Danmark.

- Jeg skulle hurtigt videre til Bangkok, men i taxaen ærgrede jeg mig gul og blå over, at jeg ikke havde inviteret hende med til Bangkok. Senere fik jeg så hendes nummer, ringede og inviterede hende til Danmark.

Hun kom, og det sagde bang.

Helt på bølgelængde

Vil du påstå, at aldersforskellen ikke betyder noget?

Klaus Pagh ser sin unge kone dybt i øjnene, tager en dyb indånding:

- Jeg tænker ikke ret meget på den. Jeg har heller ikke indtryk af, at det betyder noget for Nancy. Vi er virkelig på bølgelængde, pjatter og griner rigtig meget. I starten var der nogle sproglige problemer. Nancy kunne ikke ret meget engelsk, men det går godt nu. Vi har endnu ikke haft et eneste skænderi. Det er ret utroligt.

Nancy: 'Klaus er så fuld af sjov og ballade. Han kan finde på de skæggeste ting. Men først og fremmest er han en rigtig mand. Galant, omsorgsfuld, viril. Nej, jeg bekymrer mig virkelig ikke om aldersforskellen. Tværtimod føler jeg en stor ro ved at vide, at han ikke har travlt med at gå i byen og feste og kigge efter andre kvinder. Det var et af problemerne med min eks-mand i Thailand.'

Klaus Pagh: 'Ja, jeg har da været temmelig monogam hver gang, jeg har giftet mig,' tilføjer Klaus Pagh, der holdt bryllupsfest med sin nye brud på Charlottenlund Fort.

Eks-teaterdirektøren og eks-skuespilleren - kendt fra blandt andet film-serien 'Soldaterkammerater' - har tidligere været gift med den kendte kollega Sonja Oppenhagen, med hvem han har datteren Anne. Hun er nu 33 år og godt på vej med en skuespillerkarriere.

Han har også været gift med den kendte model Susan Winther, og sammen med Ida von Hahn har han sønnen Peter Frederik på 13 år. Han var 56 og hun 22, da de mødtes. I forholdet til Karina Hviid fik han sønnen Nikolai, der er jævnaldrende med den nye kone Nancys datter. Måske de en dag kan blive legekammerater

http://www.bt.dk/...300692/0/A

Paghs Nancy får penge hvis hun bliver Selvfølgelig har jeg lavet en ægtepagt: Det ville jo være vanvittigt, hvis Nancy fandt en ung fyr om en måned og stak af med halvdelen af mine penge

Den 71-årige Klaus Pagh er en fornuftig mand med begge ben solidt plantet på jorden, og derfor har han også i sit nye ægteskab sikret sig med en ægtepagt.

– Selvfølgelig har jeg lavet en ægtepagt. Det ville jo være vanvittigt, hvis Nancy fandt en ung fyr om en måned og stak af med halvdelen af mine penge. Jeg synes selv, at det er en fair og retfærdig ægtepagt, der kort fortalt går ud på, at hvis hun vil være sammen med mig i en vis årrække, så kan hun faktisk gå hen og blive en ret velhavende kvinde efter thailandsk målestok, fortæller Klaus Pagh til Ekstra Bladet.

Artikler hjem til mor
– Hvad har Nancy sagt til, at jeres ægteskab lige pludselig er på forsiden af Ekstra Bladet og andre medier?

– Det er kommet fuldstændigt bag på hende. Hun vidste slet ikke, at jeg var så kendt i Danmark. Jeg har fortalt hende, at jeg engang var skuespiller. Og hun har også oplevet, at folk har stoppet mig på gaden for at tale med mig. Men det er helt sikkert, at hun er meget overvældet af den megen medieomtale. Nancy har klippet alle artiklerne ud for at sende dem ned til sin mor i Thailand.

– Sexolog Joan Ørting siger, at du kommer til at bestemme alt i ægteskabet, fordi Nancy flytter ind hos dig, til dit land og til din kultur. Har hun ret i det?

– Ja, det har hun ret i. Her i starten af ægteskabet vil Nancy være dybt afhængig af mig på rigtig mange områder. Men til gengæld tror jeg ikke, at der vil gå ret lang tid, før jeg bliver dybt afhængig af hende.

– Ekstra Bladet har i dag lavet en afstemning, hvor 51 procent mener, at det er helt okay, at du har giftet dig med en 44 år yngre kvinde, mens 49 procent mener, at det er forkert. Hvad siger du til de tal?

– Det er meget forbavsende. Jeg havde selv regnet med, at ca. 80 procent af danskerne ville være dybt forargede på grund af den store aldersforskel. Men det er dejligt at se, at danskerne har så megen tolerance, at de kan acceptere min kærlighed. Jeg er selv overrasket over, at mit forhold til Nancy fungerer så godt, som det gør.

Mine venner er døde
– Hvad siger din omgangskreds til giftermålet. Har du mødt modstand der?

– Jeg har ikke så stor en omgangskreds mere. De fleste er døde. Det var også en af grundene til, at jeg ville giftes, fordi jeg følte mig lidt ensom. Jeg har selvfølgelig nogle rigtigt gode venner, der synes, at det er dejligt for mig med en ung kone. Selv deres koner har accepteret lille Nancy, siger Klaus Pagh med kærlighed i stemmen.

http://ekstrablad...314394.ece

stoney
Den gamle horebuk. Det er min mening om ham,men alle er nok ikke enige med mig,vi har da heldigvis lov til at have sin egen mening her i landetAngry
Pil af med jer,knægte.I tiltrækker fluerne!

nu ikke misundelig stoney GrinGrinGrin Det hans penge og hans liv det kan vi ikke gøre fra eller til. Så længe han ikke gør noget ulovligt kan jeg ikke se noget galt i det, og hun er vel kun glad for så er hendes liv reddet GrinCool

oleskyum
Hvad fanden er det se og hør, jeg har fundet på nettet, alle har en mening om de kendte.

Nu må vi så håbe, at der snart kommer familieforøgelse så vi ikke skal forarges over ham når han bliver 72 Grin

Torbusa
stoney,hvad er forskellen på en gammel og ung horebuk andet end alderen,så lad dog være at være forarget,det kan ramme dig selv en dag.

Jeg er selv 72 og skal giftes med min thaiveninde på 31 om 3 måneder,som jeg har kendt og boet sammen med i små 3 år,jeg er ikke rig kun almindelig folkepensionist,dog med eget hus og et par biler,en her i Sverige og en i Thailand,jeg er i Thailand i vintermånederne og i Sverige om sommeren,hvor hun var med sidste år,men nu skal hun med permanent hertil efter eget ønske,vi har det virkeligt godt sammen,hun holder mig under armen eller i hånden når vi går og shopper,forargede miner tager vi os ikke af.

Jeg har sagt til hende at jeg er for gammel,men det vil hun ikke høre tale om,hun siger jeg er stærk og god til det hele.Jeg må så dertil sige at jeg ikke føler mig gammel overhovedet.

Mine egne børn har også taget godt imod hende, selvom de er ældre end hende,så take it easy.

tm

Spring til debat: