Se indlæg
 Udskriv debat
Prisen for bankgaranti?
madsj
Hej, hej

Min bank har meddelt at de gerne vil give mig en bankgaranti, således at vi kan søge om familiesammenføring.

Samtidigt meddelte de at en bankgaranti koster:
600 kr i gebyr for dokumentoprettelse samt yderlige 200 kr i årligt gebyr.

Hvad er jeres erfaringer med prisen for få en bankgaranti? Er det noget man normalt betaler for? Eller er min bank ude på at få mig til at skifte til en anden bank?

Tak for hjælpen, mvh. Mads

www.spw.dk
falang yao
Hej Madsj,
Nej,din bank er ikke ude for at få dig til at skifte, de har bare sammen med de andre BLODSUGER (læs banker) øjnet et nyt indtægtsmulighed Angry. De har været skrevet om emnet før, kan ikke p.t. lige huske under hvilket tråd. Måske kan en af de andre debatører oplyse derom.
M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

John
Hej Madsj

Ja det er legalt tyveri.Shock

Er du sikker på at gebyret på de 200 kr. ikke er i kvartalet.
Jeg har konto i Danske Bank, jeg kan ikke huske om jeg betalte for oprettelse, men jeg betaler 200 kr. i kvartalet, jeg spurgte også i Nordea og her var prisen den samme. Og de påstod at der var helt klare regler fra indenrigsministeriet om priserne på disse garantier og om hvordan de skal udstedes.
Hvis du kun skal betale 200 kr. om året, vil jeg gerne vide hvilken bank du har.

John Grin
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
surin
de er blodsugere men din bank lyder meget rimeligt jeg kender andre der betaler op til 2000 kr årligt for deres bankgaranti

madsj
I har ret, det er 200 kr i kvartalet. Man bliver jo gammel (29) og så er hukommelsen ikke længere hvad den har været Smile

Min bank er Lån & Spar NextBank.

www.spw.dk
jesper_dk
Hejsa allsammen.
Når man skal stille en bankgaranti,skal man så have de 50.000kr stående på sin konto eller låner man dem af banken? eller er det en garanti banken stiller for en?...håber i kan hjælpe mig.
MVH.
Jesper

falang yao
Hej jesper_dk,
Se svarene vedr. dit spørgesmål under denne tråd:

http://www.dansk-...ead_id=263

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Spring til debat: