Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Min bank har meddelt at de gerne vil give mig en bankgaranti, således at vi kan søge om familiesammenføring.
Samtidigt meddelte de at en bankgaranti koster:
600 kr i gebyr for dokumentoprettelse samt yderlige 200 kr i årligt gebyr.
Hvad er jeres erfaringer med prisen for få en bankgaranti? Er det noget man normalt betaler for? Eller er min bank ude på at få mig til at skifte til en anden bank?
Hej Madsj,
Nej,din bank er ikke ude for at få dig til at skifte, de har bare sammen med de andre BLODSUGER (læs banker) øjnet et nyt indtægtsmulighed . De har været skrevet om emnet før, kan ikke p.t. lige huske under hvilket tråd. Måske kan en af de andre debatører oplyse derom.
M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
Er du sikker på at gebyret på de 200 kr. ikke er i kvartalet.
Jeg har konto i Danske Bank, jeg kan ikke huske om jeg betalte for oprettelse, men jeg betaler 200 kr. i kvartalet, jeg spurgte også i Nordea og her var prisen den samme. Og de påstod at der var helt klare regler fra indenrigsministeriet om priserne på disse garantier og om hvordan de skal udstedes.
Hvis du kun skal betale 200 kr. om året, vil jeg gerne vide hvilken bank du har.
Hejsa allsammen.
Når man skal stille en bankgaranti,skal man så have de 50.000kr stående på sin konto eller låner man dem af banken? eller er det en garanti banken stiller for en?...håber i kan hjælpe mig.
MVH.
Jesper