Se indlæg|
ny udgave af voip
|
|
|
Lagt på d. 05/06-2007 18:35
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser http://www.12voip...index.html Her er en ny udgave af voip, som jeg ikke har set før Men det kan godt være,at i kender den, men jeg gør ikke før nu. Ja Jeg må indrømme at jeg blev lidt bebruset idag ![]() Man var ude i det dejlige vejr,og vise den smukke krop frem ![]() bamsen Redigeret af d. 05/06-2007 22:41 |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 05/06-2007 19:25
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
bamsen skrev: Davser Her er en ny udgave af voip, som jeg ikke har set før Men det kan godt være,at i kender den, men jeg gør ikke før nu bamsen øhh var det mig der gik glip af noget i forbifarten eller hva´
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 05/06-2007 21:20
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
hej bamsen!![]() har du e link for jeg kan ikke se et ny udgave af voip?
en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/06-2007 21:23
|
|
Tror bamsen har drukket for mange cola'er siden linket ikke er med![]() så han er bebruset![]() ![]() |
|
|
|
| karstenf |
Lagt på d. 06/06-2007 07:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 130 |
Jo den er god nok, der er kommet en ny udgave/rettelse. Det betyder at formatet på telefonnummer skifter format. Tidligere format var 0066 o.s.v nu er det +66 o.s.v. Dette gælder også eget nummer. Det nye program meddeler at det gamle nummer er ugyldigt. Det har selv forsøgt med en rettelse. + før 00. Karsten |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 06/06-2007 10:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
har lige ringet til thailand med voipdiscount,der er ikke nogen ændring det nye program skal man vel lownloade men hvad så med ens penge der står på det gamle,hvis der er nogle der har prøvet det nye program, vil i så skrive ligt om det. mvh jpo |
|
|
|
| janandersen |
Lagt på d. 06/06-2007 17:10
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 32 |
kan sige at alt er ved det gamle....i kan bare download den..jerse tlf nr bliver ført over som det plejer...men husk lige på at der mange tlf-nr der er på lagt et extra nr..før var det +66 nuer det +668 for mange tlf-nr mvh jan |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 08/06-2007 05:02
|
|
hvad med ens penge der står på voipdiscount, man kan vel også bare køre vedere med voipdiscount, eller va |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/06-2007 10:03
|
|
Davse JPO Jo du kan sagtens fortsætte med voipdiscount, Jeg ville bare gøre opmærksom på, at der var kommet en ny udgave af voip Så du behøver ikke, at prøve den nye, bare fortsæt som du plejer ![]() bamsen |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 09/06-2007 22:15
|
|
davs bamse. hvad er forskellen på den nye og den gamle, hvis man henter den nye køre den så over den gamle, når man indstallerer den nye. mvh jpo |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/06-2007 00:16
|
|
Davser Jpo Jeg har ikke kigget så meget på den nye udgave Jeg så den bare og smed så lige et link ind her men den er vel til at overskue, Men behold den gamle den virker jo fint. bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/09-2007 12:04
|
|
Hejsa Jeg skal til thailand om 6 uger, også ville jeg høre hvordan/eller om man kan ringe til danmark. Jeg mener om man kan stille voipdiscount op til at ringe til min mobil som har thai simkort og hvordan man gør det. Fordi heri dk. er det gratis og ringe |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 12/09-2007 12:23
|
|
det må du uddybe noget bedre, for at bruge voip skal du sidde ved en computer og så logge på voip med din konto, og det kan du i thailand hvor de har bredbånd eller hurtig internet. ellers med thai simkort koster det under 1 kr i minnuttet at ringe til danmark, jeg taster 00945+nummer fastnet har ikke prøvet til mobil, alt lige for at bruge voip skal du sidde ved en computer. hvad siger i andre Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.