Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
frie piger og munke
|
|
| amano |
Lagt på d. 28/12-2004 10:01
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 32 |
Hvor mange munke er der i Thailand?
Redigeret af amano d. 28/12-2004 15:51 |
|
|
|
| bahtman |
Lagt på d. 28/12-2004 10:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
google lidt p:aa-l den og du vil sikkert f:aa-l et svar, enhver thailansk mand skal helst v:ae-lre munk i en del af hans liv, helst 3 mrd, gerne mere, andre springer over eller tilbringer kort tid som munk. selv piger kan komme p:aa-l kloster skole, min kone brugte 2 elller var det 7 dage p:aa-l det. jeg merer der er 400 wat i bangkok oven idet er der en del af den thailanske befolkning som ikke er buddiske ![]() |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 28/12-2004 10:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Er det "fuldtids" munke eller alle?
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| amano |
Lagt på d. 28/12-2004 15:12
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 32 |
Jeg tænkte, at hver en munk, må efterlade/ frigive en kvinde, der således ikke har eller kan have en thai partner. Der må logisk være et overskud af kvinder, på størelse med antallet af mandelige munke. Jeg har hørt at der enda fødes et overtal af kvinder i denne region. Hvad skal alle de kvinder gøre, andet at søge en udenlandsk mand? Og skulle disse kvinder ikke søge efter lykke og kærlighed ligeså meget som alle andre? Spørgsmålet er bare om de alle er lige heldige. De fleste mænd som hænger på barernene ligner jo ikke lige verdens største elskere, og jeg kan jo ikke lade være med at tænke, at de ikke kan score andre, end dem de betaler. De fleste udenlandske mænd er dog istand til at byde på økonomisk trykhed, vendskab og selskab, som selvfølgelig også vejer tungt i jagten på lykke. Men er det nok? Og hvis manden så oven i købet viser sig at være nærig. Hvis nogle mænd føler sig udnyttet kan det jo være fordi der ikke er andet ind et købmandsforhold. Og der er vel stadig nogle der bilder sig ind at de kan købe kærlighed. |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 28/12-2004 16:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
inden du flæber helt over de åhhh så stakkels piger har du så tænkt på at de i lige så høj grad udnytter mændene for deres penge og den sikkerhed de kan give dem som mændene udnytter dem for det selskab/sex de kan give ?? og de stakkels mænd du siger kun kan få hvis de betaler for det du har ikke overvejet at der er mange mænd der ikke gider den ballade og besvær et samliv ofte giver men blot betaler sig fra en kort hyggelig stund for derefter at kunne leve sit liv i fred og ro uden kvindelig kævl. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 28/12-2004 20:10
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Du har helt ret Amano Du skrev: Hvis nogle mænd føler sig udnyttet kan det jo være fordi der ikke er andet ind et købmandsforhold. Og der er vel stadig nogle der bilder sig ind at de kan købe kærlighed. Med hensyn til munke, så er der også gifte mænd der bliver munke i en kortere periode. John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 28/12-2004 22:29
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
surin skrev: og de stakkels mænd du siger kun kan få hvis de betaler for det du har ikke overvejet at der er mange mænd der ikke gider den ballade og besvær et samliv ofte giver men blot betaler sig fra en kort hyggelig stund for derefter at kunne leve sit liv i fred og ro uden kvindelig kævl. øhh, og det behøver de at tage til thailand efter? Der er unægtelig en overordentlig stor del af bar-kunderne i LOS der ikke just besidder det allerbedste "boyfriend"potentiale, og så har jeg vist ikke sagt for meget ![]() mvh Michael ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
| dkjohnt |
Lagt på d. 29/12-2004 02:32
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 273 |
Masser af enlige mænd vender tilbage til Thailand år efter år, så der må jo være et eller andet der trækker og som de nok ikke får i Danmark lige så nemt. Kan det være den smukke natur? hehe Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.
"If you havnt been - you havnt live" |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 29/12-2004 06:47
|
|
Pescator skrev: surin skrev: og de stakkels mænd du siger kun kan få hvis de betaler for det du har ikke overvejet at der er mange mænd der ikke gider den ballade og besvær et samliv ofte giver men blot betaler sig fra en kort hyggelig stund for derefter at kunne leve sit liv i fred og ro uden kvindelig kævl. øhh, og det behøver de at tage til thailand efter? Der er unægtelig en overordentlig stor del af bar-kunderne i LOS der ikke just besidder det allerbedste "boyfriend"potentiale, og så har jeg vist ikke sagt for meget ![]() mvh Michael det er jo derfor at både piger og mænd i barene passer så godt sammen der er ikke mange af dem der er værd at samle på i et forhold
Redigeret af surin d. 29/12-2004 06:48 |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 29/12-2004 06:53
|
|
dkjohnt skrev: Masser af enlige mænd vender tilbage til Thailand år efter år, så der må jo være et eller andet der trækker og som de nok ikke får i Danmark lige så nemt. Kan det være den smukke natur? hehe de kan vel altid få nok her i dk men der er få steder i verden hvor man kan få en smuk pige til at servicere i hoved og R.. i 24 timer for 200 kr. Tænk engang det er mindre end end kone koster![]() ![]() |
|
|
|
| bahtman |
Lagt på d. 29/12-2004 07:51
|
i de tidliger russiske stater kan man finde smukke lysh:aa-lret piger. som er omtrant liges:aa-l fattige og villige som de thailanske ( undskyld udtrykket) de fleste lande vil en dag blive medlem af eu, de baltiske er allerade, hvilke g:ee-lr det meget nemmer af f:aa-l dem til dk |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 29/12-2004 15:56
|
|
bahtman skrev: i de tidliger russiske stater kan man finde smukke lysh:aa-lret piger. som er omtrant liges:aa-l fattige og villige som de thailanske ( undskyld udtrykket) de fleste lande vil en dag blive medlem af eu, de baltiske er allerade, hvilke g:ee-lr det meget nemmer af f:aa-l dem til dk det er mulig at det er lettere men jeg holder nu på at de thailandske piger er de smukkeste |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 29/12-2004 16:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Den største forskel er nok, at Thailænder smiler. Det kniber det med hos østeuropæer. |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 29/12-2004 18:23
|
|
og så er thaier bedre til skuespil end russere |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 29/12-2004 23:42
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
jeg vil sige at der her bliver lagt op til at thai pigerne igen bare er en handelsvare. hvad er forskelden på det kalemark gjorde og så den indstilling der florere i denne tråd. eneste forskeld er at han åbenbart gjorde det offentligt. men jeg begynder snart at tro på mine egne ord, at du surin aldrig har fået andet fisse end det du har betalt for, og din største fantasi er at prøve en der er våd. jager |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 30/12-2004 06:49
|
|
jager skrev: jeg vil sige at der her bliver lagt op til at thai pigerne igen bare er en handelsvare. hvad er forskelden på det kalemark gjorde og så den indstilling der florere i denne tråd. eneste forskeld er at han åbenbart gjorde det offentligt. men jeg begynder snart at tro på mine egne ord, at du surin aldrig har fået andet fisse end det du har betalt for, og din største fantasi er at prøve en der er våd. jager ha-ha så er sure jager på banen igen du er sku da så uinteligent så selv en thai er klogere end dig hvis du ikke kan tåle lidt mande hørm så tag ned og flæb på panhvad er bedst jager at betale for en ny eller som dig at få en gammel brugt |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 31/12-2004 00:42
|
så er det lige vi taler uintilligent igen surin, du er sku så dum at du tror fordi du betaler for det er du den første der er på hende, du tror åbenbart selv på at de bar piger du betaler for er små jomfruer bare firdi de siger det til dig, og ja jeg har kun været på brugte kvinder i thailand (men det har du altså også, selv om de har bildt dig ind at du er den første) og nej jeg er ikke sur surin jeg syntes bare dine indlæg er for dumme ind imellem. jager |
|
|
|
| bahtman |
Lagt på d. 31/12-2004 08:22
|
blondiner er da k:ee-lkker en asiater, ingen tvivl om det. problemet er at der om vinteren er meget koldt i den nordligedel af verden hvor blodineren kommer fra, og en ferie nede i det g:ae-lstfrie thailand, er noget der varmer utroligt meget, ligesom de thailanske kvinder er utrolig venlige, men det kan blondiner vel ogsaa v:ae-lre. naar dette er skrevet saa vil jeg sige at jeg :ae-llsker min thaikone ![]() |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 31/12-2004 11:30
|
|
jager skrev: så er det lige vi taler uintilligent igen surin, du er sku så dum at du tror fordi du betaler for det er du den første der er på hende, du tror åbenbart selv på at de bar piger du betaler for er små jomfruer bare firdi de siger det til dig, og ja jeg har kun været på brugte kvinder i thailand (men det har du altså også, selv om de har bildt dig ind at du er den første) og nej jeg er ikke sur surin jeg syntes bare dine indlæg er for dumme ind imellem. jager ja det er ikke intiligensen der har gjort dig plat fodet hvem skriver om jomfruer det der er tale om er at du roder rundt med det vi andre har smidt ud for længe siden men en ting kan vi da blive enig om jeg syntes også dine indlæg er for dumme nå men nok med det jeg er sikker på at alle de andre ikke gider at læse vores diskution så hvis du vil mere så brug pm men hvis du skriver dine sædvanlige uintiligente beskyldninger så forvent ikke et svar ![]() |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 31/12-2004 12:43
|
du bliver da ved, du kan ikke engang læse hvad du selv skriver, men nu påstår du gud hjælpe mig også at de thai'er du har været sammen med, aldrig har haft et forhold af nogen art med en mand før. du er da ubehjælpelig dum, den eneste mand i universet der farer på bodel og tror tøserne er små jumfruer der aldrig har haft en kæreste, du burde nok vågne op af din drømmeverden og tage dine piller. tag en kiks og tør øjnene, godt nytår jager |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

hvis du ikke kan tåle lidt mande hørm så tag ned og flæb på pan