Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
hej
Du skal ikke lægge 52.000 kr i statskassen, men din kan lave en anfordringsgaranti på 52,020 kr, som nok vil koste 400-500 kr at få lavet, samt typisk 3/4 % i kvartalet i rente, når så kæresten vender tilbage til TH og går på ambassaden bliver den ophævet
kylling skrev:
hej
Du skal ikke lægge 52.000 kr i statskassen, men din kan lave en anfordringsgaranti på 52,020 kr, som nok vil koste 400-500 kr at få lavet, samt typisk 3/4 % i kvartalet i rente, når så kæresten vender tilbage til TH og går på ambassaden bliver den ophævet
Kylling
en pantsætnings garanti kan også gøre det så spare man typisk 1,75 til 2,5 % i rente pr.kvartal ( garanti-provision ).
håber svaret er fyldest gørende nok ellers send en pb for nærmere forklaring.
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<
Der bliver spurgt om at folk har prøvet at miste deres visagaranti, når der søge FS i DK, lidt andet spørgsmål, end det du svare på.
Kylling svarede på det samme som dig
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!
Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
Er det noget vrøvl hvad jeg har hørt?Der er ingen steder i loven,hvor der står skrevet at styrelsen må beslaglægge de indbetalte garantier,er det sandt?