Se indlæg
 Udskriv debat
Betaling af garanti
Neera
Vil gerne i kontakt med andre som har måttet erlægge kr. 52.000 i statskassen ved ansøgning om opholdstilladelse til sin kone fra DK.

kylling
hej
Du skal ikke lægge 52.000 kr i statskassen, men din kan lave en anfordringsgaranti på 52,020 kr, som nok vil koste 400-500 kr at få lavet, samt typisk 3/4 % i kvartalet i rente, når så kæresten vender tilbage til TH og går på ambassaden bliver den ophævet

Kylling

kylling
Undskyld i farten misforstod jeg dit spårgsmål, var lige hurtig nok sorry

quickmouse
kylling skrev:
hej
Du skal ikke lægge 52.000 kr i statskassen, men din kan lave en anfordringsgaranti på 52,020 kr, som nok vil koste 400-500 kr at få lavet, samt typisk 3/4 % i kvartalet i rente, når så kæresten vender tilbage til TH og går på ambassaden bliver den ophævet

Kylling

en pantsætnings garanti kan også gøre det så spare man typisk 1,75 til 2,5 % i rente pr.kvartal ( garanti-provision ).

håber svaret er fyldest gørende nok ellers send en pb for nærmere forklaring.
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

jesperfrb
Hej QM

Der bliver spurgt om at folk har prøvet at miste deres visagaranti, når der søge FS i DK, lidt andet spørgsmål, end det du svare på.Cool
Kylling svarede på det samme som digGrin
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

quickmouse
var nok lidt for hurtig, Wink sorry folks
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

stoney
Er det noget vrøvl hvad jeg har hørt?Der er ingen steder i loven,hvor der står skrevet at styrelsen må beslaglægge de indbetalte garantier,er det sandt?Shock
Pil af med jer,knægte.I tiltrækker fluerne!

jesperfrb
Nej det er ikke sandtSad
Det er jo præcis grunden til at man skal stille garanti, at folk rejser tilbage, og ikke søger FS i DKWink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

stoney
Godt så er den historie aflivet,jeg tænkte nok han talte i vildelse.GrinGrin
Pil af med jer,knægte.I tiltrækker fluerne!

Spring til debat: