Se indlæg
 Udskriv debat
Racisme mod thaiere
HotShot
Jeg forstår ikke hvorfor thaiere skal have visum for at komme her til Danmark.Når man ser på f.ex brasilianske statsborgere så kan de bare rejse til Danmark som det passer dem,men thaiere skal have visum som et andet mellemøstligt land.Det er jo ikke thaiere der laver ballade i Danmark eller på anden måde er samfundet til belastning.
Der er ingen tvivl om at det er folk fra de typiske muslimske lande som er skyld i de meget strenge regler der er kommet de sidste år.
Men hvorfor skal thaiere ind under disse regler? Jeg tror der er nogle meget jaloux danske kvinder der har været med til at lave regler for hvem der skal have visum til Danmark.
Kender nogen den officielle grund til at thaiere skal have visum til Danmark?

haha
Ja det er sikkert de kvinder i folketinget som er jaloux
på thaiog filipiner piger
bamsen

vander skrev:
Jeg forstår ikke hvorfor thaiere skal have visum for at komme her til Danmark.Når man ser på f.ex brasilianske statsborgere så kan de bare rejse til Danmark som det passer dem,men thaiere skal have visum som et andet mellemøstligt land.Det er jo ikke thaiere der laver ballade i Danmark eller på anden måde er samfundet til belastning.
Der er ingen tvivl om at det er folk fra de typiske muslimske lande som er skyld i de meget strenge regler der er kommet de sidste år.
Men hvorfor skal thaiere ind under disse regler? Jeg tror der er nogle meget jaloux danske kvinder der har været med til at lave regler for hvem der skal have visum til Danmark.
Kender nogen den officielle grund til at thaiere skal have visum til Danmark?

Davs

Med den påstand vander, så må dit kendskab til thaifolk her i dk være meget begrænset, du kan være helt sikker på at thaifolk belaster det sociale system på lige fod med andre indvander.

En af mange grunde til visum er vel det store antal af profoma ægteskaber som dansker indgik med thai mænd/kvinder.

dsd

Redigeret af d. 29/03-2007 22:51

de danske visa regler er meget underlige, sidst jeg tjekkede for nogle år siden kunne jeg læse mig frem til at en person fra cambodia, laos vietnam og vist nok også burma, var i en risiko gruppe unden den thaierne var i, og derofor kunne få visa nemmere.Shock

nicefarang
Cambodja er placeret i turistlandegruppen, så det har du ret i

http://www.nyidan...besoeg.htm

Vander: SÅ må I til at hente nogle latinababes til landet i stedet for.
De skulle være nogle hidsige gemytter har jeg hørt.

HotShot
Der er for meget vold i de latinske lande.
Jeg har nu ikke hørt om thailandske røverbander,vold og anden kriminalitet bland thaierne i Danmark.Hvem i verden kan have noget imod en masse smukke kvinder med mindre man er til mænd? eller kvinde.
Redigeret af HotShot d. 30/03-2007 04:51

mr tirak
Du kan jo slaa op i ekstra bladet og kikke lidt paa antallet af steder hvor man kan mod behoerig betaling kan faa Thaimassage med happy ending.

Og hvis der er nogle der tror der ikke findes Thai mafia i kbh/Dk, ja saa skulle de proeve at spoerge konen/ thai bekendte, om div. laane forretninger og proforma brude der arbejder paa klinikker,osv.
Ikke at de er involverede i dette men de kan historienere.

Mr tirak
Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker

Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje.

Blue Top Coffee Shop
Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand.
Koh Pha Ngan.
Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak

WWW.thebeachhouse.asia
HotShot
Hvad angår mafiametoder så har vi haft rockere her i Danmark i mange år.At man kan få billig massage med eller uden happy ending eller den helt store tur i det røde værelse er da modsat en belastning for samfundet.Var der ikke noget prostitution i Danmark ville mange flere kvinder blive voldtaget så derfor er der brug for dem.
At vi har politikere der ikke kan vedtage nogle regler for de ting der sker er et samfundsproblem.At de ikke kan indse dagens Danmark og reagere der ud fra skal da ikke gå ud over almindelige danske mænd som mig som finder thailandske kvinder atraktive.
Og du kan da ikke mene at thaierne i Danmark er et ligeså stort problem som alle de muslimere der er kommet til de sidste 20år?
Vold,kriminalitet,organiseret svindel,røverier,voldtægt.
Hvor mange af disse ting udgør thaiere en reel samfundsbyde til Danmark? Måske lidt skattefusk på bordellerne,men halo der.Jeg ved sku godt hvad der forgår og jeg er ikke helt grøn i det thailandske miljø.
Spørgsmålet er bare hvorfor at thaiere der kommer her for at besøge en dansker skal have det så svært med at få en opholdstilladelse eller bare et visum.

Yeps! Eller den nu meget udbredte narkohandel, som florer blandt thaifolk. Bliver sq lidt sur når mine piger fortæller mig, om alt det gratis narko, de bliver tilbudt i de forskellige thaiklubber her i cph.

Håber sq jeg har pakket deres rygsæk ordentlig!! Cool

dsd

vander skrev:

Og du kan da ikke mene at thaierne i Danmark er et ligeså stort problem som alle de muslimere der er kommet til de sidste 20år?
Vold,kriminalitet,organiseret svindel,røverier,voldtægt.

Efter den procent del som thaifolk udgøre her i DK, så holder de sig ikke tilbage med alle former for kriminalitet. Men vil dog betegne det som en del af den asiatiske mafia.

dsd

Redigeret af d. 31/03-2007 00:50

Ja de sælger meget ice thaierne
Mange thaipiger er på ice
Det er noget lort når de får andre med på det shit
bamsen

HotShot
Helt enig i at hårde stoffer er noget lort,men det gælder vist i alle miljøer.Jeg er selv fra København og jeg har set alt fra dengang Versterbro var slum til nutidens Hellerup. Hvor der er folk der er lavt stillet vil den rå kriminalitet være og hvor rigdommen florere er den uds[UPASSENDE ORD]ulerede kriminalitet.
Men jeg mangler stadig svar på hvad det er som brasilianere ikke gør som thaiere gør siden der gøres forskel mellem de to lande med hensyn til visum?

brasilianere får ved indrejse til thailand 90 dages visa, mod de 30 vi får, mon ikke bare deres regering har værret bedre til at aftale visa betingelser for deres statsborgere.

HotShot
Ja så man endnu engang konstatere at den danske regering er et skvat til den slags.

oleskyum
vander skrev:
Ja så man endnu engang konstatere at den danske regering er et skvat til den slags.

Hvis du har fulgt lidt med i det politiske, så kan det da ikke undre, der har siden 2001 har været stramninger på udlændingeområdet.

Novicen
Hej Vander

Først og fremmest: Hvis jeg kunne, ville jeg forherlige thaierne! Men det kan jeg desværre ikke. Nogle af os har været sindssygt heldige med vores ægteskaber. Andre har oplevet et "sandt helvede". Sådan er det. Ingen er ens...

"I gamle dage", da kineserne begyndte at starte grillbarer, var vi meget imponerede over deres udholdenhed. De knoklede døgnet rundt... Det er der stadig mange asiatiske mennesker, der gør. Og på den rigtige side af loven! Men der er også "brådne kar".

Jeg har talt med mange mennesker, der har oplevet "artige ting" der desværre ikke taler en særlig gruppe udlændinges sag. Heller ikke de thaiers, der uanset om man kan lide det eller ej, ikke lever op til vores "idealer". Der er meget "skidt i krogene" i visse miljøer, desværre...

Da min egen kone havde søgt om opholdstilladelse, var jeg skidesur, fordi det skulle tage så lang tid, at få et svar. Men hvis jeg tænker lidt over det, var der jo en seriøs grund til, at det var sådan?

"En død fisk i karret, kan få alle de andre fisk til at stinke...".

Mange venlige hilsnerGrin
Novicen
Hvis dit liv var en film - Gad du så selv at se den i biografen?

Spring til debat: