Se indlæg|
Den gamle bkk lufthavn
|
|
| kaktus |
Lagt på d. 21/02-2007 01:51
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
Er der nogen der ved hvordan det går med at genåbne den gamle lufthavn i Bkk? Jeg skal i starten af april videre til Udon Thani og billetterne "hænger ikke sammen". Jeg frygter at jeg skal flyve fra den gamle lufthavn og videre nordpå. Er der nogen der ved om indenrigsflyene er begyndt at bruge den gamle lufthavn og i givet fald om man har etableret en form for busforbindelse mellem de 2 lufthavne - ja og gad vide om bagagen automatisk bliver transporteret videre til den anden lufthavn (nå, det gør den nok ikke)? |
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 21/02-2007 05:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 540 |
indtil videre kan du tage den med ro, der er ikke nogle flyselskaber der har acceteret de planer om at bruge den gamle lufthan, plus, at de sidste forlydener siger at det ikke blive aktuelt, men spørg igen om en måned så kan det være situationen er anderledes..... |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 22/02-2007 18:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
iflg Bangkokpost genåbner Don muang den 25 marts, med 77 daglige indenrigsafgange, Thai er blandt brugerne af Don muang.
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/02-2007 12:48
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg har netop købt billetter bkk - chiangmai til flyvning i første uge af april , og jeg fik oplyst, at bkk sandsynligvis ville være Don Muang. |
|
|
|
| kaktus |
Lagt på d. 28/03-2007 01:37
|
Såblev min billet ændret, så der står Don Muang lufthavn på den. Det er jo også fint nok, men jeg lander jo i den nye lufthavn, så der arrangeres vel noget transport mellem de 2 lufthavne? Og hvad med bagagen, skal man have tiltro til, at de transporterer den fra den ene lufthavn til den anden, eller skal man sørge for at få den udleveret og selv slæbe den med videre til Don Muang lufthaven til indenrigsflyvningen? |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 28/03-2007 04:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Fra den 25/2-07 flyver One-Two-Go fra Don Muang, jeg har billetter til Chaing mai den 25/6-07, det bliver nu hyggeligt at gense den gamle lufthavn.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 28/03-2007 04:54
|
|
UBS!!! det var den 25/3 og ikke den 25/2 jeg mente.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
|
|
|
|
Lagt på d. 28/03-2007 10:00
|
|
Uha Kanut så er det sgu ligefør vi støder ind i hinanden bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/03-2007 10:57
|
|
der er forbindelser til den gamle lufthavn via busser |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 28/03-2007 12:10
|
|
Hej bamsen det kunne være sjovt, vi skal med flyet kl. 12.30, hvis det er tilfældet at du skal med samme fly , må vi lige snakke sammen inden afgang. Hilsen Kanut MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
|
|
|
| HotShot |
Lagt på d. 29/03-2007 22:17
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 27 |
Du skal med sikkerhed selv få din bagage med fra den nye lufthavn og så finde en bus til Don muang lufthavn. Husk nu din bagage |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 29/03-2007 23:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Jeg er ikke helt sikker på at vander har ret, hvis du skal flyve med "star aliance" til feks Phuket, vil du med 100% sikkerhed kunne checke din bagage ind i Kastrup hele vejen til Phuket, sådan er reglerne i "star aliance" med mindre du er nød til at tolddeklarere den i en lufthavn undervejs. Og det er man ikke hvis man rejser CPH-BKK-PHT
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| kaktus |
Lagt på d. 30/03-2007 00:50
|
Tak for svarene, det lyder som om, at da jeg selv har "stykket" min rejse sammen, ja så må jeg jo bare slæbe bagagen og se om jeg kan finde en bus, som vil have mig med....nå, det med bussen er nok ikke det store problem, der må jo være et utal af mennesker, som skal fra den ene lufthavn til den anden, så de holder jo nok i kø for at få en med. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.