Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Sakset fra jubii debatten
|
|
|
Lagt på d. 22/02-2007 00:29
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
rinpoche skrev: ebeth skrev: jsh71 det kan man jo sige... jeg dykker igen og holder min mund! Det skal du da ingenlunde gøre ebeth. Du har haft gode indlæg her og jeg håber at se mange flere fra din hånd. Og iøvrigt har vi jo nok alle oplevet den situation hvor et af vores indlæg er faldet mindre heldigt ud Well, såen er det.mvh rinpoche Hovsa jeg skrev kun mit indlæg som en joke defor dem her ![]() ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 23/02-2007 18:49
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Koranen meldt for grundlovsbrud
Koranen strider mod grundlovens bestemmelser om forbud mod at opfordre til vold, mener Stop Islamiseringen af Danmark - der samtidig har sendt anmeldelsen til tv-stationen Aljazeera. Koranen er blevet meldt til politiet af Stop Islamiseringen af Danmark (SIAD). Den islamkritiske forening mener, at halvdelen af koranen - muslimernes hellige bog - skal skrottes. Og den har sendt kravet til den populære arabiske tv-station Aljazeera i Qatar. Også de arabiske landes ambassader i Danmark vil få et brev med en beskrivelse af anmeldelsen, oplyser formanden Anders Gravers. Derfor har de anmeldt den til justitsministeren og krævet, at hun forbyder de koranvers, der efter SIAD's mening strider mod grundloven. Moskeer sammenlignes med voldsbevægelser SIAD peger på grundlovens bestemmelse om at: 'Foreninger, der virker ved eller søger at nå deres mål ved vold, anstiftelse af vold eller lignende strafbar påvirkning af anderledes tænkende, bliver at opløse ved dom.' »Hermed kommer enhver moske ind under paragraffen, så længe de dele af koranen bliver læst op, hvor der opfordres til vold, drab og trusselspåvirkning af anderledes tænkende«, finder foreningen. Den havde oprindeligt anmeldt en demonstration lørdag på Blågårds Plads på Nørrebro, men foreningen fik ikke tilladelse til at gennemføre den. Politiet frygtede, at den kunne udløse uroligheder og ville alene være med til, at den kunne finde sted foran Christiansborg - et tilbud, SIAD har afvist. Bebuder en uanmeldt demonstration midt i Nørrrebro Derfor vil foreningen nu gennemføre en uvarslet demonstration i det centrale Nørrebro, oplyser Peter Gravers, der dog ikke kan sætte tidspunkt på demonstrationen. Foreningen har tidligere fået forbud mod at demonstrere i Gellerup ved Århus, men valgte så at møde op til en uanmeldt demonstration foran butikscenteret City Vest. Den forløb uden uroligheder, understreger Gravers. Han har endnu ikke fået nogen reaktioner på sin anmeldelse af koranen fra den arabiske tv-station eller de arabiske repræsentationer i Danmark. Kilde: http://politiken....251308.ece Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 23/02-2007 18:52
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
[url]www.siad.dk[/url]
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/02-2007 02:04
|
|
taget fra deres hjemmeside SIAD kræver alle de koranvers der ikke er forenlige med dansk sæd og skik forbudt efter Grundlovens § 67 og 69: "Borgerne har ret til at forene sig i samfund for at dyrke Gud på den måde, der stemmer med deres overbevisning, dog at intet læres eller foretages der strider mod sædeligheden eller den offentlige orden." §69 fortæller hvordan dette skal gøres: "De fra folkekirken afvigende trossamfunds forhold ordnes nærmere ved lov." Samtidig kræver vi af justitsministeren at hun bruger §78 stk.2 i Grundloven: "Foreninger der virker ved eller søger at nå deres mål ved vold, anstiftelse af vold eller lignenede strafbar påvirkning af anderledes tænkende, bliver at opløse ved dom." Og hermed kommer enhver moské ind under §78 stk.2, så lang tid de dele af koranen bliver læst op hvor der opfordres til vold, drab og trusselspåvirkning af anderledes tænkende. SIAD har en gang før opfordret til forbud af koranen i 2005, men denne gang kræver vi det i henhold til Grundloven, som jusitsministeren har skrevet under på at hun vil overholde. man kan vel roligt sige at de har ret, tvivler dog på et forbud lige med det samme
Redigeret af d. 24/02-2007 02:16 |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/02-2007 02:21
|
|
hvordan laver man et "skjult" link, det jeg mener er, at jeg gerne ville skrive et ord som fx. hjemmeside hvorefter jeg gerne vil have et skjult link til en hjemmeside, når man trykker på ordet. på samme måde som webmaster ofte gør ude på forsiden. ![]() |
|
|
|
| Korat |
Lagt på d. 24/02-2007 02:44
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 121 |
ganske fint indlæg og også skræmmende for hadet vokser for hver dag der går. muslimerenes mål er jo at islamerisere hele verden hvilket i sig selv kun kan betyde en ting og det er en større konfligt er under opsejling ude i fremtiden,sådan opfatter jeg det. jeg tror personligt på at vesten og islam tørner sammen inden for 25 år i en slags dommedags scenario,måske også kaldet tredje verdens krig,lyder måske voldsomt men langt fra urealistisk da der åbentbart ikke er plads til begge vores samfund på denne jord. men når man ser nærmere på hvordan koranen er skrevet er der jo ikke plads til os ikke muslimere og jeg konventere aldrig til islam. de bruger vold til at hellige sig deres mål,men lande som usa holder sig heller ikke tilbage når det kommer til at bruge vold for at hellige sig deres mål. det var så mine tanker som fik lov til at flyve frit. tja hvad kan jeg sige thailand er som kvinder får man først begyndt så er det umuligt at stoppe igen...
|
|
|
|
|
Lagt på d. 24/02-2007 03:14
|
|
hvis det hele bryder sammen en dag, så er der jo mulighed for at man kan overleve ude i en lille bjergby i thailand, ![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 24/02-2007 09:33
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hej bkk Du kan PT. ikke lave et skjult link i et indlæg. Det er kun på forsiden vi har mulighed for det. John admin. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| mgj |
Lagt på d. 24/02-2007 10:30
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 68 |
Ja dette billede er da måske en mulighed for at undgå alle de konflikter med USA og muslimerne!!! http://www.pattay...topic=1538 Nogen gange er det bedst at betragte det hele i sikker afstand
|
|
|
|
|
Lagt på d. 24/02-2007 10:36
|
|
mgj skrev: Ja dette billede er da måske en mulighed for at undgå alle de konflikter med USA og muslimerne!!! http://www.pattay...topic=1538 Davs Det kan man kun se hvis man melder sig ind bamsen |
|
|
|
| stoney |
Lagt på d. 24/02-2007 13:38
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
De forsøgte i Spanien for mange år siden,men de tog dem i hoved og røv i Granada og smed dem ud Jeg kan egentlig godt lide spaniolere . |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/02-2007 10:47
|
|
Jeg vil bevæge mig "lidt" i yderkanten af "tråden". Jeg vil ikke sagsøge nogen eller bebrejde at de overtræder regler der er nedskrevet for mere end 1000 år siden, men jeg har valgt en buddist-pige, fordi de kristne piger helt har glemt bibliens båbud om at ære og se op til manden, at tie i forsamlinger, og modtage mandens sæd med ansigtet vendt mod jorden. Lad den kaste det første æble, der ikke er et skrog, god søndag. |
|
|
|
| Kun |
Lagt på d. 25/02-2007 10:54
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 47 |
ABEKATTEN nu har jeg læst dit indlæg 5 gange. håber jeg misforstår det. Det er da en gang vrøvl, det med kristne og buddist piger |
|
|
|
| Good for Falang |
Lagt på d. 25/02-2007 12:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 218 |
ABEKATTEN: Hvilken planet kommer du fra ? Det er da den værste gang shit der er skrevet her på DTW i lang tid ![]() Good for Falang
Redigeret af Good for Falang d. 25/02-2007 12:39 |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/02-2007 13:29
|
|
Enten har jeg læst biblen forkert, eller også kender du den ikke, jeg ved nok hvad der er rigtigt, men undskyld du ikke forstod min spøg. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Well, såen er det.

Det er da den værste gang shit der er skrevet her på DTW i lang tid