Se indlæg|
Traktor forhandlere i Thailand ?
|
|
| censorsite |
Lagt på d. 14/01-2007 09:07
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 9 |
Er der nogen der kender adresser på forhandlerer af brugte traktorer i det sydlige thailand ? Enten web adresser, alm. adresser eller tlf. nr. vil hjælpe. Ligeledes vil jeg gerne høre om der er nogen der har erfaring med køb af brugt traktor ? |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 14/01-2007 12:27
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Hejsa Nej ikke nede i det sydlige Thailand.. men der er brugte traktorer i stort set hver eneste lille flække. Nu er det jo ikke nem at vide hvad for en traktor der tænkes på.. De store der findes stort set kun Ford 6600 og større og massey ferguson. Er det til et lille landbrug så er det bedste valg Kubota og det absolut ringeste Iseki. Ok Iseki kan være god nok men så skal det være med original motor og ikke det lort til isuzu som puttes i her i Thailand, de kan kun bruges til pynt..... Le-si |
|
|
|
| censorsite |
Lagt på d. 17/01-2007 13:49
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 9 |
le-si skrev: Hejsa Nej ikke nede i det sydlige Thailand.. men der er brugte traktorer i stort set hver eneste lille flække. Nu er det jo ikke nem at vide hvad for en traktor der tænkes på.. De store der findes stort set kun Ford 6600 og større og massey ferguson. Er det til et lille landbrug så er det bedste valg Kubota og det absolut ringeste Iseki. Ok Iseki kan være god nok men så skal det være med original motor og ikke det lort til isuzu som puttes i her i Thailand, de kan kun bruges til pynt..... Le-si Jeg har set hjemmesiden for Kubota og det er nok en sådan model der er mest interessant. Jeg har bare aldrig kunnet finde en forhandler der sælger brugte modeller. |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/01-2007 15:41
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
censorsite måske de ikke kan komme af med dem igen ![]() en joke bamsen |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 17/01-2007 16:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
ja....undskyld jeg har sovet lidt....prøvede lige at kigge efter kubota traktorer fandt deres hjemmeside........jeg ved et sted i surin hvor de sælger dem....men det er jo selvfølgelig ikke i den sydlige ende....hvis det er de halvstore orange modeller.....de andre små "gårdmandstraktorer"(2 hjulede) kan købes alle steder..... her er deres hjemmeside i thailand http://www.siamku...index.aspx Claus Redigeret af claus31130 d. 17/01-2007 16:56 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.