Se indlæg
 Udskriv debat
Utro
og sabine jeg kendte engang en der hed sol hun kørte i samme rille, så nu vil jeg sige tak for kaffe

ebeth
Nu vælter det sikkert ned over mig igen... Godt Nytår og hvad laver en 23 årig med en 51 årig.... hvis det da ikke er en hoax.
(Shock Var der ikke en laaang ting om alder i efteråret.)
mvh ebeth

Louise
hvad er en hoax??? da jeg begyndet at komme sammen med ham følte det ikke som han var 48 og sådan føler det heller ikke nu

Louise
men nu vil jeg høre om noget min fyr lovet mig at han ikke ville være mig utro mere selvom han altid har været det overfor alle sammen, men kan jeg stole på ham hvis han fx skulle selv til th igen

det her er for langt udeShock

Louise skrev:
men nu vil jeg høre om noget min fyr lovet mig at han ikke ville være mig utro mere selvom han altid har været det overfor alle sammen, men kan jeg stole på ham hvis han fx skulle selv til th igen

NEJ

dsdWink

mugge
jeg tror du er ude med den lange sabel Louise/Sabine,du skærer alle og alt over een kam. Det vill svare til at jeg mente alle Hollandske piger var naive....

Louise
ja men det er jeg desværre også

Suk Rak Ning
Alle piger der kalder sig Louise de er utro og lyver, ja jeg ved det bare, jeg kender godt nok ikke nogen der kalder sig Louise, men jeg ved det bare..............Det er altsaa rigtigt hvad jeg siger, jeg ved det bare.

" Louise " Spring nu bare ud af skabet..

Suk...........Cool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

larsen99
Suk skrev:
Alle piger der kalder sig Louise de er utro og lyver, ja jeg ved det bare, jeg kender godt nok ikke nogen der kalder sig Louise, men jeg ved det bare..............Det er altsaa rigtigt hvad jeg siger, jeg ved det bare.

" Louise " Spring nu bare ud af skabet..

Suk...........Cool
Det er hun for blond til Grin
Redigeret af larsen99 d. 14/01-2007 06:44

Locturian
Nu skal jeg ikke kaste med sten eller noget, men hvem i Danmark, som 20 årig, vil indlede - og gifte sig - med en 48 årig mand? Seriøst? For forstår den i Thailand, da pigerne kan opnå økonomisk sikkerhed den vej igennem, men hvis Louise har været i Danmark i 20 år, ud af 23, må hun være 99.99 % dansk, har danske venner og danske normer. Allerede her, lugter det fælt af en løgnehistorie.

Anyways, jeg er nogen gange naiv, så lad os sige at det passer.

Louise, hvis du aldrig har været i Thailand, hvordan kan du så tro, at pigerne der arbejder på en bar, er til at stole på? I 90% af tilfældende, vil pigerne der, lyve så det står ud af pigerne, hvis det betyder ekstra bath i kassen. For dem er mænd et arbejde. En måde de forsørger sig på. Det er kvæg der skal malkes. Selvfølgelig kommer der en tid, hvor nogen af dem, når de har arbejdet der længe nok, vil andet end det. Specielt hvis de er kommet lidt op i årene, og ikke tjener de penge de gjorde en gang. Så er det de gerne vil væk, og gerne have noget stabilt, og noget de kan vise frem for familien.

Man skal lade være med at udtale sig om noget, man ikke har den ringeste indsigt i... Smile
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
Louise
hej Locturian er det min du siger der lyver og hvad skulle det så være om!!

Louise
det hedder jeg sku du er for dum jeg hedder sabine louise tamis

lindegaard
Loc skrev: Man skal lade være med at udtale sig om noget, man ikke har den ringeste indsigt i...

Det må jeg sgu' gi' Loc ret i.. hvis min kone tog mig for pengene, så har hun taget noget så grueligt fejl... Wink udover det så har hun aldrig nogensinde bedt om noget som helst i den retning.. men bevares de piger du omtaler findes da.. ikke kun i thailand.. men såmænd også blandt etniske danskere... Wink
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent"

golde
louise du er helt væk. men det er vist gået op for folk.. du er 23 kommer sammen med en utro mand på 51 som du ikke stoler på. og skal til thailand med " held og lykke"

og i stedet for at sparke den utro køns sygdom ud. begynder du at svine thai piger til som du ikke kender. hvad med at løse dine problemer i hjemmet i stedet for at svine noget til du ikke kender en skid til.. husk det var din kæreste der rejste til hende og ikke hende der fløj om på den anden side af verden for at være sammen med din kæreste, så husk hvem der er en løgner og en [UPASSENDE ORD] over for dig.. tror ikke pigen ved meget om dig..

håber du får en god ferie og at du får oplevet på egen krop hvor dejlige et folke færd de kan være.. men lad dine fordomme blive hjemme så de ikke ødelægger din ferie...

ps. du skal nok ikke lade din utro kæreste gå til massage alene, så kan det godt være du hader thai piger mere,selvom det er din kæreste der er [UPASSENDE ORD]en... han udnyttede jo også pigen der nede som han gør med dig her...ShockShockShock

Suk Rak Ning
Louise skrev:

HVOR ER DET DOG FLOT SKREVET AF EN 13 AARIG

[small]
Kom nu bare ud af det skab !
[/small]
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

rinpoche
Locturian skrev:
Nu skal jeg ikke kaste med sten eller noget, men hvem i Danmark, som 20 årig, vil indlede - og gifte sig - med en 48 årig mand? Seriøst?

Janni Spies? Smile

ebeth
-morsomt...rinGrin

Locturian
Rinpoche, du er har ret Smile Men, hun gjorde det jo nok heller ikke for pengene, eller hva? Grin

Louise, enten er du en fupmager, eller også trænger du til seriøst hjælp. Du er 23, sammen med en mand der nemt kunne være din far, og så endda en pervers stodder, der ikke har nok i sin "unge" kone alligevel, men skal have mere på siden.

Han burde have et ordentlig drag over nakken for at være et gammelt svin, og du burde have et dumme-slag. Sådan, så kan det være i begge vågner op, og lugter at der er noget råddent Smile
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
quickmouse
Suk skrev:
Louise skrev:

HVOR ER DET DOG FLOT SKREVET AF EN 13 AARIG

[small]
Kom nu bare ud af det skab !
[/small]

jeg tror sgu skabs døren har sat sig fast (hun bør jo nok også forblive derinde) Wink
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Spring til debat: