Se indlæg|
Utro
|
|
| Louise |
Lagt på d. 13/01-2007 23:32
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 18 |
Det kan godt være at i alle bliver sur nu men man kan altså ikke stole på kvinder fra thailand af de tænker kun på penge og ikke andet og de gør alt for at FÅ dem ligemeget hvad det er (sex) og tro mig jeg ved hvad jeg snakker om |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/01-2007 23:37
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Næ hvorfor skulle vi blive sure? Du har din mening, og andre har deres mening ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 13/01-2007 23:38
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Der er vist en der er blevet droppet af sin mand til fordel for en thaipige ![]() Men det du siger er desværre rigtigt i mange tilfælde. |
|
|
|
| Louise |
Lagt på d. 13/01-2007 23:39
|
Ja det er sikkert nok dejligt der nede og jeg skal også selv der ned for første gang på torsdag men man kan bare ikke stole på de kvinder der nede og jeg ved det |
|
|
|
| Louise |
Lagt på d. 13/01-2007 23:41
|
smiler nej jeg har min mand i nu mn han var der nede for et år siden og var mig utro med en der nede det fandt jeg ud af da han kom hjem men han ville der ned igen 14 dage efter men da fandt han ud af at hun kun var sammen med ham for penge sin skyld og han fik også kønsygdom fra hende af |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 13/01-2007 23:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Du har al mulig ret til at lufte din mening louise. Men tænk hvor de kommer fra og også hvad deres baggrund er. For at være helt ærlig så er det ikke de bedste du finder i nattelivet i danmark, hvis det er din indfaldsvinkel. Udover det så er der ligeså mange forskellige thai kvinder som der er danskere ![]() mvh rinpoche |
|
|
|
| Louise |
Lagt på d. 13/01-2007 23:49
|
og tro mig jeg kender til det nu bor jeg selv på bornholm og er kun 23 men har en fyr på 51 smiler men mænd er nu og nogen sviner i den alder for de tager kun der ned for at få [UPASSENDE ORD] der nede og det har min fyr også gjort og han´s venner også selvom at de har koner og børn her oppe |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/01-2007 23:49
|
|
hvis du skal derned med din mand, ville jeg foreslå ham at i rejste et andet sted hen, det lyder for mig som om i får en dårlig ferie![]() |
|
|
|
| Louise |
Lagt på d. 13/01-2007 23:52
|
til rinpoche det passer lidt det du siger men jeg mener de kvinder der arbejder på bar og hvis de har nok af penge ja men så kan man vel stole på dem men tror det nu ikke og jeg ved at man kan stole meget mere på de danske kvinder end dem fra thailand af og jeg er ikke selv dansker |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/01-2007 23:54
|
|
Louise skrev: jeg skal også selv der ned for første gang på torsdag men man kan bare ikke stole på de kvinder der nede og jeg ved det du har aldrig værer der og alligevel er du ekspert ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() din man købte en luder, og fik lidt mere end det han betalte for. hver du bare glad for at han ikke fik aids. der findes massere af folk som sælger sex i thailand, men det gør der faktis over hele verden, også i dk når du kommer hjem for thailand, så vil du sikkert have fundet ud af, at der findes utrolig mange hårdarbejdne mennesker, som ikke kunne drømme om at stå og sælge sig 100 koroner. men bevares du skal da havde lov til at havde din mening |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 13/01-2007 23:55
|
|
Jeg kan nok ikke være uenig med dig her louise. Og selvom du ikke er dansker så klarer du dig fint ![]() |
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 13/01-2007 23:56
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
swadii khrap Loise? hvad er det for en ævl du her lukker ud?jeg har nu været gift med en dk kvinde i tyve år ,nu er jeg gift med en thaier på ottende år,vi har det godt sammen. ang du hved hva hved du om thai kvinder??,jeg hved meget om dk kvinder de er ikke en skid bedre ,så stop dine udtalelser herinde. hvorfor vil du til thailand når kvinderne er så dårlige dernede??? fej for egen dør først. ![]() mvh falang og sirorat en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 14/01-2007 00:02
|
|
bkk, det er nok lidt med at have forudfattede meninger, men jeg må indrømme at jeg heller ikke rigtigt forsår hvor louise kommer fra ![]() |
|
|
|
| Louise |
Lagt på d. 14/01-2007 00:03
|
tro mig jeg vil helle ikke der den men det vil min mand og da jeg har sagt at han ikke må rejse selv der ned mere må jeg jo tage med desværre, og da jeg ikke kan besteme over ham da han er 51 og jeg kun er 23 ja men så må jeg jo bare tage med og det passer havd jeg siger man kan ikke stole på de kvinder der arbejder på bar der neder og jeg er heller ikke dansker kommer fra holland af |
|
|
|
| Louise |
Lagt på d. 14/01-2007 00:04
|
kommer fra holland af |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 14/01-2007 00:10
|
|
Uha, Louise, det lyder som en kedelig situation. Men selvfølgeiig kan man ikke stole en dyt på de kvinder der abejder på bar dernede. Hvis du allerede har din opholdstilladelse, så spark da den [UPASSENDE ORD] ad helvede til. Undskyld mit sprog mvh rin |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/01-2007 00:11
|
|
![]() louise, jeg tror du er en mand, ![]() som laver lidt skæg |
|
|
|
| Louise |
Lagt på d. 14/01-2007 00:15
|
for det første har jeg min opholdstilladelse har været i dk i 20 år og for det andet er jeg en kvinde så bkk du må tro hvad du vil men jeg hedder rigtig sabine,,, |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/01-2007 00:17
|
|
jeg tror hvad jeg mener, men det gør du da så sandlige også |
|
|
|
| Louise |
Lagt på d. 14/01-2007 00:18
|
efter du er så sur er du da en kvinde, og kan ikke lide at jeg har ret |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.