Se indlæg
 Udskriv debat
THAI: fortsætterkursus for begyndere
sudsakhon
061402 Thai 1.b
LOF Ballerup, tlf: 4468 2112, email:
Pris: DKK 995,00

Dette er fortsættelsen på begynderkursus i Thai. På kursus 1a øvede vi udtale af de forskellige konsonanter, vokaler og toner på thai. Desuden øvede vi simple spørgsmål/svar. Kender du til udtale på thai og måske et par sætninger, kan du med sagtens følge med på dette kursus. Vi vil fortsætte med at få opbygget et ordforråd, som bruges i dagligdagen ved evt. turistbesøg i Thailand, samt træne simpel grammatik. Kurset er endvidere særdeles givende for blandede ægteskaber, hvor mand/kvinde har thai oprindelse og ægtefælle ønsker dybere forståelse for sprog, her under "sprogfælder" og udtryksmåder. Undervisningen gennemføres af universitetsuddannet dansk lærer, med stor erfaring for thai kultur og integration. Underviser fungerer endvidere som eftertragtet thai sprogtolk for det offentlige. Efter kursus vil du være i stand til at kommunikere "i dialog" med thailændere i hverdagssamtaler.

Start: tirsdag 23.01.2007 til 24.04.2007, kl. 18:30-20:20
Holdtimer i alt: 24, mødegange: 12
Underviser: Flemming Rasmussen
Sted: klasselokale - Parkskolen, Gl. Rådhusvej 13, 2750 Ballerup.
Tilmelding Tip en ven

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
rinpoche
Hej SS,

Tak for tippet.
Jeg lader det fluks gå videre til mine kollegaer, der er flere med thailandske koner, der har gået og luret om de ikke kunne finde et sådant.

mvh
rinpoche

der kommer også et thai 1 og 2 i kbh kommune, der kom en brocure til alle kbh'er ii sidste uge, men jeg mener det kostede lidt mere en ballerup

Tumut
en skam det ikke er i det mørke jylland

tumut så tænd dog det lys,
så du ikke sidder i mørke i jylland
bamsen

Hej Tumut

Der er da kursus i danmarks bedste by århus så jeg

sudsakhon
Jeg tror at der kører forskellige thaikurser i KBH.
Min gode kollega Mallika Sørensen underviser også for www.lof.dk som jeg, men i en anden afdeling (øresund).
Jeg har kaldt dette fortsætterkursus for 1b(min ide), for at signalere at man stadig kan komme på holdet hvis man kender lidt til fonetikken på thai.
Kunne have kaldt det thai 2, men ville ikke "skræmme" nogen væk.

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
toomuchdenmark
kører der også et hold 1a eller hvor mange timer kræver det at følge med på hold 1Bt
[

rinpoche
Jeg kender ikke Sudsahon personligt, men hvis det er ham der underviser i Thai, så er man godt nok i gode hænder at dømme efter hans indlæg her på dtw.

Og så mangler man lige en thumbs up smilie Smile

Spring til debat: