Se indlæg
 Udskriv debat
Tele2Mobil Amigos
Kimpil
Tele2Mobil Tank op er kommet med et produkt der hedder Amigos. Med dette mobilkort kan man ringe til Thailand for 89 øre til fastnet og 1,19 kr. til mobil
Det er ikke hvad du gør - det er måden du gør det på

www.pilegaard-christiansen.dk
christian-s
Det er så vidt jeg husker 10 øre under for begge priser i forhold til Lebara. Det er måske derfor der gik rygter om at Lebara ville sænke deres priser snart.
Godt med noget konkurrence !
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift

Hejsa jeg ville høre om der er nogle af jer der har det problem med tele 2 som jeg har. Jeg kan godt modtage samtaler, men sms kan jeg ikke modtage og når jeg ringer ind til deres support er det altid de andre selskaber der er noget i vejen med. Jeg kan også godt ringe og sende sms, men ringe gør jeg ikke til thailand det sgu for dyrt men sms det er billigt nok

Chatten
nogen af jer der ved hvordan man kan sende sms til thailand for under standart prisen på 2,70 kr?

ja mobivic tager 2,25 mener jeg og tele 2 giver jeg alm. takst 19 øre, står der inde på min personlige side til udlandet, men der er det dyrt at ringe fra.
Redigeret af d. 10/01-2007 10:26

pdrhan
Bruger Net2Phone - det koster til Thailand 0.19USD = 1.08 Dkr
til mobil i Thailand!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

golde
bruger lebara den er helt nede på 0,99 øre til mobil nu. og er vist også rimelig med sms

hurra for det danske postvæsen de har lige smidt vores garanti væk. så forfra igen.

Chatten
lebara tager det samme for en sms som alle andre.. 2 kr og 70 øre

Ja 2.25 med mobvic 19 øre med tele 2 for at sende sms til thailand og resten af verden. Men hold kæft det dyrt at ringe til thailand fra tele 2 så det er godt man kan bruge voip

jsh71 skrev:
Hejsa jeg ville høre om der er nogle af jer der har det problem med tele 2 som jeg har. Jeg kan godt modtage samtaler, men sms kan jeg ikke modtage og når jeg ringer ind til deres support er det altid de andre selskaber der er noget i vejen med. Jeg kan også godt ringe og sende sms, men ringe gør jeg ikke til thailand det sgu for dyrt men sms det er billigt nok

min kone kunne heller ikke sende sms via AIS (thai telefonselskab, nu ejet af singapoor)
så min kone brokkede sig til ais, de ringede så til mig, hvorefter jeg gav dem nummet til tele2, hvordan de kom igennem aner jeg ikke da deres telefonsvarer kun snakkede dansk dengang !
da jeg selv snakkede med tele2 kundeservice fik jeg at vide at man hverken kunne sende eller modtage sms til/fra udlandet

men et par uger senere kunne mig kone sende sms igen, men det er nogle år siden efterhåndenCool

samee
jsh71 skrev:

Hej1 jeg har haft det problem jeg har ét nr. som starter med 61*** som bare altid har virket så fandt jeg et andet som var tæt på mit prv. Nr startede med 41 og 41 nr. ku jeg bare ikke få til at virke mener jeg kunne sende men ikke modtage sms og det var de samme svar som jeg fik (starter dit nr. oz med 41 ???) – jeg sagde de var nogle **** og valgte så et andet nr. med 61 som start og det fungere som mit andet nr. helt fint, jeg tror at Thai ikke har tilføget 41**** serie til Deres central eller at tele2 mangler at sende en liste af sted.
Og jeg har valgt fullrate frem for tdc fordi en 2mbit / 512mbit med ip-tlf mener det koster 300 pr md.
Og hvis jeg en dag vælger at ringe fra min tlf-fullrate og ikke voip så koster det

Thailand opkald 0,25 minut 1,00

Thailand Bangkok opkald 0,25 minut 1,00

Thailand Mobile opkald 0,25 minut 1,00
Det er sku billigt.

En samtale med tdc Derimod mobil / fastnet 14,00
Haha samtale i 40 min fra fullrate 40,25
Den samme med tdc 560,00

Så er det ikke så svært at vælge 55555
Og voip er endnu billigere – nogle gange er det sku rat at være dansker 55555GrinGrinGrinGrin

samee
bkk skrev:
da jeg selv snakkede med tele2 kundeservice fik jeg at vide at man hverken kunne sende eller modtage sms til/fra udlandet

Ja morsomt ikke sandt jeg er ikke åbnet op for det at kunne ringe til Thailand fra mobilen men det fungere udemærket - koster dog lidt af en røvfuld GrinPfft

Spring til debat: