Se indlæg
 Udskriv debat
GUD
falang yao
Hvis han ikke troede på GUD før, så gør han nok det nu:

http://www.youtub...ted&search

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Payanak
Shock Hvis ham var en kat, hvor mange liv ville han saa have tilbage nu Wink

Jeg har selv vaeret heldig et par gange. Den ene gang blev jeg kastet igennem sideruden paa den bil jeg selv koerte galt i...gik derfra med et lille saar (fik 2-3 sting).

Good for Falang
Meget heldig mand Shock

paulsenp
At dømme udfra hans udseende og sprog, er han tilsyneladende mexikaner, så han er nok også katolik. Derfor har du nok ret i, at han tror på Gud. Havde han været for eksempel thailænder, er det nok mere tvivlsomt, om han var begyndt at tro på Gud, "bare" fordi han havde været heldig.
Peter

golde
det er godt nok for vildt det derShockShockShockShock

god jul og godt nytårGrin

falang yao !! youtube er en fed ting, jeg kigger davligt video derinde, der ligger jo en hel del fra thailand, massere af private videoer, men også en smule thai musik og serier

falang yao
paulsenp skrev:
At dømme udfra hans udseende og sprog, er han tilsyneladende mexikaner, så han er nok også katolik.Derfor har du nok ret i, at han tror på Gud..

Poulsenp,

Pointen var : HVIS han IKKE troede på GUD (eller kald det hvad du vil) så GJØRDE han nok det NU.
(Ikke alle mexikaner som er katoliker).

M.v.h., M. Rasmussen Cool
falang-yao@dansk-thai.dk

Don
- Hvis GUD eksisterer er det hans problem! Grin
Redigeret af Don d. 27/12-2006 13:57
Hellere være en god original...end en dårlig kopi.

paulsenp
Hej falang yao,

Jeg er helt klar over, hvad du mener, men MIN pointe er, at hvis han ikke i forvejen var kristen (af en eller anden slags), tror han nok stadig ikke på Gud.

Jeg har lidt svært ved at forestille mig, at en ateist (som jeg selv) eller f.eks. en buddhist skulle melde sig ind i de troendes rækker, selvom han "mirakuløst" slipper fra sådan en ulykke uden mén.
Peter

falang yao
GODT NYT ÅR , Poulsenp og GUD velsigne dig og din familie.

M. Rasmussen Cool
falang-yao@dansk-thai.dk

paulsenp
Tak skal du have, falang yao, jeg ønsker også det bedste for dig og din familie.

Peter

ps - vi savner dig om søndagenPfft

claus31130
ja heldigere mand findes hvis ikke

http://www.cs-web.in.th/
Spring til debat: