Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hvis ham var en kat, hvor mange liv ville han saa have tilbage nu
Jeg har selv vaeret heldig et par gange. Den ene gang blev jeg kastet igennem sideruden paa den bil jeg selv koerte galt i...gik derfra med et lille saar (fik 2-3 sting).
At dømme udfra hans udseende og sprog, er han tilsyneladende mexikaner, så han er nok også katolik. Derfor har du nok ret i, at han tror på Gud. Havde han været for eksempel thailænder, er det nok mere tvivlsomt, om han var begyndt at tro på Gud, "bare" fordi han havde været heldig.
falang yao !! youtube er en fed ting, jeg kigger davligt video derinde, der ligger jo en hel del fra thailand, massere af private videoer, men også en smule thai musik og serier
paulsenp skrev:
At dømme udfra hans udseende og sprog, er han tilsyneladende mexikaner, så han er nok også katolik.Derfor har du nok ret i, at han tror på Gud..
Poulsenp,
Pointen var : HVIS han IKKE troede på GUD (eller kald det hvad du vil) så GJØRDE han nok det NU.
(Ikke alle mexikaner som er katoliker).
M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
Jeg er helt klar over, hvad du mener, men MIN pointe er, at hvis han ikke i forvejen var kristen (af en eller anden slags), tror han nok stadig ikke på Gud.
Jeg har lidt svært ved at forestille mig, at en ateist (som jeg selv) eller f.eks. en buddhist skulle melde sig ind i de troendes rækker, selvom han "mirakuløst" slipper fra sådan en ulykke uden mén.