Se indlæg|
baby...
|
|
| Don_turbo |
Lagt på d. 26/12-2006 17:29
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Hej er der nogen der ved hvad det koster og have et barn på et år med flyet til Thailand... |
|
|
|
| Hep |
Lagt på d. 26/12-2006 18:39
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 510 |
Don_turbo skrev: Hej er der nogen der ved hvad det koster og have et barn på et år med flyet til Thailand... Hvis dit barn ikke skal have sit eget sæde koster det normalt 10% af en voksen billets pris. Hvis dit barn skal have eget sæde er prisen typisk 66% af en voksen billet. |
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 26/12-2006 18:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 305 |
jeg gav her i oktober 1250,- kr. for en baby, hun fik heldigvis sit eget sæde da hun vejede over de 10 kg. Den lift Thaiairways sætter op foran sædet må kun benyttes af babyer under 10 Kg. ![]() ![]()
![]() Hilsen Stampe |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 26/12-2006 19:27
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Bemærk at beløbet på 10% beregnes ud fra den nominelle pris påstemplet din billet, som meget ofte afviger betragteligt fra den pris du rent faktisk betaler. mvh rinpoche |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 26/12-2006 23:01
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Stampe skrev: jeg gav her i oktober 1250,- kr. for en baby, hun fik heldigvis sit eget sæde da hun vejede over de 10 kg. Den lift Thaiairways sætter op foran sædet må kun benyttes af babyer under 10 Kg. ![]() ![]() ![]() Hej Stampe, Er Jenny ikke fyldt 2 år nu ?= grænsen for betegnelsen "INFANT" (baby). Den pris du gav, var "special child promotion" som jeg også gav i Juni for mine 2 døtre på 10 og 14 (gældende til 15-6 og 1-8 til 15-11). Baby under 2 år som skal sidde på en voksen´s skød = 10% af billetprisen. Derimod er der store forskel på øverste aldergrænsen for børn, fra selskab til selskab . Nogle operer med 11-12 år andre 14 og Thai Airways 15. M.v.h., M. Rasmussen ![]() P.S. fra thaiairways.dk : Børnerabat på THAI Børn skal betale 67% af voksenprisen eksklusiv skatter og afgifter på THAI fly ud af Danmark til Østen. Aldersgrænsen for børn er 2-15 år inkl. Børn under 2år betaler 10% af voksenprisen eksklusiv skatter og afgifter på THAI fly ud af Danmark til Østen. Redigeret af falang yao d. 26/12-2006 23:27 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.