Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Restaurant i Pattaya Til Salg
|
|
| Kongensbarpattaya |
Lagt på d. 31/10-2006 08:13
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 16 |
Kongens bar Pattaya er sat til salg pris 1,5 mill. baht det er en vel etableret restaurant med små 40 siddepladser. restauranten er en Dansk/Scandinavisk med et stort menukort fra Thai til internationale retter. restauranten drives af værtsparet selv med en staff på fem piger. Restauranten sælges sammen med et 6 mill. baht compagny der kan hentes tre arbejds tilladelser til. (Compagny pris 180.000.-baht) restauranten ligger i et lejemål til 14.000 baht pr. mrd. indskuddet er tre mrd. forud. forretningen sælger ca årligt for 3 mill. der mullighed for at udvide med fire værelser til udlejning til en indtægt på ca. 40.000.- baht om mrd. med følgende er naturligvis Vores berømte motorcykel med sidevogn. restauranten kan ses på vores hjemmeside.: [url]pattaya-cityguide.com/kongensbarpattaya[/url]. er du/i Interesseret kan jeg kontaktes på Email.: [mail][/mail] eller telefon ..+66 38 720 918 mvh Henrik http://www.pattay.../index.htm Http://www.123hje...barpattaya Davs Henrik har tilladt mig at tilføje dine link og gjort dem aktiv mvh dsd Redigeret af d. 07/12-2006 22:44 Kongen
Henrik Matthiassen |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 31/10-2006 09:03
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Det virker da utrolig billigt? Omkring 230.000 kr? Hvad er grunden til salg?
|
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 31/10-2006 09:34
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Nå, har sendt dig en mail...
|
|
|
|
|
Lagt på d. 31/10-2006 11:38
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hvad er årsagen til salget ? det kunne da være spændende at høre .... Der kørte for et godt stykke tid siden nogle tråde her inde hvor de fleste konklusioner var at falanger skulle holde sige laaaaangt væk fra at lave forretning i Thailand grundet svindel og bedrag..(jeg siger IKKE at det her er en uærlig forretning)...men det handlede om at det var utroligt svært at få medarbejdere man kunne stole på (læs: de var alle ude på at tage røven på en fordi man var falang) ![]() Hilsen F. |
|
|
|
| Kongensbarpattaya |
Lagt på d. 07/12-2006 13:29
|
|
Grunde er ganske simpel , vi har haft restauranten i fire år og det har kun gået op at bakke, altså bedre og bedre år for år, og nu søger vi nye udfordringer og de ligger i det danske land. dette er grundet at min søn mathis nu snart er to år og jeg mener at han har bedre at en opvækst i Danmark og min Kone Eaw har længe haft ønske om at komme til Danmark, så realiserer vi bare vores ønsker herom. dette er kun at lægge en guld ske i munden på den rette der er interesseret. det vil også være en mullighed for to personer evt. at dele den da der er masser at lave , og det er i hvert tilfælde ikke kedeligt.
Kongen
Henrik Matthiassen |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 07/12-2006 19:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Kongensbarpattaya skrev: Grunde er ganske simpel , vi har haft restauranten i fire år og det har kun gået op at bakke, altså bedre og bedre år for år, og nu søger vi nye udfordringer og de ligger i det danske land. dette er grundet at min søn mathis nu snart er to år og jeg mener at han har bedre at en opvækst i Danmark og min Kone Eaw har længe haft ønske om at komme til Danmark, så realiserer vi bare vores ønsker herom. dette er kun at lægge en guld ske i munden på den rette der er interesseret. det vil også være en mullighed for to personer evt. at dele den da der er masser at lave , og det er i hvert tilfælde ikke kedeligt. ![]() Hils lige Morfar fra Peder og Danne hvis du ser ham - han kom i søndags.... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 07/12-2006 22:25
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 332 |
kan ikke rigtigt finde noget på de 2 link??? det ene virker ikke... det andet siger siden ikke længere eksisterer??? er baren solgt??
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent" |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/12-2006 22:48
|
|
lindegaard skrev: kan ikke rigtigt finde noget på de 2 link??? det ene virker ikke... det andet siger siden ikke længere eksisterer??? er baren solgt?? ![]() Jeg har været inde og rette den links så den virker http://www.pattay.../index.htm bamsen |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 08/12-2006 09:06
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
Lyder absolut interessant. Der mangler dog et vigtigt tal for at man kan vurdere forretningen: profit efterskal og aldre udgifter. Skaal! |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/12-2006 14:50
|
|
ben skrev: Lyder absolut interessant. Der mangler dog et vigtigt tal for at man kan vurdere forretningen: profit efterskal og aldre udgifter. Skaal! HAha Ben hvor mange sidder i thailand,' og laver sådanne regnskaber. Mon der er nogen som gør det bamsen |
|
|
|
| mr tirak |
Lagt på d. 08/12-2006 15:18
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 345 |
Hey. Ja bamse det er vi mange der gør, både Thaier og andre der laver forretning bare lidt over gade køkkener, har styr på indtægter og udgifter. Mr tirak Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker
Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje. Blue Top Coffee Shop Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand. Koh Pha Ngan. Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/12-2006 17:34
|
|
Davs Tirak Ok ja jeg kender flere som bestemt ikke er særlig gode til at lave regnskaber de opfinder bare noget Så derfor troede jeg ikke at der var nogen som gjorde det bamsen |
|
|
|
| 180dk |
Lagt på d. 11/12-2006 01:29
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
Hejsa Henrik Jeg håber ikke du får den solgt inden Songkran, for hvor jeg jeg ellers more mig den dag ?? Men hold fanen højt, der skal nok komme en der ser mulighederne i din lille hyggelige restaurant. Vi ses først i april. 180dk |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 17/12-2006 08:34
|
Bamse; selv hvis der ikke er et officielt regnskab (hvilket altsaa er noedvendigt for en forretning som beskrevet - 2 work permits and everything) er det jo vigtigt at kende PROFITTEN! Uden at kende det kan du ikke vurdere nogen som helst investering. Omsaetning er jo ligegyldigt hvis der ingen profit er. ![]() SKaal! |
|
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 17/12-2006 20:11
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 332 |
der må jeg gi' Ben ret... 5 staff til hvilken løn.. osv..
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent" |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 19/12-2006 12:00
|
Ja, detaljer kan man jo faa senere (husleje/loen/raavare indkoeb/el/Etc.) men: profit pr. md eller aar er jo det koeber skal kende for at kunne beregne "return on investment". Skaal og god jul til alle! |
|
|
|
| Kongensbarpattaya |
Lagt på d. 07/02-2007 16:14
|
|
Til alle de kloge hoveder der ved så meget om Thailand!!!!!!!!!!!!! nu er det tilfældigvis sådan at jeg har været her i 9 år og det kan man sgu ikke klare uden der er profit i det. jeg skal jo lige sige at det kan jo kun vedrøre den, er eventuelt skulle være interesseret i at købe og ALDRIG komme til at vedrøre jer alt vidende , og der er garenteret flere at jer der intet aner om eller har været i kontakt med KONGENS BAR OG RESTAURANT i Thailand . så lad for Gud og Buhda´s skyld være med at udtale jer om noget i ikke ved en SKID om Selfølgelig skal et Firma til 6 mill. indberette regnskab en gang om året , reglerne er nøjagtig de samme som i Danmark. Til jer alt vidende skal jeg fortælle at det kræver 2 mill pr. arbejdstilladelse, og at det kræver i følge thai lovgivning at der er ansat 7 thaier pr. tilladelse. og at der betales Moms 7% i indkomst skat + omkostninger til div . Advokater og Revisorer for udførelse at disse ydelser. skulle der være noget i IKKE ved er i velkommen til at spørge?????? MEN HUSK AT DUMME SPØRGSMÅL GIVER OGSÅ DUMME SVAR. Kongen
Henrik Matthiassen |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 07/02-2007 18:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Det var sgu da et svar I kan bruge til noget! Sådan skal det være! Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 07/02-2007 18:46
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Yep, det er rene ord for pengene. |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 07/02-2007 19:06
|
He,he. Jeg kan anbefale Kongens for god dansk mad - saa haaber den nye koeber holder stilen. Skaal! |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.