Se indlæg|
Meget billig billet!
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 02/11-2006 10:03
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Har lige soegt paa priser hos diverse flyselskaber. Jeg vil en tur til Danmark omkring nytaar, og jeg fandt nogle billige varianter til de mere gaengse selskaber.PAKISTAN AIRLINES tager kun 16300,- Bath for en enkelt billet til DK d. 28. December...har nogen erfaring med dem???? Man skal mellemlande i ISLAMABAD...men man kan vel bide taenderne sammen de timer...sovepiller ![]() ![]() Jeg er interesseret i en enkeltbillet fordi jeg vil koebe en retur fra DK, og saa lave et visum naar jeg nu jeg er i DK alligevel. Fandt prisen her [url]www.saveflights.com/country/denmark.html[/url] |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 02/11-2006 10:35
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jeg havde "fornøjelsen" for år tilbage. Dog med overnatning i Karachi istedet. Valgte dem ligesom du pga prisen. Faneme aldrig set så mange platugler som i Karachi, det kunne jeg fortælle en lang historie om.... Flyveturen startede ellers fint med at stewardessen hældte cola udover mig, fordi hun havde mere travlt med at tale med en kollega istedet for at se hvad hun var igang med Sørg for at gå på toilettet inden du går op i flyet, det er ikke for sarte sjæle. Der er en grund til at Cleaningen i CPH får et tillæg når de skal gøre rent i PIA fly. Konens kommentar: DET får du mig aldrig til igen! Men man kan jo bide meget i sig for at spare penge, og det ser ud som en god pris. mvh rinpoche |
|
|
|
| tomu |
Lagt på d. 04/11-2006 20:19
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
Havde en positiv oplevelse med PIA for nogle år siden. Flyvet var ikke fyldt, så vi kunne stort set sidde hvor vi havde lyst til. Service var også ok - altså til den pris man nu har betalt. Jeg kan ikke helt husk hvornår jeg fløj med dem - det var nok mere end 7 år siden, så meget kan selvfølgelig ske siden da |
|
|
|
| dkchiangmai |
Lagt på d. 08/11-2006 00:45
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
prøvede dem for 2 år siden udmærket der var ikke noget negativt
Redigeret af dkchiangmai d. 08/11-2006 00:57 |
|
|
|
| mr tirak |
Lagt på d. 08/11-2006 02:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 345 |
Ja så er der blandede oplevelser. Jeg hade sidste år en af mine medarbejdere fra DK på jule besøg her, der opstod en krise i en biograf hjemme så han skulle hjem hurtigt, det eneste vi kunne finde var med Pakistan airlines, det var så inc et gratis hotel i Islamabad. Han ankom der om natten og trode så at han skulle på hotel med det samme, men nej den gratis overnatning var dagen efter, da han endelig kom på hotellet var det max en stjerne, og om aftenen var der så 3 gange muslim bryllup i etagen under ham, hvilket bla. betød at der blev skudt med skarpt forbi hans vinduer flere gange. selve flyve turen gik meget godt, men min gode ven og medarbejder Holger, ringede til mig da han endelig kom til Kbh og sage JEG SKAL ALDRIG TIL ISLAMABAD IGEN. Måske han bare var uheldig, jeg betalte jo også kun 15-17000-thb for turen |
|
|
|
| dkchiangmai |
Lagt på d. 09/11-2006 10:53
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
mr tirak skrev: Ja så er der blandede oplevelser. Jeg hade sidste år en af mine medarbejdere fra DK på jule besøg her, der opstod en krise i en biograf hjemme så han skulle hjem hurtigt, det eneste vi kunne finde var med Pakistan airlines, det var så inc et gratis hotel i Islamabad. Han ankom der om natten og trode så at han skulle på hotel med det samme, men nej den gratis overnatning var dagen efter, da han endelig kom på hotellet var det max en stjerne, og om aftenen var der så 3 gange muslim bryllup i etagen under ham, hvilket bla. betød at der blev skudt med skarpt forbi hans vinduer flere gange. selve flyve turen gik meget godt, men min gode ven og medarbejder Holger, ringede til mig da han endelig kom til Kbh og sage JEG SKAL ALDRIG TIL ISLAMABAD IGEN. Måske han bare var uheldig, jeg betalte jo også kun 15-17000-thb for turen Jeg kan kun udtale mig om fly turen siden jeg kun havde en landing i Pakistan, inden vi fortsatte til DK, og den havde din ven altså heller ikke noget at kritisere på. De par timer jeg havde i lufthavnen var også helt problem frie. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.