Se indlæg
 Udskriv debat
2 gange turist
phitsanulok
Hej.

Hej har et 2 gange turist visum, og har nu vaeret her i en maaned.

Turist visum er 60 dage, dem har jeg saa to af.. men efter de forste 60 dage er gaaet skal jeg saa ha en nyt stempel eller hvordan ?

Nogen der ved dette?

www.shirtfreak.dk
tuktuk
hejsa

du kan gå ind på en hvilken som helst immigration og forlænge dit ophold med 30 dage for 1900 baht, herefter for at få din anden entry til at træde i kraft, skal du ud af landet, bare visarun er godt nok, når du kommer tilbage igen skal du vise dit visum og her får du igen 60 dage som kan forlænges... det eneste du skal være ommærksom på er hvornår dit visum skal bruges inden, nogle gange kan dit visum godt nå at udløbe inden dine ekstra 30 dage er gået, så vær MEGET opmærksom på det !!

God fornøjelse

Martin Kaiser-Nielsen
Tuk Tours - Thailand

www.tuktours.dk
tuktuk
hej igen

Jeg er ikke helt sikker på de 1.900 baht, men det ligger i det område !!

www.tuktours.dk
phitsanulok
mange tak for hjaelpen... Har du eller nogen andre nogen erfaringer med visaruns?? hvor er det bedst at tage til? gode visarun firmaer..

www.shirtfreak.dk
phitsanulok
for at faa de 30 dage, skal jeg gaa paa imigrations kontor... hvor finder jeg disse? og kan det kun gores samme dag som mine 60 dage udlober..?

www.shirtfreak.dk
I BKK ligger det på Soi Suan Plu

Og der er åbnet et i patty

New opening hours at consulate in Pattaya:

Monday 09.00 – 11.30 & 14.00 – 17.00

Tuesday 09.00 – 11.30

Friday 09.00 – 11.30

Otherwise only by appointment

Stig Vagt-Andersen
Consul.

Royal Danish Consulate,
Pattaya.

75/128-129 Moo 12, Jomthien Beach Road,
Banglamung, 20260 Cholburi.

Tel. 038 231 630 Fax 038 232 227

tuktuk
hejsa igen

Du kan sagtens gøre det samme dag som dine 60 udlæber, men der sker ikke noget ved at gøre det et par dage før, typisk skriver de dig for 30 dage den dag visummet udløber.

Immigrationskontorerne ligger i en hver større turistby, normalt i forbindelse med en politistation, det er ikke det danske konsulat du skal opsøge som DSD skriver, de kan ikke hjælpe med dit visum...!!

Du kan læse meget mere om visummer og kontorer på disse hjemmesider...

http://www.mfa.go...web/12.php

http://www.imm.po...n/base.php

God fornøjelse !!!

Martin Kaiser-Nielsen
Tuk Tours - Thailand

www.tuktours.dk
tuktuk
hej igen

Glemte lige at tilføje !! du kan dog ikke møde op dagen efter dit visum er nået til de 60 dage....

Martin Kaiser-Nielsen
Tuk Tours - Thailand

www.tuktours.dk
phitsanulok
tak for svaret.

Nogen der har addressen paa Immigration i Pattaya, eller har gode erfaringer med andre kontorer??

www.shirtfreak.dk
tastum
Her er adresser på alle Immigrationskontorer i Central Thailand:

http://www.immigr...ge=central

Redigeret af d. 10/11-2006 10:02
tas-Love Phuket-Kata Beach

phitsanulok skrev:
tak for svaret.

Nogen der har addressen paa Immigration i Pattaya, eller har gode erfaringer med andre kontorer??

immigrationen ligger nu i jomtienen, de ligger på jomtien beach road, nede af en af de første sidegader, jeg mener det er soi 7, men jeg har aldrig været der, så er ikke helt sikker, mon ikke der er et af de andre kloge hoveder som ved hvad soi det erCool

phitsanulok
tak for de gode raad... jeg haaber at alt gaar vel :-D og ikke taget alt for laaaaang tid :-D

www.shirtfreak.dk
phitsanulok
andre med gode raad?? ogsaa til hvilket selskab og hvor til jeg skal lave mit 'visa run' :-D

takker paa forhaand

www.shirtfreak.dk
phitsanulok skrev:
andre med gode raad?? ogsaa til hvilket selskab og hvor til jeg skal lave mit 'visa run' :-D

takker paa forhaand

du kan finde rejseselskaber i samtlige thailanske feriebyer som kan sende dig på visarun.

Der er vel ingen grund til at kaste sine penge bort til et af de selskaber. prøv dig frem selv, der er meget at spare!

Hvor opholder du dig i thailand pt. ?

dsd

phitsanulok
jeg opholder mig pt i Phitsanulok, men naar jeg faar brug for visarun vil jeg vare i Bkk eller pattaya omraadet :-D eller nu jeg taekner min om maaske i Phitsanulok.. hrmmCool

www.shirtfreak.dk
xxxx
yes der er sikkert penge at spare ved at klare det selv..

men fra Bkk er der bla. visa-run fra soi Ekamai flere gange om ugen. 2.000 thb..
Phillip.. han er Kineser og har lært for meget Thai.. sandheden er en by ude i junglen.. Men det virker og de kører altid til tiden.
tlf. 02 713 2498 ---089 024 52 55

Le-si

phitsanulok
Nogen der kender et godt kontor i Bangkok??Cool skal forlaenge paa mandag, da de har lukket her i Patong idag... Sad

www.shirtfreak.dk
ben
Suan PLu emmigration. Allerede naevnt i ovenstaaende. Skaal!

Spring til debat: