Se indlæg
 Udskriv debat
Juletur til BKK
Juletur til BKK

Har i dag købt et par billetter til BKK på QXL.dk for en pris 6995kr
Da jeg så spurte mine møgunger om de ville, et lille smut til BKK, sagde de sq alle nej, for de ville hellere passer deres job og studier og se julekalender!

Derfor dette mega billige tilbud for et lille smut til BKK med lidt juleindkøb og andet!

Hvis dette tilbud har din interesse så send venligst en PB eller mail

1 stk. flybillet sælges for 3500kr

1 flybilletter København-Bangkok t/r

Af- og hjemrejseby: København
Destination: Bangkok/Bangkok

Afrejse: København 05.12.2006 kl. 22.45
Ankomst: Bangkok 06.12.2006 kl. 15.25
Flynr.: SK973

Hjemrejse: Bangkok 19.12.2006 kl. 00.25
Ankomst: København 19.12.2006 Kl. 06.15
Flynr.: SK972

NB.: Alle tider er lokaltider

Vurderingspris: 1 billet kr. 8581

mvh

dsd

Fynboen
Hej dsd!

Kan hjemrejsetidspunktet ændres?

/Fynboen

Davs Fynboen

Nej dato kan ikke ændres

Kun navnet kan ændres på billetten mod gebyr på 300kr. dem æder jegWink

mvh

dsd
Redigeret af d. 03/11-2006 18:13

Fynboen
Hej dykker

Er der gratis drinks på flyet?

/fynboen

jens
Hej fynbo det burde du jo vide at der ikke er ved SAS mere
Her er teksten fra SAS hjemmeside.

Economy
På dagflyvninger serverer vi cocktails og kolde snacks før middagen, ligesom du kan bede om en drink til maden*. Vi serverer en tre-retters menu bestående af en salat, et varmt måltid, frisk brød og dessert. The og kaffe serveres med cognac og likør.

Kabinepersonalet vil komme rundt og tilbyde vand og snacks, og du er altid velkommen til at bede om juice, vand, snacks og sandwiches – afhængig af flyvetiden.

Inden landing serveres der morgenmad på natflyvninger, og et afkølet måltid på dagflyvninger.

Alkoholiske drikke på Economy
Alkoholiske drikke kan købes om bord interkontinentale flyvninger. Ikke-alkoholiske drikke serveres stadig under hele flyveturen, og du vil kunne vælge en alkoholisk drink til maden*

se mere her
http://www.sas.dk...Langruter/

Men til den pris skulle der nok også være råd til at købe lidt drikkevarer ombord, ellers må du jo købe en flaske i lufthavnen.
Jeg tror ikke du bliver sat af på halvvejen for at drikke noget du selv har medbragtGrinGrinGrin

Jens

falang yao
Hej DSD,

Skal Juleturen også inkludere en "Shoppingtur" I PARAGON Center ?
(Husk at have Visacard Platinium med Grin Grin )

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Chefen
Hej DSD det er sgu et godt tilbud, desværre ken jeg ikke udnytte det. Op i r.... med om der er gratis drinks på flyet. Til den pris skal man bare slå til!!!!
God tur til dem den der tager mod tilbudet!!
Kan man andet end elske den bananrepublikGrin???

Hejsa

Fynbo: Jeg skal nok rulle en bølgeGrin så der er ingen fare for at du tørster, og et smut ud i bkk's natteliv kan det vel også blive tilWink

Fy. Sidste gang jeg var i Paragon Center, blev jeg helt rundtosset, og købte intet. Jeg gik kun rundt og kiggede på alt det smukke som bygningen er fyldt med.

dsd

ses venligst min private web. Det jeg kigger på i paragonGrin
Redigeret af d. 06/11-2006 10:27

Er der nogle som vil prøve deres held på [url]qxl.dk[/url]
Så er der et tilbud her

http://my.qxl.dk/...Catg=27174

hejsa

Jeg har fået solgt min billet.

Men da vi begge ikke ønsker at rejse tilbage før engang til foråret så er begge retur billetter til salg for en pris på 1000kr pr stk

dsd

Hjemrejse: Bangkok 19.12.2006 kl. 00.25
Ankomst: København 19.12.2006 Kl. 06.15
Flynr.: SK972

Redigeret af d. 14/11-2006 11:21

falang yao
Hej DSD,

Er du ikke ud i en "grå zone" ? Hvordan vil du klare det med at få ændret navnet på det andet "halvdel"(returen) af billetten, især i disse strenge kontrol tider.
Er det tale om 2 X enkelte flybilletter : CPH-BKK og BKK-CPH ?

M.v.h. M. Rasmussen Cool
falang-yao@dansk-thai.dk

Hej FY

Jeg ved det faktisk ikke, men går ud fra at det er ok, da de skriver i deres betingelser at navnet på billetten kan ændres mod et gebyr på 300kr. Men jeg ringer da lige for at være 100 % sikker

dsd

Locturian
Ja, det kan ændres, men en retur-billet er vel en retur-billet og kan ikke fortolkes som 2 enkelt billetter... Det er ihvertfald min opfattelse...
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
falang yao
deepseadivers skrev:
Hej FY

Jeg ved det faktisk ikke, men går ud fra at det er ok, da de skriver i deres betingelser at navnet på billetten kan ændres mod et gebyr på 300kr. Men jeg ringer da lige for at være 100 % sikker.dsd

Hej DSD,

Ja det er rigtigt MEN det gælder kun for HELE billetten (hvis den er købt som T/R billet) og ikke for en del af den (fx.returen).

M.v.h., M. Rasmussen Cool
falang-yao@dansk-thai.dk

Spring til debat: