Se indlæg
 Udskriv debat
Ferie 2-3 måneder i Thailand
wat
Jeg synes det lyder lidt som om, at det kommer helt an på hvem som står bag skrænken i Kastrup.. Nogle er måske lidt venligere - andre lidt mere strikse. Men det skulle ikke undre mig, at det faktisk er en regel, som nogle bare efterlever lidt mere end andre.. Sådan er det jo alle steder..
Held og lykke til jer med enkelt billetter..

Suk skrev:
For ca. 4 md. siden skulle 3 af mine venner til TH, de havde købt en enkelt billet og blev afvist i Kastrup, de måtte så hurtigt købe en billet der hed Bkk-China så de kunne komme til TH, efterfølgende fik de så refunderet billeterne Bkk-China.

Suk.............Cool

Havde de et visum til Thailand eller ville de bare have de sædvanlige 30 dage ved ankomst ??

rejser du ind i thailand over en landgrænse, fx laos, cambodia osv, skal man ikke havde en returbillet, man skal dog have til livets ophold, jeg mener det er 20.000 baht i kontanter.
det er vist kun thai airways danmark som kræver du har en retur billet, de andre ihverfald dem fra eu, kræver ikke en returbillet.
det er heller ikke noget problem at købe en billet fra thai i thailand som hedder bkk-cph-bkk.

Suk Rak Ning
hn skrev:
Suk skrev:
For ca. 4 md. siden skulle 3 af mine venner til TH, de havde købt en enkelt billet og blev afvist i Kastrup, de måtte så hurtigt købe en billet der hed Bkk-China så de kunne komme til TH, efterfølgende fik de så refunderet billeterne Bkk-China.

Suk.............Cool

Havde de et visum til Thailand eller ville de bare have de sædvanlige 30 dage ved ankomst ??

De havde kun de sædvanlige 30 dage.....

Mvh. Suk..........Cool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

rinpoche
wat skrev:
Jeg synes det lyder lidt som om, at det kommer helt an på hvem som står bag skrænken i Kastrup.. Nogle er måske lidt venligere - andre lidt mere strikse. Men det skulle ikke undre mig, at det faktisk er en regel, som nogle bare efterlever lidt mere end andre.. .

Det er der, den hedder "onward ticket regulation" ikke nødvendigvis en returbillet, men en billet videre ud af landet, hvilket i princippet kan være en busbillet.
Det er ikke kun i dk, disse regler gælder, men som du siger håndhævelsen er temmelig lemfældig.

mvh
rinpoche

falang yao
rinpoche skrev:
Har dog aldrig selv været ude for at de ville checke dette i Kastrup, var afsted så sent som for 10 dage siden med thai, også med enkelt-billet.mvh rinpoche

Rejser du med dansk eller thai pas ?
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Spring til debat: