Se indlæg
 Udskriv debat
En historie fra det virkelige liv!
rolan
stakels mand
han har været gift med en heks
men er det ikke ofte sådan at folk hurtigt dømmer bare se på de svar som hagler ned bagefter fordømmelse uden viden

med hensyn til steddateren man bestemer ikke selv over kærligheden
den kan komme når som helst ellers havde i jo heller ikke en thai i danmark
det er nemt at dømme men svæjere at forstå

det minder mig om en jeg kender hans kone taler dårligt om ham til mange menesker så hun får sympati af dem
dog ikke af dem der har fornuft og snakker med manden
de finder ud af at klappe hesten
jeg har set nogle overfalde ham verbalt hvor konen sider og gnider sig i hænderne

så husk altid at høre historien fra begge sider istedet for at dømme med det samme
Redigeret af rolan d. 20/08-2006 08:00

h
mugge skrev:
ja da. ganske godt gået svensker!!!
Kør blot på Gøsta..99.9 % af thaierne har jo samme opfattelse af en falang som svenskerens kone..( men ok, dig som sidder og læser her ,lige præsis din kone er jo ikke sådanWink )

du har fuldstændig ret mugge, min kone har kun en gang bedt om penge. det var til vores thai bryllup, hvor hun bad om 3000 kr så hun kunne holde bryllup og give sin onkel/far lidt i sin-sot. Jeg syntes dog det lød af lidt så for 5000 kr holdt vi en stor fest med mad og drikke. en masse glade gæster og så var der 19999 bath til onklen.

Og i år fra påske har hun på hendes is-pølse butik allerede tjent nok til at forsørge os begge hele året. men heller ikke disse penge skal sendes eller bruges nej iflg. hende er det jo vores penge, så de er (minus en mrd ferie i thailand til januar på hendes regning Grin) flyttet til vores opsparing. Så med fælles hjælp og friværdien i huset så er der nok til at emmigrere til thailand når vi har lystGrinGrinGrinGrinGrinGrin

rinpoche
Og hvad kan man så lære af denne historie?
Jo, man bør nok ikke lade sig forlade til at at lave sensationslyste indlæg på basis af løse rygter og sladder og uden at have indblik i modpartens retorik.
Sandheden - skulle ikke undre mig - ligger sikkert et sted mellem begge disse historier.
Men sandheden har jo aldrig stået i vejen for en god historie Grin

rinpoche

paulsenp
Det er sikkert rigtigt, som rinpoche skriver, at sandheden nok ligger et sted midt imellem, men det er åbenbart en bekræftet kendsgerning, at manden er hoppet på sin steddatter, og det, synes jeg, er det væsentlige i sagen.

Man kan måske ikke selv styre, hvem man bliver forelsket i, men hvis man altid bare viljeløst følger sine følelser, er man et sølle skvat. Pigen er hans steddatter, og så må han holde fingrene væk.
Peter

bastian
SLETTET, intet med tråden at gøre.

- Admin -

Redigeret af Rasmus d. 20/10-2006 22:12

Dane1
Rasmus skrev:
Kvinden var ca. 31 år gl. Hun havde, som så mange andre Thailandske piger et forlist ægteskab bag sig i Thailand. Fra dette ægteskab havde hun en datter på ca. 14 år.
[...]
Alt i mens var den Thailandske kvindens ældste datter - som hun havde bragt med sig til Sverige - nu blevet næsten 19 gl.

Hvor gammel var manden sådan cirka?

Rasmus
Jeg vil formode at han er omkring de 45.
Rasmus

tja...

Når jeg ser på enkle af mine gamle venner som er gift med en meget ung Asianpige, Så ser det ikke altid lige nemt ud. De bliver slæbt med på disko hele natten og tøjindkøb hele dage på fisketovet. Så de ligner en pose bæ, når de ankommer på job mandag morgenGrin

Skål og god weekend

dsdGrin

Webmaster
Dine venner eller pigerne ?
Grin
Redigeret af Webmaster d. 20/10-2006 22:57
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Top High Class Fashion
Eller digPfft
Paco Casa Excuslive Handbags

http://thaidanrej...ejser.html

http://thaidanrejser.blogspot.com
Spring til debat: