Se indlæg|
Den forbudte kærlighed
|
|
| crazy_guy77 |
Lagt på d. 04/10-2006 21:03
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
Var der nogle af jer som så den udsendelse over dr 1 her til aften?? Underligt at der lige pludselig gives tilladelse til nogle af personerne efter at det har været i avisen og i fjernsynet. Der er sgu virkelig noget galt med udlændingsstyrelsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/10-2006 21:08
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Ja vi sad og så den udsendelse mig og konen Hun fatter det jo heller ikke. Ja det er sjovt,når pressen virkeligt tager fat så kan de godt forandre noget i UD bamsen |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 04/10-2006 21:08
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
http://www.dr.dk/...102911.htm Her kan man læse lidt om udsendelsen og debattere. Kunne desvaærre ikke selv se den:-( Mvh. Suk............ ![]() Man kan også se det her http://www.dr.dk/...orumID=420 undskyld suk jeg kom til at gå ind på dit indlæg, bamsen Redigeret af d. 04/10-2006 21:11 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| crazy_guy77 |
Lagt på d. 04/10-2006 21:14
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
Ja det er sjovt,når pressen virkeligt tager fat så kan de godt forandre noget i UD bamse Ja så kan de godt lette røven de svin! De burde sgu have en kugle for panden nogle af dem derinde når de kan ødelægge andres folks liv.. Hader dem |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/10-2006 21:18
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
crazy_guy77 skrev: Ja det er sjovt,når pressen virkeligt tager fat så kan de godt forandre noget i UD bamse Ja så kan de godt lette røven de svin! De burde sgu have en kugle for panden nogle af dem derinde når de kan ødelægge andres folks liv.. Hader dem Det er dumt at gå og hade folk Det tager på ens kræfter ![]() Men jeg forstår dig godt,det må være pisse irreterende Jeg var heldig at lige få røven med i den gamle lov Var det den nye lov fik jeg aldrig min kone herop Jeg syntes bare at de brugte alt for meget tid på dem DF og deres kommentarer, bamsen Redigeret af d. 04/10-2006 21:26 |
|
|
|
| Santhumpon |
Lagt på d. 04/10-2006 23:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 227 |
Hej. Se Den forbudte kærlighed på DR1 NetTv her: http://www.dr.dk/...=undefined Rul i menuen og væg DR1 Dokumentaren. Vælg så denne menu: DR1 Dokumentaren 04.10.06 kl. 19:59 DR1. se program (0:59:45) Der er lidt reklame for DR2 Historie først, her efter starter programmet: Den forbudte kærlighed. mvh Torben. Redigeret af Santhumpon d. 04/10-2006 23:18 |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 05/10-2006 00:13
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hej Santhumpon. Mange tak for linket, vil se programmet nu. :-) Med venlig hilsen Suk. [small]Også tak for PB'en[/small] ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 05/10-2006 00:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
fuck de danske myndigheder![]() ![]() ![]() solmand Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 05/10-2006 01:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Jeg siger også tak til Santhumpon for linket. Jeg har set udsendelsen og har ret svært ved at kapere de selvfede fætre, som bør citeres for at de... :" Har et ganske fint samarbejde med Rikke Hvilshøj!" Hmm, er hun nemmere at sætte på plads end windsurferen fra Sorø sø, eller hvad menes der mon!!!! |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 05/10-2006 02:21
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Jeg så programmet, og syntes også DF for alt for meget tid til at bortforklarer hvorfor loven er som den er, "beskytte DK for at vi ikke skal blive for få danskere her i landet". Hvad er definitionen på en ægte dansker??????? Skal man kunne spore sine rødder direkte tilbage til Harald Blåtand? Jeg kender så mange der kan spore en eller flere af deres forfædre til, og jeg nævner i flæng, Polen, Ungarn, Holland, England, Rumænien, Spanien, Sverige, Norge, Rusland, Estland,Letland, jeg kunne blive ved. Jeg vælger med vilje ikke at nævne nogle mellemøstlige lande, det kunne måske forarge nogle. Men der var mange vikinger der arbejde i mellemøsten som lejesoldater og livvagter, gad vide om de har haft børn med hjem?? Så jeg bliver harm på DF, der bare er bange for muslimer, ups skrev jeg det! Men ikke kan lovgive mod det problem uden at alle bliver ramt, de skyder med spredhagl, for at lukke muslimer ude. Der må være andre muligheder, og ligegyldigt hvad undgår vi ikke muslimer i DK. Jeg ved fra en anden tråd her på siden, at ikke alle bryder sig om muslimer, jeg er heller ikke selv imponeret over deres måde at dyrke/udbrede deres religion, men fordi man er muslim er man ikke nødvendigvis terrorist.( det er det mest possitive jeg kan mene med de ting jeg ser på jorden i øjeblikket) Og ja ULS ændre afgørelser efter hvad pressen skriver og gør, så jer der har lidt i klemme, og har en lidt sørgelig historie bør alliere jer med en jounalist fra et af de større dagblade, eller tv/radio, så kan i måske få ændret ULS afgørelse. Og så siger de at der ikke findes Neopotisme i DK ![]() Nej i DK er vi alle lige for loven ![]() Jeg bliver lidt træt af at bo her ![]() Håber for jer alle at lige præcis jeres sag går igennem, jeg er ikke bange for at møde mennesker på gaden der ser lidt anderledes ud end mig, og DF får aldrig min stemme
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 05/10-2006 06:57
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 368 |
ikke alle teorister er muslimer så sandt som det er skrevet jesper men den sidste del af sætningen mangler næsten alle teorister er muslimer jeg forstår ganske godt muslim forskrækkelsen i DK og mener at langt flere burde se sig lidt om inden det går galt. De bliver som DF siger flere og flere og får større og større magt (de bestemmer allerede hvad der må siges og skrives i verden) se bare hvordan de ganske effektivt er i gang med at ødelægge thailand Redigeret af h d. 05/10-2006 06:59 |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 05/10-2006 08:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Jeg er enig med Dansk Folkeparti så langt, at der bliver nød til at blive gjort noget ved den indvandring der er. Det er et åbenlyst problem, alle kan se det hvis de kigger sig omkring på gaden. Problemet er størst fordi at mange af dem der kommer her, havner ved patten af statskassen. MEN. Jeg er bestemt ikke enig i den måde de gør det på. Jeg er ved at brække mig over at man bliver refereret til som et nummer, og man ikke er et menneske mere. Man er bare en "brik" i systemet. Man har intet ansigt, blot et nummer. Alt bliver gjort op med sort og hvidt, og tal bliver analyseret. Spørgsmålet er, kan det være svært at ansætte nogle flere sagsbehandlere, så hver "tvivlsom" sag kan gennemgås personligt? Her tænker jeg sager hvor der er gode argumenter, som fx. personerne i DR's indslag, og mange af os andre, der har muligheden og viljen til at forsørge. De penge der spares, og med det overskud statskassen har, kan det ikke være problemet at ansætte 15-20 sagsbehandlere netop til dette formål. Jeg forstår at en arbejdsløs invandre får afslag på familesamføring. Fint. Men en mand Irak som havde havde boet i Danmark i 22 år, haft fast arbejde i 9 år, og som åbenlyst holdt af Danmark - Han burde kunne tage sin kone med til landet. Reglen burde så hedde, som den allerede gør i dag, at der er 0kr til hende fra statskassen. DE MÅ TAGE SIG SAMMEN, DET KAN IKKE VÆRE SVÆRERE! Når jeg ser den udsendelse (forresten, tak for linket, jeg kan jo ikke tage DR i Thailand! ) vækker det harme i hver eneste celle i min krop. Man bliver sur og gal og har lyst til at melde sig helt ud af Danmark. Danmark er, som jeg har sagt mange gange før, et lorte land. Og det er det vitterligt efterhånden. Man lægger sine 50% i statskassen hver måned, og ellers er man reduceret til et tal i det overordnede regnskab. Hjælper Danmark folk der er på spanden? Nej. Hjælper de folk som James der sidder strandet i et Thailandsk fængsel, på åbentlyst falske grunde? Nej. Hvad fanden kan man i det hele taget få hjælp til i Danmark efterhånden? Jo - Man kan komme på sygehuset hvis man er syg. Det er vist også det hele. Giv mig mine penge tilbage, og så får jeg en sygeforsikring jeg selv betaler til i forvejen. Lorte land...Jeg har meldt mig ud af Danmark. Ok ok, jeg har ikke flyttet statsborgerskab, men har sagt farvel til det gule sygesikringsbevis og min adresse. Gider ikke Danmark og de tåbelige regler, generaliseringen og den manglede indsigt fra politikerne. Jeg er træt af at være sur, træt af at være magtesløs. Farvel Danmark, dit gamle røvhul.... |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 05/10-2006 14:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Ja i stedet foe , at give muslimer skylden for Danmarks forfald på udlændingeområdet, så giv de 179 der sidder i folketinget skylden. Her vil det Danske flag heller ikke komme til at blafre. Men det giver i stik i hjertet når der bliver skrevet så negativt som lucturian gør, men jeg forstår ham til fulde. |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 05/10-2006 16:27
|
GAAAB og hvem er det der har stemt de 179 ind??? lad være og piv og glæd jer over at der endelig bliver gjort lidt ved den muslimske trusel ![]() Men lad os håbe at politikerne en dag får mod nok til at skelne imellem danskere og muslimer |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 05/10-2006 16:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Hvis politikerne havde gjort deres arbejde ordentlig, havde der ikke været de problemer der nu engang er, ikke engang DF kan snakke sig fra problemerne. Men der manglede mod og mandshjerte til, at tilgodese Danskere i Danmark. Mange etniske Danskere er hårdere ramt end andre, så hvorfor det skal kaldes, at pive kan jeg ikke rigtig se. Men at fritage politikere og give andre skylden for Danmarks politik er lidt af en tilsnigelse. Men den er hørt før, så intet nyt under solen, vindene blæser som de har gjort længe og desværre nok vil fortsætte i mange år fremover. |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 05/10-2006 17:15
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Farvel Danmark, dit gamle røvhul.... det er faktisk her du er født og opvokset, og fået din uddannelse betalt. fri skolegang og læge/tandlæge. Så helt skidt kan det vel ikke være...... En lille smule taknemmelighed er vel på sin plads.... trods alt. Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 05/10-2006 18:00
|
Hvis politikerne havde gjort deres arbejde ordentlig, havde der ikke været de problemer der nu engang er, ikke engang DF kan snakke sig fra problemerne. Men der manglede mod og mandshjerte til, at tilgodese Danskere i Danmark. korrekt det så glistrup i tide men for få ville høre.![]() Mange etniske Danskere er hårdere ramt end andre, så hvorfor det skal kaldes, at pive kan jeg ikke rigtig se. en gang imellem må man tage det sure med det søde. Men at fritage politikere og give andre skylden for Danmarks politik er lidt af en tilsnigelse.politikerne er stemt ind af befolkningen Men den er hørt før, så intet nyt under solen, vindene blæser som de har gjort længe og desværre nok vil fortsætte i mange år fremover. ja heldigvis ellers ville det da gå helt galt for gamle Danmark Her vil det Danske flag heller ikke komme til at blafre.men statsborgeskab og pension beholder du vel?? Redigeret af h d. 05/10-2006 18:02 |
|
|
|
| noi |
Lagt på d. 05/10-2006 19:15
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
man kan jo ikke forvente andet her i landet når man har præstestyre.
noi,
Den der følger i andres fodspor,kommer aldrig foran. ( konfutse ) [img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2d/Confucius_02.png/180px-Confucius_02.png[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 05/10-2006 20:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
JA! jeg så den famøse udsendelse ” Den forbudte kærlighed” og jeg må indrømme at jeg som Dansker, flere gange måtte ryste på hoved af de regler som vores politiker på det sidste har indført. Men som jeg har forstået det, er disse regler indført for at begrænse dem massive muslimske indvandring. En indvandring, som med årene givetvis vil have uoverskuelige konsekvenser til følge. Men vi må også prøve at forstå det ”råderum” som vores politiker faktuelt har. Et råderum som er begrænset af de Internationale regler og konventioner som Danmark behørigt har indgået og selvsagt må følges. Dette medføre selvsagt at ganske mange Dansker - med reelle hensigter - kommer i klemme i denne håbløse lovgivning. Her er det også at lovgivningen ikke formår at kalde en spade for en spade! Og ikke formår at sætte sig ud over hvad der er gavnligt for Danmark og ikke…. Rasmus |
|
|
|
| MortenDue |
Lagt på d. 05/10-2006 21:55
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 194 |
Eiang og jeg så det meste af udsendelsen. Og hun forstår godt grundlaget for indførelsen af de regler, som desværre også rammer mennesker der er dansk danske mm. Og hun forstår ikke dem som hun går i sprogskole med, som beklager sig over ikke at have FÅET en lejlighed der er stor nok!!!. Som beklager sig over ikke at FÅ nok penge. Som beklager sig over ikke at FÅ FÅ FÅ.... og nogle af disse taler for os et meget kendt sydøstasiatisk sprog - der er selvfølgelig også andre folk med f.eks. en arabisk herkomst. Og hun forstår godt at det er nemmere for hende at komme til Danmark og bo med sin husbond - end det er for hendes husbond at flytte LEGALT til Thailand. Hun forstår også at vil man nyde må man yde - så de næsten 50% skat er ikke ukendt for hende, som det tilsyneladende er for dem som beklager sig over ikke at FÅ FÅ FÅ!!!!! Vi er selv ramt af boligkravet nu - 2 børn i TH - 2 vær. i DK!!!!!! Det er så noget vi må arbejde os ud over...... Og det er jo ikke sagsbehandlerne i UDLST som har skrevet retningslinierne eller styre lovgivningen. Og mangler der kr. 1000/mdr i forsørgelseskravet - ja så MANGLER der kr. 1000!!!!! Og er en person under 24 - ja så er de under 24. Og har man ikke haft 28 års statsborgerskab, så gælder tilknytningskravet. Og bor man i en 2 vær. på 46 kvm, så kan der ikke bo flere iflg. boligkravet!!!!! Så jeg er uenig med DF-hadere. Og jeg er uenig med folk der hader andre folk, fordi disse har påtaget sig et utaknemmeligt job. Eiang (med 2 børn i Thailand) & Morten (der til daglig underviser mennesker med anden etnisk baggrund end dansk) Chance favours the prepared mind
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.