Se indlæg|
næsten gratis
|
|
| jpo |
Lagt på d. 10/08-2006 12:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
www.voipbuster.co... sætte 10 euro ind så bliver der trukket 3 euro for opkaldet det gælder til thailand og i danmark til fastnet telefon. og det virker bare. |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/08-2006 12:19
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
jpo skrev: [url]www.voipbuster.com/en/index.html[/url] sætte 10 euro ind så bliver der trukket 3 euro for opkaldet det gælder til thailand og i danmark til fastnet telefon. og det virker bare. Davser Det er ikke helt rigtigt det du siger De trækker kun 0.03 euro pr opkald Man kan også bruge [url]voipdiscount.com[/url] Og ja det virker fint,konen ringer hverdag og jeg bruger det til al opringning i dk til fastnet bamsen Redigeret af d. 10/08-2006 12:21 |
|
|
|
| Korat |
Lagt på d. 13/08-2006 15:36
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 121 |
hej det er simpelthen utroligt at man kan ringe til thailand fra computern med voipdiscount.com og til en thai mobil for kun 0.03 euro :-)) har lige instaleret det og ringet 2 gange til thailand i dag,blev kun trukket 0.03 euro per opkald. sidste år brugte jeg vel et sted mellem 1000 - 2000 dk per måned på tele kort,men i år er jeg kommet ned på 400 - 800 kr per måned med bedre tele kort,men det her overgår sku alt :-) jeg kan kun sige jeg er en glad mand og kan spare en del på dette,det er jo næsten en hel ferie betalt med disse besparelser om året. mvh korat Redigeret af Korat d. 13/08-2006 15:37 |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 13/08-2006 16:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Korat, Samtale til Thailand : fastnet og mobil er GRATIS i 120 dage= 4 mnd, med hovedsæt fra din PC. De 0.03 (3ct) € er en OPKALDSafgift som bliver trukket fra dit konto såfremt du vælger Direct Callback Number, som giver dig mulighed til at bruge DIT eget fastnet tlf., og dermed "frigive" PC til noget andet eller slukke for den. [i]Here's how it works: From the Start-tab in the client, fill out your home or mobile number in the direct callback field. Enter your phone number in the Direct Callback textfield to activate Direct Callback. You can now click the Direct Call button on the Contacts-tab or immediately use the Direct Call function by clicking the Directcall button. The application will first dial your regular phone number. As soon as you have picked it up, a connection with the number you want to call will be made. The big advantage is that you can make your cheap VoipDiscount calls on your normal phone[/i] M.v.h., M. Rasmussen
Redigeret af falang yao d. 13/08-2006 16:52 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| ganja |
Lagt på d. 15/08-2006 18:27
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
Voip-dicount.com er bare et hit for mig. Har brugt det i mere end 4 mdr uden problemer. Efter de første 4 mdr blev der ikke trukket så meget som en cent på min konto, da jeg udelukkende ringer til thailand, usa og danmark fra min pc Hvis man ringer til en mobil eller fastnet i thailand (fra pc'en) vil der ikke blive trukket på kontoen da disse opkald er gratis: http://www.voipdi.../free.html *Dog er der begrænsninger: ![]() ![]() ![]() *Max 300 minutes per week of free calls, measured over the last 7 days. Unused free minutes cannot be taken to the following week(s). If limit is exceeded, a minimal rate of 1ct/min will be charged (as shown in the VoipDiscount software). Redigeret af ganja d. 15/08-2006 18:43 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.