Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej Allesammen... Jeg skal til Bangok i maj, og kender ikk meget til byen. Jeg har kun været på phuket før. Så jeg ville gerne have nogen råd til hvad man kan foretage sig.. Det skal lige siges at jeg kun er der en uge, derefter skal jeg til Filippinerne..
Hej
Det er vel meget individuelt hvad man interesserer sig for men de 2 store templer Wat phra keo og Wat Po kan anbefales.
Også en shoppingtur i Pratunam ved Bayoke hotellerne, og en tur til chatutak weekend marked.
En lidt hemmelig udflugt som stort set Thaierne kender er en tur til Koh Kret kan jeg varmt anbefale, og husk at købe en sejltur til 50 baht rundt på de små floder når i kommer derover båden ligger til nogle forskellige steder hvor man kan købe lidt forskelligt for næsten ingenting bl.a. alt mulig gammeldags Kanum (slik/dessert)
http://www.gotoas...h_Kret.htm
Men lad være med at spilde tid på en tur til det flydende marked, det er da den værste turistfælde jeg har set.
Slangefarmen kan også anbefales.
MVH
Jens
Tak for svarene... Jeg skal derovre men min kæreste, vores søn (10 måneder på det tidspunkt) og hendes forældre.. De er fra Filippinerne og har aldrig været i Thailand.. øhm specielt tak for rådet om ikk at tage til det flydende marked.. Det var en af de ting som jeg troede var et must hehe...
Min kæreste vil godt svømme med delfiner, eller bare gerne se nogen.. Kan det lade sig gøre nogen steder nær bangkok..???