Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Fest i Århus??
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 24/09-2004 14:22
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
IKKE ET ØJE ER TØRT Suk
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Anders Grundvad |
Lagt på d. 25/10-2004 18:12
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 22 |
Det er lidt trist at høre at nogle af jer tror at ALLE de danske mænd, som er gift med en fra Thailand, har fundet hende på en bar. Dette er absolut ikke tilfældet. Mange af jer lyder også meget bitre. Men bare fordi I måske er blevet taget i røven er det jo ikke sikkert at vi allesammen er det. |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 25/10-2004 18:44
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
sådan er vi alle sammen forskellige nogen blev taget i røven og kom vidre andre bliver taget i røven og vender det blinde øje til andre igen fornægter det og så er der dem der har mødt en dejlig kone som er helt igennem ærlig men værst er de mænd som ikke vil lytte til andres erfaring og gør alt i verden for at bortforklare deres råd |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 25/10-2004 18:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Det har de fleste. oleskyum men ikke alle er blevet snydt men for fanden hvor chansen er stor. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 25/10-2004 20:06
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hej Anders Det er jo ikke så mærkeligt at de fleste har mødt deres Thai kone på en bar, da de jo ligger i turist områderne. Jeg siger åbent at jeg har mødt min kone på en bar, hvorfor skulle jeg skamme mig over det, hun er verdens skønneste kvinde. Med fare for at generaliserer så vil jeg påstå at størstedelen af de kvinder der arbejder i turistområderne sælger sig selv. Jeg har da selv oplevet at et tilbud fra hende der gjorde rent på mit værelse på hotellet, og også en fra en der arbejdede i internetshoppen. Nej de værste er sku de hellige, der har fundet en barpige og derefter påstår at hun aldrig har arbejdet i en bar. Der er selvfølgelig nogle få der der ikke har mødt deres pige/kone på denne måde. John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 25/10-2004 20:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
hvis man er stor nok til at gå på bar og have det sjovt med barpigerne så bør man være stor nok til at indrømme hvis det er der man mødte sin kone kan man elske en pige hvis fortid man foragter fornægter og skjuler ikke i mine øjne |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.