Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Thailandsk mad i Danmark og dansk mad i Thailand » Butikker, ingredienser og redskaber
 Udskriv debat
Ost muak lek/Pakchong?
Tommy123
Er der en venlig sjæl, der kan fortælle om det ikke er muligt, at købe ost som privat person, det havde vi nemlig fået opfattelsen af at man kunne og til en meget rumlig penge!

Mener at det var dette sted, som vi har hørt om, men måske misforstået eller at der måske er lukket for privat personer, har lige talt med en kvinde og fik klar besked på at det kunne vi ikke, men kunne kæbe deres produkter i tops bla!

Havde deres kontakt info samt prisliste på Line men er væk efter ny telefon desværre?

Premier Dairy foods
Thanon Tessaban 22
Changwat Nakhon Ratchasima
30320
Thailand

click
Jeg var der og købe ost i starten af året men skulle dog ringe først og bestille hvad jeg skulle afhente jeg kan ikke huske hvor meget jeg købte men tror det var for en ca. 20.000 THB da jeg også skulle have med til andre faranger i nærheden af hvor jeg bor.

https://www.thaig...e-ost.html

Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

dutling68
men ellers prøv at snakke med dem her...
http://huahinfrok...

Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

rinpoche
Le-Si er eksperten på dette område, hvis han stadig er her?

themallman
jeg var i dec 16 .og jeg bestilte vare på e-mail:
da jeg hva der sige de var stoppet med at lave samsø ost .
men deres Brie var god ..

Tommy123
Før man kan bestille, skal jeg da se en liste med varer/pris og det har jeg ikke kunne finde!
Hvor meget skulle du køb, før de accepterede det, for igen jeg fik at vide at jeg ikke kunne som privat person?

God dag

themallman
prisliste har jeg aldrig set ,men prøv og se på det her :https://www.bff.co.th/
det skulle være de nye ejer .det kom nye ejer siste år
jeg bestilte 2.5 kg fata og nået brie .have fådet af hvide at de ikke lavet samså
fik en mail på hvor meget jeg skulle betale til deres bank .
da vi så kom der ud (mok lak) talte jeg med en boss .som fortalte mig
at de var de nye ejer .
nå men de sige også at de stoppet med samsø .der var ikke nok salg i det
men de havde da lidt så købte 2 kg.
alt i alt kom jeg af med under 3000 thb .. med jeg kan ikke huske det
jeg ville skrive en e-mail til dem
du må gene melde tilbage

lek
Tesco har lagret Gouda og cheddar, det minder lidt om rigtig ost..
men rasende dyrt.
Dansk ost i Thailand joe det findes bla i Central Placa, de har også andre Danske varer, men prisen.
hu-ha en Danablue smager godt når man sjældent får det.......

click
men prisen.

Danablue er da ikke dyrt fås i makro for 129 THB. Men der er næsten altid tilbud det Makro kalder gamle (det er de bedste) 89 THB det er da lige før det er billigere end i DK køber altid hele molivitten 10-12 stk. af gangen til 89 tHB
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

jh
click skrev:

men prisen.

Danablue er da ikke dyrt fås i makro for 129 THB. Men der er næsten altid tilbud det Makro kalder gamle (det er de bedste) 89 THB det er da lige før det er billigere end i DK køber altid hele molivitten 10-12 stk. af gangen til 89 tHB

Same same i Central market i pattaya.

click
Nu vi skriver om ost Har lige i går købt (i tror det er løgn) 4 pakker dansk camembert for 99 THB der lå 6 x 4 stk i køledisken hos Big C i Khon Kaen Og ja jeg købte alle 24 pakker for 594 THB. Big C har nok troet de var for gamle Ha HA
Camemberten kommer fra et firma som jeg aldrig har hørt om REAL FARMERS cheese with love from Denmark. Er der nogen der kender det firma ? Hmmmmmm

vandango
Handlede før i tiden hos Tops i Pattaya, de solgte nogle rundstykker der minder meget om spanske rundstykker.

Og ja jeg fandt også denne danablue i udskåret pakninger, til priser der minder meget om danske.

click
Handlede før i tiden hos Tops i Pattaya, de solgte nogle rundstykker der minder meget om spanske rundstykker.

Og ja jeg fandt også denne danablue i udskåret pakninger, til priser der minder meget om danske.

Ja Men Tops er meget dyrere end Makro, danablue priser ligger 25-30 THB dyrere for samme pakningRead the rules

vandango
click skrev:

Ja Men Tops er meget dyrere end Makro, danablue priser ligger 25-30 THB dyrere for samme pakningRead the rules

Det er mange år siden sidst jeg var i Makro (2008-2009), tror jeg vil gå og kigge mig omkring i butikken.
Skal man være medlem for at handle i Makro?

click
Skal man være medlem for at handle i Makro?

De fleste har vel et Makrokort men det er ikke nødvendigt og så slipper man for alle deres lorte reklamer som vi andre bliver overdænget afAngry

kro90
click skrev:

Nu vi skriver om ost Har lige i går købt (i tror det er løgn) 4 pakker dansk camembert for 99 THB der lå 6 x 4 stk i køledisken hos Big C i Khon Kaen Og ja jeg købte alle 24 pakker for 594 THB. Big C har nok troet de var for gamle Ha HA
Camemberten kommer fra et firma som jeg aldrig har hørt om REAL FARMERS cheese with love from Denmark. Er der nogen der kender det firma ? Hmmmmmm

Hej Click
Jeg har aldrig hørt om dette firma, hverken set deres oste i Bilka, Netto, Føtex, Rema 1000, Lidl eller Aldi.
Kim

vandango
kro90 skrev:

click skrev:

Hej Click
Jeg har aldrig hørt om dette firma, hverken set deres oste i Bilka, Netto, Føtex, Rema 1000, Lidl eller Aldi.

Den rigtige gamle camembert i trææsken er svær at opdrive i Danmark, mon ikke det er blevet en catering vare ligesom de lækre sherrysild jeg guffede i mig som barn/ung?
Redigeret af vandango d. 25/08-2017 11:14

Spring til debat: