Se indlæg
 Udskriv debat
Elektronik
birkedhoj
På rejsen i januar i år, skulle vi prøve at checke ind selv. Det var i København og gik fint nok. Skulle så til terminal 2, p.g.a. ombygning for at levere vores baggage i Thai skranken. Der blev vi bedt om at pakke vores elektronik i håndbagagen.
Nu ser man så i div. aviser, at man ikke må have elektronik med i kabinen. I hvert fald fra visse lande.

Man undres lidt.
Flyver PE med THAI altid

jc
Grunden er vel at flyselskaberne gerne vil undgå lithium batterier i indchecket bagage, da de kan selvantænde. Er de i håndbagagen opdager man det under flyvningen og kan slukke branden med en håndslukker.

Derfor kan USAs og UKs nye forbud også undre, for det giver slet ingen mening i min optik.
Boet i Bangkok 1980-1983.

vandango
jc skrev:

Grunden er vel at flyselskaberne gerne vil undgå lithium batterier i indchecket bagage, da de kan selvantænde. Er de i håndbagagen opdager man det under flyvningen og kan slukke branden med en håndslukker.

Derfor kan USAs og UKs nye forbud også undre, for det giver slet ingen mening i min optik.

Når du savner mening i tilværelsen kan google være din ven.

https://www.googl...e&ie=UTF-8

Fatter overhovedet ikke at flyselskaberne vil fragte sunnimuslimer. Sad

JohnBKK
Muslimer burde kun ha´lov at rejse med kamel, æsel ell. ged. Geden er nok favorit, så kan de pule den når de holder bønnepause..

Cool

birkedhoj
Netop min pointe, JC
Flyver PE med THAI altid

Spring til debat: