Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Sidste gang vi var i Thailand fandt vi den super lækre Schweppes Manao, som åbenbart kun er produceret til det Thailandske marked. Ved i om der er nogen thai-butikker i Københavnsområdet der har dem?
Tænker du på Schweppes +C Lemon Drink eller denne her?
http://www.canmus...61&Member=
Manao betyder jo bare citron (eller nærmere lime, da den klassiske gule citron ikke er så kendt)
Hvis det er den, er den vist solgt i hele Asienregionen
Schweppes styrer ret stramt hvilke produkter, der tilgår de forskellige markeder.
-Jeg har ikke set disse i DK
Schweppes er min ynglings sodavand-mærke, hvis jeg da skal drikke noget af det søde, så jeg ville også være interesseret hvis andre kendte et sted
Det er nemlig lige præcis den du linker til, og ikke den normale Lemon. Forskellen er at der er rigtig limesaft i Manao.
Den smager simpelthen fantastisk!
Der er også både rigtig citronsaft og skræl i de andre lemon-typer.
Jeg ved ikke helt hvad forskellen er, men de smager forskelligt.
Den eneste jeg er sikker på, er bitter lemon. der er tilsat kinin, ligesom i tonic.
Måske er det de forskellige typer citron, der gør det?
I USA købte jeg en hulens masse key-lime og tog med hjem, pressede dem og frøs saften ned
(de bruges til key lime pie..) De er umulige at købe i Danmark
Det ville måske smage godt at lave sodavand af dem..
Det må jeg prøve
Key lime er for lime hvad habanero er for chili. Et godstog af styrke ..
Som madøre laver jeg naturligvis mine egne sodavand, men Schweppes smagen har jeg ikke kunne kopiere.
Tonic'en til G&T, til gengæld, smager 1000000 gange bedre, når den er hjemmelavet