Se indlæg|
DIAKRIT - Medarbejder til helpdesk, Bangkok, Thailand
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 19/08-2016 02:33
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
Lyde som et firma der giver det rigtige i løn fra start - forhåbentligt med mulighed for lønforhøjelse eller bonus oveni grundløn Havde jeg et ønske om at tage tilbage til Thailand og arbejde havde jeg søgt jobbet hverfald.Er du interesseret i at bo og arbejde i Bangkok, Thailand? DIAKRIT søger nu en ny kollega til vores Helpdesk i Bangkok. DIAKRIT (Thailand) Co. Ltd, som er en del af DIAKRIT International Ltd, søger en energisk ny medarbejder til vores hastigt voksende organisation. DIAKRIT leverer produkter til vore professionelle partnere på boligmarkedet. Vore primære produkter inkluderer boligfotografering, udarbejdelse af plantegninger og andre markedsføringsværktøjer. Som en del af Diakrit’s Helpdesk vil dine primære opgaver være vores daglige kontakt med boligsælgere i Danmark, problemløsning samt vedligeholdelse af vores tætte samarbejde med vore kunder i Danmark. Kommunikationen foregår både via telefon, e-mail, Skype og livechat. Du vil komme til at besvare en lang række spørgsmål om vores produkter og tjenester, samt håndtere de mange tilknyttede administrative opgaver. For at holde trit med det hurtige arbejdstempo, er det vigtigt at du er konstruktiv, kreativ og vant til at multitaske og prioritere opgaver. Som Diakrit’s "ansigt" udadtil, er det vigtigt at du er vant til at arbejde sammen med kunder, og løse uforudsete problemer hurtigt, smidigt og professionelt. Desuden er det meget vigtigt, at du er god til at formulere dig, både i skrift og tale. Vi tilbyder dig muligheden for at udvikle dig sammen med DIAKRIT og bringe både dig selv, vores kunder og virksomheden fremad. Nødvendige kvalifikationer. Vi tror, du er/har: > Flere års erfaring med kundepleje, og er serviceminded af natur. > Flydende i dansk og engelsk. > En udpræget holdspiller, men også i stand til at arbejde selvstændigt. > Erfaring udi at arbejde med flere forskellige IT værktøjer, mens du taler med en kunde. > Høj faglig stolthed og engagement i dit arbejde, og hvad du kan bidrage med. Det er ekstra godt hvis du også har: > Har en uddannelse svarende til en Bachelorgrad (område er underordnet) - Dette er ikke et krav, men er dog en klar fordel ifh.t. visa. > God forstand på den danske geografi. > Erfaring med fotografering / fotoredigering. > Erfaring som koordinator, eller lignende administrativ funktion. > Taler eller forstår andre skandinaviske sprog og / eller Thai. Om jobbet: Helpdesk Agent Fuld tid Vi tilbyder: Løn: Startløn 55.000 THB Brutto Sygeforsikring, ulykkesforsikring, livsforsikring. DIAKRIT håndterer alt vedrørende visa og arbejdstilladelse. DIAKRIT står også for flybillet til Thailand hvis det er nødvendigt, indkvartering første uge (hvis du kommer fra Danmark), og vi hjælper også gerne med at finde en permanent bolig i Bangkok hvis du ønsker det. Start: Snarest muligt. Seneste startdato er 1. september. Sted: Hovedkontoret i Bangkok, Thailand Ansøgninger kan sendes til: https://job.jobne...il/4248949 |
|
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 19/08-2016 09:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 332 |
bare et ? er lønnen høj nok med hensyn til arbejdstilladelse osv ? omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent" |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 19/08-2016 09:16
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 384 |
Ja det er den. Du skal som minimum tjene 50.000 på en arbejdstilladelse. |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 19/08-2016 11:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
jeg ved at den stillingen er besat. En bekendt af mig har fået den, men starter først op en uge senere. Venter pt. på papirer fra Diakrit, så hun kan hente visa og arbejdstilladelse på ambassaden. Var igennem flere ansættelses samtaler, og firmaet lyder som om det er ok. Der er ansat flere skandinaviske medarbejder og mange har været der i flere år. Kim
|
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 19/08-2016 15:21
|
kro90 skrev: jeg ved at den stillingen er besat. En bekendt af mig har fået den, men starter først op en uge senere. Venter pt. på papirer fra Diakrit, så hun kan hente visa og arbejdstilladelse på ambassaden. Var igennem flere ansættelses samtaler, og firmaet lyder som om det er ok. Der er ansat flere skandinaviske medarbejder og mange har været der i flere år. Fint nok at stillingen er besat. Men firmaet burde fjerne opslaget fra Jobnet så. Der står Ansøgningsfrist 1.sep. 2016..... Synd for dem som bruger tid på en ansøgning og alligevel får afslag.... |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 19/08-2016 15:37
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Har oplevet det samme problem utallige gange ved jobsøgning i DK for år tilbage. Jeg brokkede mig til AF - som det var dengang - men de forstod ikke hvad problemet var, eller også ville de ikke forstå det, for opslagene blev ikke fjernet når stillingen var besat. Senere fandt jeg ud af at at det åbenbart giver dem god statistik, points eller wtf at ha´ de opslag siddende længe, så var der jo gang i biksen og noget at hænge op på væggen og på nettet.. |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 19/08-2016 15:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
moerk5002 skrev: kro90 skrev: jeg ved at den stillingen er besat. En bekendt af mig har fået den, men starter først op en uge senere. Venter pt. på papirer fra Diakrit, så hun kan hente visa og arbejdstilladelse på ambassaden. Var igennem flere ansættelses samtaler, og firmaet lyder som om det er ok. Der er ansat flere skandinaviske medarbejder og mange har været der i flere år. Fint nok at stillingen er besat. Men firmaet burde fjerne opslaget fra Jobnet så. Der står Ansøgningsfrist 1.sep. 2016..... Synd for dem som bruger tid på en ansøgning og alligevel får afslag.... Det er ikke spor ualmindeligt at stillinger bliver besat før ansøgningsfristen udløber. Også mange velrenommerede virksomheder gør det, især hvis det er et job de ønsker besat hurtig. Det er derfor, man altid skal søge jobs så hurtigt som muligt. Faktisk har jeg engang selv fået et job, før fristen udløb, og hvor jobannoncen blev der tiden ud. Det er vist noget med, at virksomhederne ikke selv kan slette annoncen. |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 19/08-2016 17:17
|
maik skrev: moerk5002 skrev: kro90 skrev: jeg ved at den stillingen er besat. En bekendt af mig har fået den, men starter først op en uge senere. Venter pt. på papirer fra Diakrit, så hun kan hente visa og arbejdstilladelse på ambassaden. Var igennem flere ansættelses samtaler, og firmaet lyder som om det er ok. Der er ansat flere skandinaviske medarbejder og mange har været der i flere år. Fint nok at stillingen er besat. Men firmaet burde fjerne opslaget fra Jobnet så. Der står Ansøgningsfrist 1.sep. 2016..... Synd for dem som bruger tid på en ansøgning og alligevel får afslag.... Det er ikke spor ualmindeligt at stillinger bliver besat før ansøgningsfristen udløber. Også mange velrenommerede virksomheder gør det, især hvis det er et job de ønsker besat hurtig. Det er derfor, man altid skal søge jobs så hurtigt som muligt. Faktisk har jeg engang selv fået et job, før fristen udløb, og hvor jobannoncen blev der tiden ud. Det er vist noget med, at virksomhederne ikke selv kan slette annoncen. Hvis det er rigtigt, så burde de ikke ansætte nogen før fristen er udløbet.... I hvert fald skal de ikke give ansøgerene besked før fristen er udløbet..... Alt andet er useriøst og dårlig politik overfor dem som søger.... |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 19/08-2016 17:35
|
|
Det er jo direkte foragt mod ansøgere, at spilde folks tid på den måde, men ikke overraskende og jeg går ud fra det er blevet værre med årene, sgu godt man er ude af det system.. |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 19/08-2016 17:43
|
JohnBKK skrev: Det er jo direkte foragt mod ansøgere, at spilde folks tid på den måde, men ikke overraskende og jeg går ud fra det er blevet værre med årene, sgu godt man er ude af det system.. Vi kan ikke være mere enige JohnBKK..... Jeg er ikke ude af systemet, men arbejder i dansk firma i thailand, med alle papirer i orden.... ![]() |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 19/08-2016 17:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
moerk5002 skrev: maik skrev: moerk5002 skrev: kro90 skrev: jeg ved at den stillingen er besat. En bekendt af mig har fået den, men starter først op en uge senere. Venter pt. på papirer fra Diakrit, så hun kan hente visa og arbejdstilladelse på ambassaden. Var igennem flere ansættelses samtaler, og firmaet lyder som om det er ok. Der er ansat flere skandinaviske medarbejder og mange har været der i flere år. Fint nok at stillingen er besat. Men firmaet burde fjerne opslaget fra Jobnet så. Der står Ansøgningsfrist 1.sep. 2016..... Synd for dem som bruger tid på en ansøgning og alligevel får afslag.... Det er ikke spor ualmindeligt at stillinger bliver besat før ansøgningsfristen udløber. Også mange velrenommerede virksomheder gør det, især hvis det er et job de ønsker besat hurtig. Det er derfor, man altid skal søge jobs så hurtigt som muligt. Faktisk har jeg engang selv fået et job, før fristen udløb, og hvor jobannoncen blev der tiden ud. Det er vist noget med, at virksomhederne ikke selv kan slette annoncen. Hvis det er rigtigt, så burde de ikke ansætte nogen før fristen er udløbet.... I hvert fald skal de ikke give ansøgerene besked før fristen er udløbet..... Alt andet er useriøst og dårlig politik overfor dem som søger.... Jobmarkedet er arbejdsgivers marked, uanset hvad de borgerlige partier forsøger at bilde os ind ... |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 19/08-2016 18:00
|
|
Det lyder godt moerk5002, at du har fundet et job hvor forholdene åbenbart er i orden, de findes da trods alt..
Redigeret af JohnBKK d. 19/08-2016 18:07 |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 21/08-2016 01:03
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Ud fra de givne oplysninger, lyder det til at være en sober forretning. Kriterierne for ansættelsen er en direkte kopi af de egale krav, der stilles for udstedelse af arbejdstilladelse. -Og modsat de mange svindelagtige arbejdsgivere, der har opslået annoncer her i tidens løb og som lusker af igen og ind i skyggerne, når man går dem lidt på klingen, er ovenstående udgangspunkt på alt andet lige positivt. -Jeg er måske lige lovlig grov i min retorik, men det er berettiget, når omtalte arbejdsgivere åbenlyst ikke har til hensigt at følge lovgivningen. I øvrigt passer jobbeskrivelsen lige til mig i alle punkter, der ønskes. Lige på nær et enkelt Jeg kender ikke til fotografering/redigering og det interesserer mig heller ikke.. Må siges at være en væsentlig mangel. ;-) Men tillykke til hende, der fik jobbet. Håber at hun får en god tid |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Havde jeg et ønske om at tage tilbage til Thailand og arbejde havde jeg søgt jobbet hverfald.