Se indlæg|
Visa ved ankomst
|
|
| J Juster |
Lagt på d. 13/07-2016 18:57
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 25 |
Hej ærede medlemmer ![]() Som overskriften, jeg har en side tilbage i mit pas rækker det til Visa ved ankomst ? En for og bagside skal måske lige tilføjes. På forhårnd tak.. Juster |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 13/07-2016 19:09
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Det rækker helt fint.. små stempler: [img]https://cdn.asiancorrespondent.com/wp-content/uploads/2014/05/PassportThailandVisaStamp.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| J Juster |
Lagt på d. 13/07-2016 21:16
|
Hejsa Takker og bukker.....Prøver lykken snart ![]() Juster |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 13/07-2016 21:27
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Velbekomme, held og lykke..![]() |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 14/07-2016 08:54
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
J Juster skrev: Hej ærede medlemmer ![]() Som overskriften, jeg har en side tilbage i mit pas rækker det til Visa ved ankomst ? En for og bagside skal måske lige tilføjes. På forhårnd tak.. Juster samme her har spurgt på nettet andetsteds det fik jeg ikke noget ud af , men har så en ven der rejste ind med kun 2 sider sidste år uden problemer.....jeg kommer som reglen kun ud af landet den ene gang vi tager på sommer ferie i DK og passet er gyldigt til 2020 så jeg stiver den til næste år.....lad os endelig høre hvis det mod forventning volder problemer vi skal retur sidst i August god dag ![]() |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 15/07-2016 06:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 384 |
Reglerne siger, gjorde det ihverfald for nogle år siden, at der skulle være 6 sider fri (3 sider x 2) for at indrejse i Thailand. Og Juster du får ikke visa ved indrejse. Du får et indrejsestempel som giver dig ret til at være i Thailand i 30 dage uden visa. Det er der mange som tager fejl af... Men spændende at høre om den går med en side tilbage..... |
|
|
|
| J Juster |
Lagt på d. 15/07-2016 22:43
|
Hej Mørk, Det var egentlig det jeg mente om jeg har plads nok til at få et indrejse stempel 30 dage ![]() Tak for hjælpen... Juster |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.