Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Visum, indrejse og ophold i Thailand » Generelt omkring visum og indrejse
 Udskriv debat
Visa ved ankomst
J Juster
Hej ærede medlemmer Smile

Som overskriften, jeg har en side tilbage i mit pas rækker det til Visa ved ankomst ? En for og bagside skal måske lige tilføjes.

På forhårnd tak..

Juster

JohnBKK
Det rækker helt fint.. små stempler:

[img]https://cdn.asiancorrespondent.com/wp-content/uploads/2014/05/PassportThailandVisaStamp.jpg[/img] is not a valid Image.

J Juster
Hejsa

Takker og bukker.....Prøver lykken snart Smile

Juster

JohnBKK
Velbekomme, held og lykke..

Smile

handy
J Juster skrev:

Hej ærede medlemmer Smile

Som overskriften, jeg har en side tilbage i mit pas rækker det til Visa ved ankomst ? En for og bagside skal måske lige tilføjes.

På forhårnd tak..

Juster

samme her har spurgt på nettet andetsteds det fik jeg ikke noget ud af , men har så en ven der rejste ind med kun 2 sider sidste år uden problemer.....jeg kommer som reglen kun ud af landet den ene gang vi tager på sommer ferie i DK og passet er gyldigt til 2020 så jeg stiver den til næste år.....lad os endelig høre hvis det mod forventning volder problemer vi skal retur sidst i August god dag Wink

moerk5002
Reglerne siger, gjorde det ihverfald for nogle år siden, at der skulle være 6 sider fri (3 sider x 2) for at indrejse i Thailand.
Og Juster du får ikke visa ved indrejse. Du får et indrejsestempel som giver dig ret til at være i Thailand i 30 dage uden visa. Det er der mange som tager fejl af...

Men spændende at høre om den går med en side tilbage.....

J Juster
Hej Mørk,

Det var egentlig det jeg mente om jeg har plads nok til at få et indrejse stempel 30 dage Smile

Tak for hjælpen...

Juster

Spring til debat: