Se indlæg|
Turkisk airlines
|
|
| jh |
Lagt på d. 04/06-2013 18:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
Er der nogle herinde der ved noget om hvordan man bestiller sæde ved Turkisk Airlines hvis jeg logger mig ind kan jeg ikke gøre det.Jeg har prøvet at Google det men fandt mange forskellige svar.Jeg skal flyve fra Billund Istanbull-Istanbull Bankok med ophold i Istanbull i 3 timer.Retur hjem igen dog ikke samme dato, er der nogle der har et godt bud hvordan man booker sædeplads. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 04/06-2013 19:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Du kan først booke sæde ved check in, tidligst 24 timer før afgang i Danmark, hvor du så kan booke sæde til begge ture (Billund-Istanbul og Istanbul-Bangkok).
|
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 04/06-2013 19:20
|
|
Ja det har jeg også læst,jeg har læst 100 dage før jeg har læst 7 dage før jeg har læst 24 timer før jeg har læst man bare skal ringe til Turkisk Airlines.Har du evt rejst med dem engang. Tak for svaret. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 04/06-2013 19:27
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Prøv at kontakte dem, det har jeg gjort med succes før, selvom det er nogle år siden: THY Sales Office - Copenhagen Address: COPENHAGEN AIRPORT TERMINAL 2, 2700 KASTRU Telephone: +45 33 14 40 55 Fax: +45 33 14 67 27 E-Mail: Working Hours: Haftaiçi: 09:00 -16:30 Cumartesi: 09:30-11:30/14:30-16:30 Pazar: 09:30-11:30/14:30-16:30 PS. Hvis du har købt billetten igennem et rejsebureau også netbureau, kan det være at de sender dig tilbage til dem. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 04/06-2013 19:45
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
jh skrev: Ja det har jeg også læst,jeg har læst 100 dage før jeg har læst 7 dage før jeg har læst 24 timer før jeg har læst man bare skal ringe til Turkisk Airlines.Har du evt rejst med dem engang. Tak for svaret. Jeg mener, at hjemmesiden ret tydeligt siger 24 timer. Jeg har rejst med dem otte gange de seneste tre år, og hver gang har det været muligt at vælge sæde ved check in og ikke tidligere. Og check in er 24 timer før afgang. Men du kan jo prøve nattys forslag, det er da et forsøg værd. Meld gerne tilbage, om det lykkes. |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 04/06-2013 21:14
|
|
Tak jeg prøver på Torsdag at ringe til dem,tlf nummer havde jeg nu fundet men ville lige høre om andre have andre erfaringer med med det.Håber uroen har lagt sig i Tyrkiet inden man skal i transit der. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 04/06-2013 21:34
|
@jh, jeg tror ikke du kommer til at mærke noget til urolighederne, bare fordi du er i transit i Istanbul. Da jeg landede i Bangkok i maj måned, for nogle år siden, under nok de værste uroligheder i årtier, var der selvfølgelig lidt mere sikkerhedspersonale, men ellers ingen forskel i lufthavnen. Jo, der var selvfølgelig den forskel, at der ikke var mange andre passagerer, så lufthavnen var næsten tom, men så langt er det nok ikke kommet til i Istanbul. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 27/04-2016 23:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
THY: They Hate You! Mit never ending love/hate forhold til Turkish Airlines, jeg kan ikke greje dem, fatter ikke deres elendige arrogante "service" - og det lige fra check-in til op i luften og ned igen, et helvede af topmålt arrogance og ligegyldighed. Hvorfor er det sådan? Fandt et forum, og jeg er heldigvis ikke den eneste der undres: "My biggest complain is consistency. SOmetimes it is really good service, but often they really just don't give a crap. I say to people who consider booking TK, "Prices are usually good, service is OK but if anything ever goes wrong you are completely screwed and the airline won't lift a finger". " Enig... http://www.flyert...-me-3.html Jo, den tråd er fra 2010, men det er same shit i 2016, haha! |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 29/04-2016 08:46
|
Jeg fløj med dem her i april, godt nok ikke fra bkk, men Tel Aviv-IST-CPH. Alt gik som smurt, ingen forsinkelser, Ataturk er stor, men absolut ikke umulig at navigere rundt i. Masser af skilte så det er nemt at finde rundt. For rygere et pluds at der adskillige store udendørs rygeområder, 3-4 stks. Flyvningen havde jeg intet at udsætte på. Opmærksomt crew, printet menu selv i economy Istanbul-cph,, god mad og gode sæder. Alt i alt en ganske behagelig oplevelse. PS. Med hensyn til bookning af sæder, gjorde jeg det, da jeg købte billetten på deres hjemmeside. Fuck online rejseudbydere. Redigeret af natty d. 29/04-2016 08:53 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Mukke |
Lagt på d. 29/04-2016 17:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 378 |
Jeg undskylder, men jeg har rejst med dem mere end 20 gange aldrig problemer. Fik fra starten at vide at når de lagde an til lukning af dørene, så skulle jeg hurtigt finde en række med de fire sæder, og tage dem, for så kunne jeg få en helt seng, så det gjorde jeg. Service med servering bare i top, for når de ville have lidt ro, spurgte de altid hvor mange effes kan du drikke mere, og jeg fik hvad jeg bad om. Det kan da kun kaldes service. |
|
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 29/04-2016 17:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 738 |
Om forlov. En kommentar til mukke's indlæg På Vores rejse hjem med Thai, vågnede jeg omkring kl. 04.00. En af stewardesserne bemærkede det, og kom og spurgte om jeg ville have en kop kaffe og en sandwich. Det er service. Om det var fordi jeg frabad mig middagen kort efter afgang ved jeg jo ikke Flyver PE med THAI altid
|
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 29/04-2016 17:21
|
|
Jeg har været uheldig kan jeg forstå, måske de ikke bryder sig om mit udseende og væremåde, det er da en mulighed.. |
|
|
|
| Mukke |
Lagt på d. 29/04-2016 17:28
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 378 |
JohnBKK skrev: Jeg har været uheldig kan jeg forstå, måske de ikke bryder sig om mit udseende og væremåde, det er da en mulighed.. HEHEHE turde ikke skrive dette hehehe |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 29/04-2016 17:36
|
|
![]() |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 29/04-2016 17:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
Kan et flyselskab få en større kompliment end at JohnBKK ikke kan lide det?
|
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 01/05-2016 23:44
|
|
Kan en kommentar være mere udsøgt åndssvag end din? Hold dig til fiktionen, eller tegn et abonnement på Det Bedste, så du kan lære lidt, bare lidt, helst meget lidt, capiche???? ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.