Se indlæg|
Køb af sidecar til MB, Phuket
|
|
| thaikai |
Lagt på d. 06/02-2016 08:46
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 35 |
Jeg har brug for en sidevogn til motobike. Er der nogen der ved hvor på Phuket de fremstiller dem? En af mine venner købte en i Phuket town og jeg har ledt derinde, men uden held. Det må meget gerne være et sted, hvor de laver disse kørende køkkener. Thaikai ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 06/02-2016 09:36
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
thaikai skrev: Jeg har brug for en sidevogn til motobike. Er der nogen der ved hvor på Phuket de fremstiller dem? En af mine venner købte en i Phuket town og jeg har ledt derinde, men uden held. Det må meget gerne være et sted, hvor de laver disse kørende køkkener. Thaikai ![]() Hvis du ikke taler thai, så print et billede ud fra internettet af det du gerne vil have, og med hiv og sving og billed og fagten og pegen og piften for en motorbike taxi driver, så har du løst dit problem på få minutter. Eller lad din ven vise dig hvor det er? Ærgrer mig ad helvede til, at jeg har brugt en masse tid af min lørdag morgen på at hjælpe dig, ved at søge på internettet. Må lære at holde snitterne væk fra disse spørgsmål, der snilt burde løses lokalt. Nå men alligevel god morgen og good weekend. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 06/02-2016 09:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
vandango skrev: Ærgrer mig ad helvede til, at jeg har brugt en masse tid af min lørdag morgen på at hjælpe dig, ved at søge på internettet. Må lære at holde snitterne væk fra disse spørgsmål, der snilt burde løses lokalt. Du finder ikke noget på internettet, medmindre det er interessant nok for faranger til, at en farang har gidet at lave en side om det. Jeg er chokeret over, hvor ringe de thailandske virksomheder er til at udnytte internettet som salgskanal eller blot til at lokke kunderne ind i butikkerne. Senest har jeg ledt efter oplysninger/priser på scootere, og hvis endelig en forhandler har lavet en hjemmeside, så består den stort set blot at en indskanning af en salgsbrochure fra fabrikanten. Priser oplyses selvfølgelig slet ikke, og spørger man i en mail får man ikke svar. Der må virkelig være plads til at tjene en masse penge på at lave nogle ordentlige salgssider! Undskyld opstødet, jeg håber, at thaikai finder nogen, som kan lave en scooter. P. S. Det er vist ikke lovligt at køre på den slags scootere. Bare så du er opmærksom på det, det virker jo ikke som om, det er det, politiet går mest op i. |
|
|
|
| Bade-Dyr |
Lagt på d. 06/02-2016 10:06
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 587 |
Snakker du lidt Thai, har en Thai kæreste, kone, god ven der kan hjælpe dig ? Hen til motorbike taxi "drengene", De ved 100% hvem du skal i kontakt med. Tage lidt snacks med det åben op for meget, Når vi snakke om Thaier. (Det synes jeg det gøre) Ellers stop en der har hvad du ønsker og forhøre dig. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 06/02-2016 10:14
|
|
Kim Ludvigsen - ja du har fuldstændig ret. Da min søn var 13-14 år, var han allerede en haj til at lave hjemmesider. En af de mange sider og fora jeg læste, var der en jeg fandt interessant, tillader mig lige at bringe den. http://www.phuket...tails/1214 På Thaivisa's fora læste jeg også om en sådanne løsning. Nogle ejere døjer med at det er noget lort, de går ofte i stykker og køretøjet har ringe køreevner. Det man efterlyser er nogle typegodkendte løsninger fra motorcykel fabrikanterne. Men det ser ud til at være rimeligt udbredt blandt udlændinge. |
|
|
|
| thaikai |
Lagt på d. 06/02-2016 11:44
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 35 |
vandango skrev: Ærgrer mig ad helvede til, at jeg har brugt en masse tid af min lørdag morgen på at hjælpe dig, ved at søge på internettet. Må lære at holde snitterne væk fra disse spørgsmål, der snilt burde løses lokalt. ......................................................... Sorry, men jeg skrev ikke dette indlæg for at genere dig eller for at bruge af din tid. Jeg tror at alle spørgsmål er lette at besvare, hvis man kender svaret. Det kunne jo være at en i gruppen her, kunne sige: sådan en købte jeg hos bimmelim på bummelumvej. De laver flere forskellige modeller, eller lignende. Mange faranger kører jo rundt med sådan en og de må vel komme et sted fra. Jeg har allerede undersøgt lokalt, men vil udvide søgningen. Glem internettet, som der også bliver nævnt. Thaierne bruger facebook langt mere end webben. Selv de større firmaer. Thaikai |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 06/02-2016 12:13
|
|
thaikai - du skal læse mit indlæg med et lille smil på læben, jeg er bestemt ikke mobset over dit indlæg om hjælp. ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.