Se indlæg
 Udskriv debat
Anholdt for kortspil.... igen
moerk5002
Så skete det igen. Thai politi anholder en bridge klub. For nogle år siden var det en Agurk turnering jeg selv deltog i....

En ren pengemaskine de thailandske myndigheder.....

http://ekstrablad...ge/5938676

Thjaa
ja alt gambling er ulovlig i thailand det sjove er så at de fleste thai kvinder ser og spiler kort for mange peng være dag kaution på 5.000 baht ja det måtte jeg også betale og sjov er at bøgen for at spille er på 1800 Bath eller det fik jeg i bøge og kan man ikke betale de 1800 Bath ja så kommer man ind og ryste trammer i 3 månder fik jeg afvige af dommeren og hvem har ikke 1800 bath vis man er på rejse i thailand
Livet er forkort til store problemmer

esanboy
Ja, gambling er forbudt i Thailand. Gambling er når der er penge involveret. At en flok pensionister kommer i deres Bridgeklub som nok er godkendt kommer og spiller lidt kort er sgu ikke noget med gambling at gøre. Der er mere gambling i et spil pool. Endnu en fadæse af de Thailandske myndigheder. De er til grin over det meste af verden. De sidste stykke tid er der blevet heksejagt på farangs på den ene og den anden måde. Hvorfor står den skide General og hele hans slæng ikke bare frem og siger at vi er uønsket her, i stedet for at forulempe os. De er sku blevet skøre de gale Thaier.

Thjaa
esanboy skrev:

Ja, gambling er forbudt i Thailand. Gambling er når der er penge involveret. At en flok pensionister kommer i deres Bridgeklub som nok er godkendt kommer og spiller lidt kort er sgu ikke noget med gambling at gøre. Der er mere gambling i et spil pool. Endnu en fadæse af de Thailandske myndigheder. De er til grin over det meste af verden. De sidste stykke tid er der blevet heksejagt på farangs på den ene og den anden måde. Hvorfor står den skide General og hele hans slæng ikke bare frem og siger at vi er uønsket her, i stedet for at forulempe os. De er sku blevet skøre de gale Thaier.
Kan du ikke lige landet love og system på hvordan de køre deres ragler så rejs hjem ingen har trunget dig til at være i landet Prasis det samme jeg siger til folk der rejser og vil bo i danmark
Livet er forkort til store problemmer

Kim Ludvigsen
Det specielle i denne sag er jo, at Bridge ikke har noget med gambling at gøre. Der spilles ikke om penge.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
JohnBKK
Det ved hverken Thjaaaaa eller BIB en skid om, men det viser også den ekstreme pengefiksering der råder overalt i LOS, penge, penge, penge... De fatter slet ikke at folk spiller kort for sjov og underholdning..
Redigeret af JohnBKK d. 05/02-2016 15:13

maik
Noget kunne tyde på at politiet er ved at trække i land igen:

http://pattayaone...club-raid/

... one of the arrestees who does not wish to be named told Pattaya One that he was given verbal confirmation from the Police that the case will likely be dropped and the 5,000 Baht bail money each of the players paid will be returned.

I øjeblikket sidder de nok og spekulere over, hvordan de skal gøre det uden at tabe ansigt.
I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk

http://www.maikjensen.dk
handy
maik skrev:

Noget kunne tyde på at politiet er ved at trække i land igen:

http://pattayaone...club-raid/

... one of the arrestees who does not wish to be named told Pattaya One that he was given verbal confirmation from the Police that the case will likely be dropped and the 5,000 Baht bail money each of the players paid will be returned.

I øjeblikket sidder de nok og spekulere over, hvordan de skal gøre det uden at tabe ansigt.

Ha ha da de for et par år siden kørte agurke holdet til Jomtien var der heller ikke nogen der blev sigtet men skægt nok heller ikke nogen der fik deres penge tilbage.....nu har det her så godt nok været i medierne de er sjældent man høre at kagekassen udbetaler

esanboy
Thjaa, nu har en her ikke skrevet noget om at jeg ikke kan lide Thailand love og regler. Om jeg kan lide Thailandsk love og regler har intet med denne sag at gøre. Men siden du skriver som du gør. Så syntes at jeg de fleste er helt hen i skoven og særligt dem som er lavet de seneste år. Men da jeg elsker Thailand, så må en her jo affinde sig med disse Gøg / Gokke regler og love. System!!! Har de noget. Ja, et Thai system som ingen anden end dem selv kender til. Det meste disse folk laver er på må og få. Dette de havde i gang vedr. denne Bridgeklub, som endog er registeret og derfor lovlig, har intet i mine øjne noget at gøre med Thailandsk love og regler at gøre. Dette var i mine øjne et forsøg på endnu engang at forulempe div. Farang som bor herude, samt at få lidt penge ud af det. Det med pengene er da gået i vasken for disse gale politi og militær folk, med den opmærksomhed denne sag har fået i udlandet. Sgu mærkeligt at de ikke indsatte deres SWAT team overfor disse kriminelle pensionister. Thailand taber ansigt til udlandet dagligt og har gjort dette i den seneste tid.

handy
esanboy skrev:

Thjaa, nu har en her ikke skrevet noget om at jeg ikke kan lide Thailand love og regler. Om jeg kan lide Thailandsk love og regler har intet med denne sag at gøre. Men siden du skriver som du gør. Så syntes at jeg de fleste er helt hen i skoven og særligt dem som er lavet de seneste år. Men da jeg elsker Thailand, så må en her jo affinde sig med disse Gøg / Gokke regler og love. System!!! Har de noget. Ja, et Thai system som ingen anden end dem selv kender til. Det meste disse folk laver er på må og få. Dette de havde i gang vedr. denne Bridgeklub, som endog er registeret og derfor lovlig, har intet i mine øjne noget at gøre med Thailandsk love og regler at gøre. Dette var i mine øjne et forsøg på endnu engang at forulempe div. Farang som bor herude, samt at få lidt penge ud af det. Det med pengene er da gået i vasken for disse gale politi og militær folk, med den opmærksomhed denne sag har fået i udlandet. Sgu mærkeligt at de ikke indsatte deres SWAT team overfor disse kriminelle pensionister. Thailand taber ansigt til udlandet dagligt og har gjort dette i den seneste tid.

Dania har via sin advokat prøvet at få tilladelse til at afholde banko uden held på beach road under musik festival sælger de lodsedler hvor du kan vinde guld hvor de står og bræger i mikrofon.....hvornår læser man tourist anholdt for at spille 3 på stribe....god weekend

JohnBKK
Kunne være at BIB gennem årene har forsøgt at klemme penge ud af Bridge klubben, uden held, og derfor har de raided dem..

Read the rules

moerk5002
JohnBKK skrev:

Kunne være at BIB gennem årene har forsøgt at klemme penge ud af Bridge klubben, uden held, og derfor har de raided dem..

Read the rules

Hvem er BIB...?

Hvorfor skulle de klemme penge ud af en lovlig klub...?

I bund og grund er det hele korruption og det er den del jeg ikke kan fordrage af landet.

JohnBKK
Boys in Brown, den største mafia organisation i LOS..

Hvorfor? Fordi det er deres job at hive penge ud af folk, alm. politiarbejde er ikke så vigtigt.
Redigeret af JohnBKK d. 06/02-2016 09:05

vandango
Hvad så med det uoficielle lotterispil der udtrækkes den 15. i hver måned? - så vidt jeg ved er der ingen der er blevet knaldet for dette?
Der er sikkert nogle magtfulde personer der står bag dette udbredte illegale spil.

hugoboerge
Kim Ludvigsen skrev:

Det specielle i denne sag er jo, at Bridge ikke har noget med gambling at gøre. Der spilles ikke om penge.

Bridge er en sport. Det er politiet saa ikke klar over.

JohnBKK
vandango skrev:

Hvad så med det uoficielle lotterispil der udtrækkes den 15. i hver måned? - så vidt jeg ved er der ingen der er blevet knaldet for dette?
Der er sikkert nogle magtfulde personer der står bag dette udbredte illegale spil.

Uha, skal vi løfte den kampesten og se alt det kryb der vælter ud, hehe!

Grin

hugoboerge
Her lidt mere omkring bridge skandalen:

http://www.bangko...ty-tourism

Old Crutch har ogsaa sin kommentar:

http://www.bangko...ards-right

hugoboerge
Her er en "tilstaaelse" fra en af deltagerne med beskrivelse af hele forloebet:

http://bridgewinn...-criminal/

Her er saa aarsagen til hele miseren:

And how did all this come about?

The Guardian report on the previous page is on the right track; this nonsense was started by the disaffected Thai ex-wife of a man who works for the owner of the club building. She is a nutter; last week she came by to accuse me of being an Australian policeman sent to spy on her. She made a complaint of gambling to the Office of the Prime Minister, whose staff have perhaps been a little over-enthusiastic.

Bade-Dyr
Bliver "spænende" at følger hvad der sker hvis de skal i retten.
Som så meget i Thailand er der ikke enighed omkring fortolkning af loven.

Lyder til det er lovliget at spille, Men Måske kun i privat hjem.

In the interview with Manager online published today, Banglamung District Chief Chakorn Kanjawattana, who provided the tip to police that led to the crackdown, insisted bridge is only legal if played in a private group at a private residence.

He said it’s up to the court to decide whether the seniors, who were playing in a public place, aimed to gamble.

hugoboerge
Bade-Dyr skrev:

Bliver "spænende" at følger hvad der sker hvis de skal i retten.
Som så meget i Thailand er der ikke enighed omkring fortolkning af loven.

Lyder til det er lovliget at spille, Men Måske kun i privat hjem.

In the interview with Manager online published today, Banglamung District Chief Chakorn Kanjawattana, who provided the tip to police that led to the crackdown, insisted bridge is only legal if played in a private group at a private residence.

He said it’s up to the court to decide whether the seniors, who were playing in a public place, aimed to gamble.

Nu ved denne distrikt chef ikke hvad han taler om. Der er masser af bridge klubber i Thailand og de spiller ikke i private hjem. Herudover er bridge en sports gren. Selvfoelgelig oensker han ikke at tabe ansigt paa trods af at han har gjort hele Thailand til grin paa verdensplan.

Spring til debat: