Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej. Vi er nogle stykker (5), der gerne vil benytte os af busselskab i Thailand. Jeg har ofte gjort det. Jeg (og min thai kone) har mest kørt fra Bangkok - Sisaket. Vi har brugt nakhonchaiair, men denne gang vil jeg gerne bestille billetter hjemmefra. Online. Men jeg kan simpelthen ikke få deres, tilsyneladende, fine hjemmeside til at makke ret. Jeg har prøvet 4 forskellige pc, bærbare og android telefoner. Til sidst i bestillingen, hvor dankort eller Mastercard er blevet accepteret Og verificeret, kommer der alligevel en fejl.... Og de udprintede billetter virker efterfølgende KUN hvis jeg betaler manuelt i en 7-11 butik indenfor kort tid.
Er der nogen, der kender til andre, troværdige busselskaber i Thailand, der kører imellem Bangkok og sisaket? Mvh Kim