Se indlæg|
Diskotek i Pattaya
|
|
| Kloffer |
Lagt på d. 08/12-2015 13:56
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 43 |
Jeg skal til Pattaya med min datter og nogen af hendes veninder. Er der nogen som kender et godt diskotek for falangpiger 18+ ? Vh Kloffer |
|
|
|
| Asian Farmer |
Lagt på d. 08/12-2015 14:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 445 |
Håber i planlægger for Songkran? Beach Road er dækket af DJ'S osv osv den 19. April. Er tidspunktet et andet er Bangkok bedre. Masser af discotheques for yngre generationer. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 08/12-2015 22:37
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Bangkok har meget bedre diskoteker til piger i den alder. Det er mere en "normal" by med både steder for faranger og de mere blandede steder.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 09/12-2015 00:45
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
et godt sted er her men det er i bangkok http://www.route6... Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| Kloffer |
Lagt på d. 09/12-2015 02:48
|
Bangkok er fint, men nu er det altså Pattaya/Jomtien vi skal til. Og jeg ved da så meget, at der er forskel på diskoteker :-) |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 09/12-2015 05:26
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 384 |
Der ligger flere fine diskoteker i Walking Street, Pattaya...... Det mest populære er nok Ibar... Insomnia, Lucifer, Marine er godt besøgt altid... Der ligger også flere mindre steder og så er der Live music stederne.... En tur ned af Walking når I kommer så kan I ikke misse dem... ![]() ![]() |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 09/12-2015 10:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
moerk5002 skrev: Der ligger flere fine diskoteker i Walking Street, Pattaya...... Det mest populære er nok Ibar... Insomnia, Lucifer, Marine er godt besøgt altid... Der ligger også flere mindre steder og så er der Live music stederne.... En tur ned af Walking når I kommer så kan I ikke misse dem... ![]() ![]() De fire diskoteker, du nævner der, vil jeg altså mene først og fremmest henvender sig til thailandske damer, som ønsker at lave lidt penge. Det kloffer efterlyser er: et godt diskotek for falangpiger 18+ Og det vil jeg altså mene er noget andet. Til gengæld vil jeg give dig ret i, at de unge damer nok ikke tager skade af en tur ned ad Walking Street, og at de sandsynligvis også vil synes om nogle af stederne med livemusik. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 09/12-2015 11:03
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Var engang på diskotek inde i walkingstreet, mener at vi gik op ad en del trapper for at nå indgangen. Det ligger på højre side når i kommer ind fra beachroad. |
|
|
|
| bareMig |
Lagt på d. 09/12-2015 16:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 151 |
Kloffer skrev: Jeg skal til Pattaya med min datter og nogen af hendes veninder. Er der nogen som kender et godt diskotek for falangpiger 18+ ? Vh Kloffer Insomnia er det mest populære i Pattaya og her kommer der massere af unge udenlanske gæster. Insomnia her også en forbar (opvarmnings bar) kaldt iBar som åbner lidt tidligere end diskoteket. Insomnia ligger i midten af walking street oppe ad en trappe, lige ved siden af iBar, man kan også gå der op inde fra iBar. Mixx er også et udmærket diskotek hvor der kommer mange Russere, det ligger for enden af walking street. Bare rolig, det er bare mig, og i øvrigt så har jeg lige spist
|
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 09/12-2015 16:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 384 |
maik skrev: moerk5002 skrev: Der ligger flere fine diskoteker i Walking Street, Pattaya...... Det mest populære er nok Ibar... Insomnia, Lucifer, Marine er godt besøgt altid... Der ligger også flere mindre steder og så er der Live music stederne.... En tur ned af Walking når I kommer så kan I ikke misse dem... ![]() ![]() De fire diskoteker, du nævner der, vil jeg altså mene først og fremmest henvender sig til thailandske damer, som ønsker at lave lidt penge. Det kloffer efterlyser er: et godt diskotek for falangpiger 18+ Og det vil jeg altså mene er noget andet. Til gengæld vil jeg give dig ret i, at de unge damer nok ikke tager skade af en tur ned ad Walking Street, og at de sandsynligvis også vil synes om nogle af stederne med livemusik. Det er rigtigt at der kommer mange thai damer der, men der kommer sandelig også faranger, både damer og mænd i spandevis.... Hvis det skal være et diskotek uden Thaidamer, skal de nok kigge uden for thailand..... Der findes ikke et diskotek kun for faranger, så jeg vil stadig mene det er de rigtige jeg nævner.... |
|
|
|
| bareMig |
Lagt på d. 09/12-2015 17:51
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 151 |
Jeg glemte at nævne The Pier på walking street, også et ganske fint diskotek. Her er en liste over de bedste: 1. Insomnia 2. Mixx 3. The Pier 4. Lucifer 5. Hollywood (Mange Japanere) 6. Differ (Mest for Thai'er) Opvarmings 1. iBar 2. Candy bar 3. 888 Samt Flex hvis de er til Afroamerikanere..... Bare rolig, det er bare mig, og i øvrigt så har jeg lige spist
|
|
|
|
| Thaidreamer |
Lagt på d. 09/12-2015 23:40
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 183 |
Tror da pigerne ville Sys godt om insomnia |
|
|
|
| Kloffer |
Lagt på d. 10/12-2015 03:24
|
Tusind tak allesammen for mange gode forslag. Vi starter naturligvis på WS - så ser vi lige :-) |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.