Se indlæg
 Udskriv debat
Knive med til Thailand
Druwor
Jeg skal have nogle profesionelle kokkeknive med til Thailand, er det tilladt at indføre dem.
Der er sikkert nogle her som har nogle gode råd.

Det er en bestillingsarbejde fra min svigerinde. De kan købes i Thailand, men jeg kan skaffe dem billigere i DK. Det er to håndlavede japanske knive med evighedsgaranti som gælder hele verden.

Håber der er nogle her der ved noget.
Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved...

Nirvana
du må ikke ha med som håndbegase
Come As You Are

GAMBIT
Pak dem godt in i Bubble plastik, tape det fast og læg dem i din store kuffert som ikke skal med op i flyet.

Der vil ingen problemer være.

Bjarne
Ned i den indtjekkede bagage - og intet problem. Jeg har flere gange haft kokkeknive med. Senest i februar. Men hold dem endelig langt fra din håndbagage!!!

farang47
Ja, Gambit, du har helt ret. Hvis kufferten ikke skal op i flyet vil der ingen problem være

buick
flyet er ikke noget problem og heller ikke det trådstarter spørger om han spørger om det er tilladt at indføre dem i Thailand.

Ja du må gerne indføre dem men der skal betales told og vat ved indførsel, hvilket sikkert også er grunden til de er dyrere at købe i Thailand.
Men formodentlig kan du slippe hvis du bruger dem lidt derhjemme inden du tager afsted så det kan ses de er brugte og du kan påstå det er til eget brug under opholdet

Spring til debat: