Se indlæg|
Dansk forening i Chiang Mai
|
|
| mugge |
Lagt på d. 03/10-2012 08:35
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
Hej alle sammen derude bag skærmene. Findes der i Chiang Mai eller området omkring Chiang Mai, en forening eller klub for Danskere som bor eller kommer meget af deres liv i Nordthailand. Jeg tænker IKKE på en druk-billiard-ungpigethai-pensionist-klub, men een som er mere seriøs og hvor man evt. kan få nogle kontakter op at stå både erhvervsmæssigst men også privat . |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 03/10-2012 10:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja har hørt om en DK forening i CM afdøde Hugo var med i den og mener en der heder Pedersen ? men har ikke hørt om den længe ?? |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 03/10-2012 10:45
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
i tænker nok på danskerklubben,den lever og har det fint,der er møde den første søndag i hver mdr, og det næste er søndag den 7 okt. kl 12.oo på ,,auf der au" 316-5. moo 4. chiang mai -lamphun road, saraphi alle dansker er velkommen,der er fra kl 12-14 buffet med rigtig god mad, ca. 200 tbt. man kan også bestille fra spisekortet, og man kan nøjes med en flaske vand,hvis det er det man vil, det er bare at møde op ,det meste vi har været er 11 personer det vil glæde os og se nogle nye ansigter, ses vi? ![]() |
|
|
|
| taxidriver990 |
Lagt på d. 04/10-2012 05:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Hej Chaingmai....og andre i CNX Jeg vil da gerne melde min ankomst til store begivenhed ![]() Er sikkert inde i byen paa det tidspunkt, skal bare lige finde ud af hvor praecis det er Lyder som en "tysk" bevaertning Glaeder mig til at se jer og ikke mindst hoere mit modersmaal igen
Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 04/10-2012 10:06
|
|
Man hørte aldrig om Hugos begravelse ? eller om foreningen har forbindelse med skolen ? Kom til at tænke på det da jeg så hans Profil stadig er på Facebook ? |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 04/10-2012 11:48
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
jeg var til hugos begravelse sammen med mange andre og hugo blev brændt på thai maner,og vi er mange der stadig savner ham og nej danskerklubben nar intet,at gøre med skolen i doi law. mere er der ikke og sige om de ting![]() |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 04/10-2012 13:50
|
|
Tak. |
|
|
|
| taxidriver990 |
Lagt på d. 05/10-2012 04:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Mugge skrev:Jeg tænker IKKE på en druk-billiard-ungpigethai-pensionist-klub, men een som er mere seriøs og hvor man evt. kan få nogle kontakter op at stå både erhvervsmæssigst men også privat Jeg var igaar aftes i CNX for at kigge stedet ud, der er hverken druk / biliard / ungepiger men et typiskt tysk gasthaus som man kender det fra landevejen i Tyskland. En korpulent tysker og hans thaihustru ( en moden dame ) var vaerter. En god svinekotelet med brasekartofler, kan ikke huske hvornaar jeg smagte det sidst Den ligger paa vej 106, og selv jeg kunne finde den, ud fra den beskrivning jeg havde faaet, saa kom bare det ser ikke saa farligt ud
Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
|
| Pethol |
Lagt på d. 29/01-2015 05:36
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
Jeg er igang med at planlægge et lille aktivitets-mødested i Chiang Rai og Chiang Mai. Jeg fokuserer på "hygge" og ikke party. Aktiviteter er ting som Skak, Dam, Pentanque, en Bajer, kaffe og kage... Det bliver en slags udlændinge klub med medlemsskab, hvor medlemmerne hjælper hinanden gennem svære tider eller situationer. Jeg har nogle Thai-folk til at hjælpe fra to firmaer "Sadhu Tours" & "Thai Smile", som giver forskellige services i form af hjælp med myndigheder og den slags ubehagelige situationer. Alting er blevet strammere her i Thailand. Det demokratiske diktatur blev jo erstattet med et militært diktatur. |
|
|
|
| farao54 |
Lagt på d. 29/01-2015 06:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 550 |
Ja Thailand er måske endda blevet lidt firkantet som Danmark:-) sorry.. kunne ikke dy mig. men lyder ellers som et godt initiativ. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 30/01-2015 15:33
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Tak for at naevne ordet "demokratisk diktatur". |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Ja har hørt om en DK forening i CM afdøde Hugo var med i den og mener en der heder Pedersen ? men har ikke hørt om den længe ??
Man hørte aldrig om Hugos begravelse ? eller om foreningen har forbindelse med skolen ? Kom til at tænke på det da jeg så hans Profil stadig er på Facebook ?