Se indlæg
 Udskriv debat
»Danskerne er blevet immune over for uro på ferien«
Asian Farmer
http://jyllands-p...ien%C2%AB/

hugoboerge

Peter Rambeck Petersen er brand manager hos rejsearrangøren Indochina Explorers, og han fortæller ligeledes, at militærstyret er med til at bløde nogle af Thailands skrappe regler op – eksempelvis at man ikke må modsige kongen, for så risikerer man fængselsstraf.

Er man ved at bloede op omkring lese majeste paragraf 112 ? Den holder vist ikke rigtig.

Uro paa ferien ? Der har vaeret stille, roligt og fredeligt i snart 7 maaneder eller stoerstedelen af 2014.

Overskrift osv giver det indtryk at der stadigvaek er uro og at danskerne er immune.

Asian Farmer
Come on.... det er folk der har økonomisk interesse i at udtale sig. Cool

Anonym Bruger
nu har jeg ikke læst artiklen, men udsagnet er jo for så vidt korrekt nok uanset om han har interesse el. ej...med få undtagelser er den samlede mængde af turister i Thailand steget hvert år de sidste mange mange år...turister synes pænt ligeglade med politisk uro, oversvømmelser, tsunami, mord, voldtægter, valutakurser, fladende serviceniveau m.m.

jeg mener at ca. 55% er gengangere...

farao54
Live status fra Pattaya/Jomtien:
Der er helt klart færre turister. Det føles mere som i Juli måned end i højsæson.
Kineserere er nu begyndt i relativ stor stil at indlogere sig i mindre klynger (familier/venner) end i store grupper, hvilket betyder at man nu også i højere grad ser dem på 2, 3 og 4 stjernede joteller. Russere er der dog stadigvæk mange af, men ikke så mange af de komplet åndsvage typer man normalt ser.
Mit indtryk er klart at Thailand 'bløder' på sine 10%'s indtægt fra turisterne...
Men i det mindste her på mit hotel, er der fyldt godt op med Nordmænd, så artiklen passer ikke så godt her.. :-)

buick
vi klager heller ikke på koh chang, der er næsten fyldt op og godt med bookinger i bogen så høj sæssonen er i gang

pethan
Peter Rambeck Petersen er brand manager hos rejsearrangøren Indochina Explorers, og han fortæller ligeledes, at militærstyret er med til at bløde nogle af Thailands skrappe regler op – eksempelvis at man ikke må modsige kongen, for så risikerer man fængselsstraf.

Helt rigtigt, Hugo B.! Hvad bilder Indochina Explorers' 'brand manager' folk ind? "Militærstyret er med til at bløde nogle af Thailands skrappe regler (om LM) op" - hvor uvidende (eller bedragerisk) kan man være? Intet kan være fjernere fra sandheden.

Spring til debat: