Se indlæg|
garmin
|
|
| sony |
Lagt på d. 20/07-2014 10:51
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Nogle der ved om de er noget værd, dem man køber som kopi i thailand? Nu tænker jeg på de der puls ure osv. Behøver heller ikke være garmin, bare de kan det samme. Hvilken prisklasse ligger de i som kopi?
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Eigil |
Lagt på d. 20/07-2014 11:24
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 74 |
Du kan købe en garmin i tesco foe 6000 - 8000 baht, den har hele thailand's kort og kan let sættes til at tale dansk. Jeg ved ikke om du kan købe kopier, men man kan få opdateret kortet i Pan tip Bangkok for 500 baht. Hilsen Eigil |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 20/07-2014 19:18
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
Køb en GPS i DK. Det skal være med plads til SD Kort. F.eks. Garmin. Køb så Thailands kortet efterfølgende som foreslået i f.eks. Pantip. På den måde, har du både GPS i Thailand og DK., med fuld Europa Kort, når du er i DK. Og hold dig langt væk fra kopier. Hvis de findes. Har aldrig hørt om GPS kopier. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 20/07-2014 19:34
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Nu er det et sports ur og ikke en GPS Sony spørger om
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 20/07-2014 20:40
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
Ok, glem mit indlæg. Var ikke obs. på det med sports uret. Men til dem som overvejer at købe GPS. Køb i DK. |
|
|
|
| Isan |
Lagt på d. 28/11-2014 23:17
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 113 |
Findes der en shop i pantip Plaza pratunam hvor de har håndholdte gps Garmin og noget udstyr til disse ?
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.