Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej.
Jeg har nu fået 2 x 2 måneders turist visa men har kun en enkelt billet til Thailand...vil dette blive et problem?
Er ret sikker på at man skal have en billet ud af landet også.
Mener bare at man skal have en billet ud af Thailand igen på et turist visum...og at damen på den Thailandske ambasade også nævnte at jeg kunne blive stoppet med kun en enkelt billet.
Men omvendt vil det jo være spild af tid og penge at købe en billet ud af landet hvis ikke det er nødvendigt.
Ved bare ikke hvad proceduren er med dette da jeg aldrig har rejst med turist visum før.
Mener bare at man skal have en billet ud af Thailand igen på et turist visum...og at damen på den Thailandske ambasade også nævnte at jeg kunne blive stoppet med kun en enkelt billet.
Men omvendt vil det jo være spild af tid og penge at købe en billet ud af landet hvis ikke det er nødvendigt.
Ved bare ikke hvad proceduren er med dette da jeg aldrig har rejst med turist visum før.
Medarbejderen burde tjekke, om du havde en billet ud af landet indenfor de 60 dage. Det er i hvert fald en betingelse for turistvisa - hvis man da skal tro på informationen som står skrevet på ambassadens hjemmeside.
Hej yonok.Jeg har rejst TIL thailand de sidste 6 Aar paa enkelt billet .aldrig nogensinde blevet stoppet eller blevet spurgt om noget med billet ud.saa tag du bare afsted.god tur
Jeg har 2 gange "glemt" at udfylde ruteangivelse for hjemrejse fly - begge gange bad de mig udfylde. Skrev bare TG951 .. så var den ged barberet. Så der SKAL faktisk stå noget. Kald det bare kontrol, kald det hvad i vil !!!
har tænkt på det med at købe en enkelt billet til Thailand
da jeg ska derover i januar , og så ha gf med hjem på besøg 3 mdr i dk.
så ku jeg jo købe vores billetter til dk sammen , så vi er sikre på at sidde og rejse sammen.. + hendes ska så være en retur billet ..
har også tænkt på bare at købe en alm. billet til migselv og så købe hendes derovre ved samme selskab , og så håbe vi ka sidde sammen ...