Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg mener der bliver lagt op til at de ikke når retsagen i live, i så fald er man allerede nu ude at sige de er selvmordstruet og man ikke kan yde dem ordentlig beskyttelse...
Håber jeg tager grueligt fejl..
J Juster
PS.
Hvis tingene er som det der bliver spekuleret i på diverse fora og andre nyhedskanaler, har politiet allerede vist at de er villig til at gå meget langt for at beskytte den/de evt skyldige, og måske endnu længere.
Det er en meget pinlig sag for de thailandske myndigheder, uanset hvad, er det bare endnu en alvorligt ridse i glansbilledet af Thailand. Den her sag stinker værre end gæret rejepasta. Jeg håber englænderne bider sig fast i denne sag og får sandheden frem.
Hjælper nok ikke meget efter den her udtalelse som kom efter PM havde sagt at Britisk politi er velkommen: http://bangkokpos...ot-insists
Politichefens udtalelse er foer Prayut har haft sit moede med Cameron. Politichefens udtalelser er baseret paa den petition fra change.org hvor man nu har samlet over 100,000 underskrifter ind.
The two Myanmar suspects in the Koh Tao murder case officially retracted their confessions Tuesday night, saying they had been coerced into admitting they’d killed two British backpackers and now demand