Se indlæg|
KLM billige billetter.
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 11/09-2014 22:42
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
I øjeblikket og frem til den 17 sep. kører KLM med kampagnepriser bla. til Bangkok. Hvis man rejser mellem i dag og 31/3-15. Priserne på billetter til Bangkok kan nok ikke hamle op med priserne med andre selskaber, med afgange fra København. Men for de der bor især i Nordjylland og foretrækker at flyve fra Aalborg, må KLM's kampagnepriser betegnes som ret gode tilbud. Jeg har selv købt en billet (210115-120315) til Bangkok fra Aalborg via Amsterdam til 5600- medregnet gebyr på MasterCart. Rejsetid næsten 16 timer hver vej medregnet transittid i Amsterdam. Normalprisen er 6200 til 6500- Læs mere her: http://packandgo....alCampaign KLM's fb side: http://www.facebo... Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 11/09-2014 23:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
Thomas72 skrev: I øjeblikket og frem til den 17 sep. kører KLM med kampagnepriser bla. til Bangkok. Hvis man rejser mellem i dag og 31/3-15. Priserne på billetter til Bangkok kan nok ikke hamle op med priserne med andre selskaber, med afgange fra København. Men for de der bor især i Nordjylland og foretrækker at flyve fra Aalborg, må KLM's kampagnepriser betegnes som ret gode tilbud. Jeg har selv købt en billet (210115-120315) til Bangkok fra Aalborg via Amsterdam til 5600- medregnet gebyr på MasterCart. Rejsetid næsten 16 timer hver vej medregnet transittid i Amsterdam. Normalprisen er 6200 til 6500- Læs mere her: http://packandgo....alCampaign KLM's fb side: http://www.facebo... Søgte for sjov på dine datoer ( Viviro ) fandt en der hed 13 timer ud og 16 timer hjem 3776 kr Dette var selvfølgelig et ukorent selskab jeg aldrig selv ville benytte,Thai lå på omkring de 7900 kr Så din pris er vel okay,har aldrig hørt om gebyr på master kort,kan dog skyldes jeg ikke ejer et sådan Nu må du så håbe at tiden i Amsterdam holder,så din rejsetid ikke bliver for lang,det vil forringe kvaliteten på din rejse,men god tur når tiden kommer ![]() |
|
|
|
| Bade-Dyr |
Lagt på d. 12/09-2014 02:38
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 587 |
@Klovn. Var det fra Ålborg ? Ellers skal rejse tiden og penge oveni jo lægges til. |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 12/09-2014 06:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
Du har ret ! Rejsetid er penge ! Og som jeg skriver søgte jeg samme dato ikke samme afgang / sted,har da selv før i tiden rejst med flere stop på vejen og hvis det fungere er det vel okay,kan bare ikke selv længere rejse på denne måde da jeg oplever selskaber lige er et par timer forsinket,desværre hver gang jeg er ombord,så står man i en lufthavn og kan kun bruge penge ! Og ens rejsetid er pludselige blevet noget længere en man regnede med,måske er det kun mig der oplever forsinkelser,men jeg flyver nu kun direkte ( Thai ) ærgeligt man ikke længere kan få den rolige Nat-flyvning med Sas, som jeg personligt anså for den bedste, når turen gik fra kbh -bkk. |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 17/09-2014 15:10
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
Til Jer der bor i Aalborg-området/Nordjylland og fortrækker at flyve fra AAL til BKK via en mellemlanding. Er det i dag (17. sep.) sidste udkald, hvis man ønsker at benytte KLM's tilbud. Prisen er ca. 5500 med samlet rejsetid på knap 16 timer hver vej. http://packandgo....alCampaign Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| HD |
Lagt på d. 18/09-2014 10:20
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 73 |
Har lige købt en retur billet hos Norwegian til Bangkok . København / Bangkok Direkte. Hjem med en kort stop i Stokholm. Pris 3729 |
|
|
|
| Girobank |
Lagt på d. 18/09-2014 11:03
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 527 |
HD, er den pris incl. alt? mad, bagage o.s.v. Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
|
| lek |
Lagt på d. 18/09-2014 11:22
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 299 |
Lufthansa har lige udsendt nyheds mail. afgang nov..... 4700,- for en retur. |
|
|
|
| HD |
Lagt på d. 18/09-2014 14:13
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 73 |
Nej det er det ikke. har kun håndbagage |
|
|
|
| Snerle |
Lagt på d. 24/09-2014 20:58
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 32 |
Tak for info om KLM, ser også ud til at være gode priser Billund-Amsterdam- Bangkok. På Trustpilot får KLM dog rigtig dårlige anmeldelse, nogen der har erfaring med KLM? |
|
|
|
| Crafack |
Lagt på d. 24/09-2014 22:00
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 108 |
Vi vælger oftest Aalborg-Amsterdam-Bangkok med KLM. Til sammenligning har vi også prøvet både SAS, Thai og Singapore Airlines. Jeg vil mene at SAS og KLM er på niveau hvad angår service, komfort og forplejning. Thai's service og forplejning er en tand bedre. De vigtigste faktorer vor vores valg er:
![]() Jeg har ingen erfaring, men heller ingen tillid til vurdering på trustpilot af internationale virksomheder som KLM. Jeg har intet at udsætte på salgs- og serviceoplevelsen ved køb på klm.com, og for de "bløde" ratings på service m.v. vil jeg til enhver tid læne mig op ad Skytrax. /Crafack |
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 24/09-2014 22:05
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Har lige koebt BKK-CPH retur 24.10 - 03.11.14 med Aeroflot for kr. 4.352, det var det billigste jeg kunne finde med korte rejsetider. Koebte paa Flybillet.dk. Hos Aeroflot maa kufferten veje 23 kg og haandtasken 10 kg. Norwegian havde som udgangspunkt naesten samme pris, men naar jeg skulle have en kuffert med saa blev prisen ialt 800 kr dyrere. Priserne fra Phuket var meget dyrere, saa jeg finder selv separat befordring fra - til Phuket Hilsen Conrad |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.