Se indlæg|
30 kilo med Thai
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 24/09-2014 11:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
Har lige hørt at man med øjeblikkelig virkning , går fra 20 til 30 kilo 😀 når man flyver med Thai uanset class Håber ikke mine ører fejler noget,eller falder af 😄 |
|
|
|
| bcnhunter |
Lagt på d. 24/09-2014 12:24
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
Klovn skrev: Har lige hørt at man med øjeblikkelig virkning , går fra 20 til 30 kilo 😀 når man flyver med Thai uanset class Håber ikke mine ører fejler noget,eller falder af 😄 Info. : http://www.thaiai...geNo=28944 Thai 4ever.....
![]() |
|
|
|
| aabo |
Lagt på d. 24/09-2014 12:49
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 38 |
Har lige talt med Thai Airways i København. De bekræfter, at du må have indtil 30 kg. bagage + din håndbagage. De oplyste, at det skulle gælde i et halvt år. Hvorfor selv gøre i dag, hvad du kan få andre til at gøre i morgen.
|
|
|
|
| energy |
Lagt på d. 24/09-2014 14:23
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 311 |
aabo skrev: Har lige talt med Thai Airways i København. De bekræfter, at du må have indtil 30 kg. bagage + din håndbagage. De oplyste, at det skulle gælde i et halvt år. Fantastisk god nyhed. Vi flyver hjem på økonomi klasse i weekenden og det kniber lidt med for meget vægt i kufferterne. Så nu kan de fyldes lidt mere op. ![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 24/09-2014 15:05
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
energy skrev: aabo skrev: Har lige talt med Thai Airways i København. De bekræfter, at du må have indtil 30 kg. bagage + din håndbagage. De oplyste, at det skulle gælde i et halvt år. Fantastisk god nyhed. Vi flyver hjem på økonomi klasse i weekenden og det kniber lidt med for meget vægt i kufferterne. Så nu kan de fyldes lidt mere op. ![]() Lad nu være så kommer i bare op på 60 kg og bruger endnu flere penge, men ok hvis det er konen der er med har du ikke et ord at skulle have sagt alligevel
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 24/09-2014 15:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
Hold da fast , så er der shopping i Central,og på det lokale marked ( frugter ) 😂 nu manger vi bare at der kommer WIFI ombord,så er den hjemme ! Upps tror man nu for en betaling på 464 thb kan bruge sin Ipad / tablet...super nice 😜
Redigeret af Klovn d. 24/09-2014 15:20 |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 24/09-2014 17:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
aabo skrev: Har lige talt med Thai Airways i København. De bekræfter, at du må have indtil 30 kg. bagage + din håndbagage. De oplyste, at det skulle gælde i et halvt år. Det vil være helt ulogisk kun at gøre det i et halvt år og så i vinterhalvåret, hvor det i forvejen er let at fylde flyene på den nordlige halvkugle. I så fald vil det medføre et rameskrig, hvis det nedsættes igen og kunderne vil igen flygte fra THAI. Så mon ikke det er kommet for at blive. THAI mangler jo alvorligt penge i kassen. Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| AMLO |
Lagt på d. 24/09-2014 21:25
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 27 |
Jo, det er fint, men gælder også allerede bookede billetter? Flyver med Thai til bkk på mandag. |
|
|
|
| Johnt |
Lagt på d. 24/09-2014 21:51
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
I mailen fra Thai Airways står der "med omgående virkning", så det gælder alle afgange fra i dag. |
|
|
|
| Isan |
Lagt på d. 25/09-2014 11:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 113 |
Helt sikkert en go nyhed med de 30 kilo , de er også nød til at følge de andre flyselskaber da der i forvejen er kamp om kunderne , bruger ikke selv thai men Emirates som har 30 kilo på økoklassen ;-) Hilsen Isan |
|
|
|
| THansen |
Lagt på d. 25/09-2014 13:21
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 393 |
Isan skrev: Helt sikkert en go nyhed med de 30 kilo , de er også nød til at følge de andre flyselskaber da der i forvejen er kamp om kunderne , bruger ikke selv thai men Emirates som har 30 kilo på økoklassen ;-) Hilsen Isan Ja, rigtig god nyhed, men jeg havde hellere set at grænsen for håndbagage var blevet sat op til 10 kg fra de nuværende 'sølle' 7 kg. Ikke at det tidligere har været et problem at medbringe 10 kg, men det ville så i fremtiden kunne gøres med ren samvittighed. Bærbare computere + kamera tæller ved nærmere eftertanke ikke med i de 7 kg så jeg har vistnok altid haft ren samvittighed ... på den konto ... ![]() En opstramning af de eksisterende regler kunne også være en mulighed selvom en strammere kontrol nok ikke lige er normal thai-style. En opstramning burde så kombineres med nemmere/billigere tilkøb af ekstra bagage til afløsning af de pebrede muligheder som eksisterer i dag. Jeg vil personligt hellere betale eks. 250-275 kr for 10 kg ekstra bagage, fremfor at 'luske' mig igennem check-in med 5 kg overvægt. Forslaget er måske også lidt overflødigt med de nye bagageregler og vil måske også være en negativ konkurrenceparameter da kunderne har vænnet sig til en forholdsvis stor tolerance mht. tilladt bagage |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.