Se indlæg|
Havregryn i Thailand?
|
|
| AMLO |
Lagt på d. 07/08-2014 16:24
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 27 |
Er der nogle herinde der ved om man kan købe havregryn eller noget der ligner i Thailand? Familien i Isan er helt pjattede med denne spise. Enten som rå i kaffe eller cacao, eller som grød til de små. Så de skal nok blive rigtige vikinger!! På forhånd tak! |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 07/08-2014 16:49
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
AMLO skrev: Er der nogle herinde der ved om man kan købe havregryn eller noget der ligner i Thailand? Familien i Isan er helt pjattede med denne spise. Enten som rå i kaffe eller cacao, eller som grød til de små. Så de skal nok blive rigtige vikinger!! På forhånd tak! Foodland. |
|
|
|
| Bade-Dyr |
Lagt på d. 07/08-2014 16:52
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 587 |
Big C, Tesco Lotus, Makro har jeg set det ved morgenmad hylen, Lige ved siden af cornflakes og de andre morgenmad produkter. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 07/08-2014 17:08
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Ja de har havregryn i de større butikker. Hvis du skulle lade dig friste af Tesco/Lotus egen muesli i brun pose, så er halvdelen havre mel eller noget der ligner. |
|
|
|
| AMLO |
Lagt på d. 07/08-2014 18:36
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 27 |
Mange tak for gode svar. Nu behøver vi ikke fylde kufferten op med havregryn, når vi snart drager til Isaan. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 07/08-2014 20:46
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Jeg ville fylde op med discount grov havregryn fra Netto, de er dælme gode. |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 08/08-2014 02:36
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
køb dine i havregryn i villa market der er en blå pakke på 500 gram og den koster normalt 47 bath...og de er fra tyskland
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.