Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Thailandsk mad i Danmark og dansk mad i Thailand » Butikker, ingredienser og redskaber
 Udskriv debat
Havregryn i Thailand?
AMLO
Er der nogle herinde der ved om man kan købe havregryn eller noget der ligner i Thailand?
Familien i Isan er helt pjattede med denne spise. Enten som rå i kaffe eller cacao, eller som grød til de små. Så de skal nok blive rigtige vikinger!!
På forhånd tak!

hugoboerge
AMLO skrev:

Er der nogle herinde der ved om man kan købe havregryn eller noget der ligner i Thailand?
Familien i Isan er helt pjattede med denne spise. Enten som rå i kaffe eller cacao, eller som grød til de små. Så de skal nok blive rigtige vikinger!!
På forhånd tak!

Foodland.

Bade-Dyr
Big C, Tesco Lotus, Makro har jeg set det ved morgenmad hylen, Lige ved siden af cornflakes og de andre morgenmad produkter.

vandango
Ja de har havregryn i de større butikker.

Hvis du skulle lade dig friste af Tesco/Lotus egen muesli i brun pose, så er halvdelen havre mel eller noget der ligner.

AMLO
Mange tak for gode svar. Nu behøver vi ikke fylde kufferten op med havregryn, når vi snart drager til Isaan.

vandango
Jeg ville fylde op med discount grov havregryn fra Netto, de er dælme gode.

dutling68
køb dine i havregryn i villa market der er en blå pakke på 500 gram og den koster normalt 47 bath...og de er fra tyskland
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Spring til debat: