Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
millitær undtagelses tilstand
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 22/05-2014 14:17
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
maik skrev: De seneste gange militæret har grebet magten i Thailand, har det fundet ud af, at det er ganske besværligt at være magthavere i et moderne land, som også ønsker at gøre forretninger med udlandet. Så mon ikke også militæret når frem til den konklusion denne gang? Forhåbentligt, et militær diktatur er ikke just ønskeligt for noget land. |
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 22/05-2014 15:14
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Militaeret i Thailand har meddelt at der er curfew - udgangsforbud mellem kl. 22 og 05 morgen i hele landet indtil videre besked fremkommer. http://www.bangko...w-enforced Hilsen Conrad |
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 22/05-2014 15:45
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Nu er kl 20.42 her paa Phuket og for lidt siden stoppede de udenlandske nyhedskanaler, thai TV har kun sendt militaer udsendelser i flere timer og kl. 21 stopper internettet har selskabet meddelt, haaber ikke det varer lang tid. Godnat Conrad |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 22/05-2014 16:01
|
Conrad skrev: Nu er kl 20.42 her paa Phuket og for lidt siden stoppede de udenlandske nyhedskanaler, thai TV har kun sendt militaer udsendelser i flere timer og kl. 21 stopper internettet har selskabet meddelt, haaber ikke det varer lang tid. Det lyder som en aften man skal gå tidligt i seng, godt jeg ikke er dernede lige nu. Men håber hurtigt de får klaret lidt op i det, for skal afsted om en uge. |
|
|
|
| mugge |
Lagt på d. 22/05-2014 16:52
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
Vi har netop været i MBK her i BKK. Skal love for at der er soldater tilstede... Og de er hissige ![]() |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 22/05-2014 17:25
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Mange varetransporter sker netop om natten, så der vil snart blive mangel på en del varer. Nok klogt at opjustere lagret derhjemme, skulle det blive langvarigt....
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| nin |
Lagt på d. 22/05-2014 22:02
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
Hvis udgangsforbuddet ikke bliver hævet, inden turistsæsonen begynder igen, vil det være en katastofe for dem, der lever af turisterne, da turismen i mine øjne nærmest vil gå i stå, og folk vil finde andre rejsemål. Jeg plejer at tage afsted i 4 uger i marts, og har allerede booket værelse til næste år, men ikke på vilkår om jeg vil tvinges til at være hjemme klokken 22 om aftenen. Men hvor dælen man så skal tage hen, hvis Thailand er et no go, aner jeg ikke, da Thailand for mig bare har alt det, der for mig indeholder en dejlig ferie. Der er heldigvis god tid til at tingene falder til ro, så jeg krydser bare fingre. |
|
|
|
| uan |
Lagt på d. 23/05-2014 06:37
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
aristokraterne er da ligeglad med turisterne.... og de er også ligeglade med hvormange penge folket og landet taber, fordi de har selv penge nok til at stå igennem en krise, og bagefter kan de opkøbe alt og alle for en slik. aristokraterne ser da helst at turisterne bliver væk... rejs til filippinerne istedet indtil videre Please note:
I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 23/05-2014 07:17
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
I turistområderne bliver udgangsforbuddet sandsynligvis forholdsvist hurtigt ophævet. I Bangkok og andre steder, hvor der er risiko for uroligheder, tager det uden tvivl noget længere tid. Filippinerne har jeg besøgt flere gange, og det er ikke på nogen måde et lige så godt turistland som Thailand. Der behøver de ikke have et udgangsforbud for at holde mig inden døre allerede lang tid før kl. 22. |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 23/05-2014 07:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
Når der udgangsforbuddet vad så med dem der skal flyve kl. 01 om natten fra Suvarnabhumi Lufthavn
Come As You Are
|
|
|
|
| marn |
Lagt på d. 23/05-2014 07:59
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 24 |
En lille sjov ubetydelig ting i forbindelse med udgangsforbuddet,,,alle de gange vi har været derude og skulle transporteres fra sted til sted har det primært været med natbusser,,hvad pokker gør de ved det og her tænker jeg også på toge, fly der letter og lander med folk der skal videre ??? Det må jo lamme en hel del eller hva ?? |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 23/05-2014 08:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Udgangsforbud i Thailand – som om det skulle være noget! Jeg har da tit prøvet at få udstedt et udgangsforbud.. ![]() Rasmus |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 23/05-2014 08:26
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
Nirvana skrev: Når der udgangsforbuddet vad så med dem der skal flyve kl. 01 om natten fra Suvarnabhumi Lufthavn Fra den danske ambassades hjemmeside: 'Der er indført udgangsforbud fra kl. 22 - 05. Det er dog tilladt at rejse til/fra lufthavnene ved henvendelse til militære checkpoints med oplysning om, hvad ens ærinde er.' http://um.dk/da/r.../thailand/ Eller også skal man sørge for at være i lufthavnen før kl. 2200. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 23/05-2014 09:43
|
milex skrev: Fra den danske ambassades hjemmeside: 'Der er indført udgangsforbud fra kl. 22 - 05. Det er dog tilladt at rejse til/fra lufthavnene ved henvendelse til militære checkpoints med oplysning om, hvad ens ærinde er.' http://um.dk/da/r.../thailand/ Eller også skal man sørge for at være i lufthavnen før kl. 2200. Det er også meldu ud på alle mulige platforme at det er i orden at blive transporteret til og fra lufthavnen på alle tider af døgnet. Men man skal nok være ude i god tid, for det er nok ikke helt nemt at praje en taxa. Så man bør nok booke en AOT limo for at være sikker. |
|
|
|
| zapper |
Lagt på d. 23/05-2014 09:48
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
Det værste er nok at der ikke kan ses TV ![]() |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 23/05-2014 09:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
![]() Hvis thaierne ikke snart kan se deres soaps, tror jeg der udbryder oprør. |
|
|
|
| mugge |
Lagt på d. 23/05-2014 10:37
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
Der er da mange fordele ved denne mørklægning...pigerne når at vaske sig rene inden den næste bølge af "turister" kommer.. hoho ![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 23/05-2014 12:59
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Kan fortælle at her på koh samet vidste de det godt igår. De glemte det bare igen kl. 22. :-)
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.