Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej, tak for et godt forum, som jeg først fornylig har "opdaget". Jeg står i en situation, hvor jeg godt kunne bruge lidt hjælp fra jer herinde..Her er min historie: Jeg har mødt en fantastisk sød Thaipige, 25 år, jeg er selv 36. Det er nu 12 mdr. siden jeg har mødt hende og jeg har besøgt hende 5 gange i Thailand siden vi mødtes. Nu har vi besluttet, at vi vil være sammen permanent/giftes i DK og vi er blevet forlovet sidst jeg var i Thailand. Hun er stewardesse og har dermed et godt fast job i Thailand. Jeg er ugift og har en lille søn fra et tidligere forhold, selvstændig med god økonomi. Vi vil gerne gifte os når dette er mest "praktisk" i relation til hele den kommende proces, men det haster ikke. Det vigtigste er, at vi får hende til DK nemmest og hurtigst muligt..
Mit spørgsmål er nu - er der nogen der kan anbefale os en optimal "køreplan" for hvad vi skal gøre for at processen glider bedst muligt? og skal vi være 100% ærlige og skrive at vi er forlovet? Nogle andre gode hints og anbefalinger? På forhånd mange tak, det kan godt virke meget uoverskueligt for en "nybegynder"!
Hej ardnimand
Det er en fordel at skrive at I er forlovet, da man så i ansøgningen om hendes besøgsvisum kommer udenom en masse besværlig sagsbehandling. Hun kan (realistisk set) ikke få ophold her i landet uden at I er gift!! Se dette link:
http://www.aegtes...DD8B91A665
Dog er der en fejl. Den anfordringsgaranti du nok kommer til at stille mistes IKKE ved ansøgning om familiesammenføring
Hej jeg har lavet din henvisning om til et link bamsenRedigeret af d. 08/03-2006 18:45
Hej sudsakhon tak for input. Vores plan er at hun starter med at komme her 3 mdr. til sommer på turistvisum (for lige at se om hun kan leve her i "kulden", derefter tager hun en smut hjem til Thailand og kommer igen , også kan vi gifte os... I så fald, skal vi stadig skrive vi er forlovet når hun nu søger turistvisum for 1. gang? (Jeg foretrækker jo at være helt ærlig, hvis det kan betale sig!) På forhånd tak...