Se indlæg
 Udskriv debat
hotel i sukhumvit
dutling68
ja jeg søger også et hotel ved sukhumvit i den lave ende altså start soi 4 til 10 og gerne til en pris ved de 1000 bath hvis det det kan lade sig gøre Sunflower
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

kro90
Hej dutling68
Prøv at kikke på
http://www.sawasd...umvitsoi8/

Hotellet er røgfrit, men bed om et ryger værelse på 3die elle 4 sal. så får du et til bagsiden med en lille altan, her er skønt at nyde en lille en om aftenen.
Kim

alphabravo
Prøv at søge på AGODA.COM, jeg har boet på 3 forskellige hoteller i Sukhomvit, men Du skal over på den anden side af gaden, over i de ulige nummer. Der er mest "gang-i-den" mellem Soi 5 og ned til Soi 11.
Bedste deal lige nu i dag er nok Fortuna Hotel i Soi 5 til lidt over 200 Dkr. pr. nat

LEICESTER
Promenade i soi 8 sidst jeg var der 1000.-

http://www.tripad...ngkok.html

milex
alphabravo skrev:

Prøv at søge på AGODA.COM, jeg har boet på 3 forskellige hoteller i Sukhomvit, men Du skal over på den anden side af gaden, over i de ulige nummer. Der er mest "gang-i-den" mellem Soi 5 og ned til Soi 11.
Bedste deal lige nu i dag er nok Fortuna Hotel i Soi 5 til lidt over 200 Dkr. pr. nat

Hvis man gerne vil føle man er i Mellem-østen skal man vælge de lave ulige soi på Sukhumvit.

Jeg foretrækker de lige numre.

John
Promonade er ok, men regn ikke med deres swimming pool
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
jydetampen
kro90 skrev:

Hej dutling68
Prøv at kikke på
http://www.sawasd...umvitsoi8/

Hotellet er røgfrit, men bed om et ryger værelse på 3die elle 4 sal. så får du et til bagsiden med en lille altan, her er skønt at nyde en lille en om aftenen.

Må lige komme med en lille kommentar til værelserne på 4 etage,jeg har set efterhånden mange hoteller og det er første gang jeg går ind i et skab for at kommer på toilet eller i bad også er vasken udenfor,men det kan jo være en tilfældighed af byggesjust eller blot "only Thailand"
Så imorgen flytter vi igen og raten er 1550 baht hvis man kommer fra gaden og bestiller.

kro90
Hej Jydetamp
Det er rigtigt at du går ind i en lille gang, hvorefter du kommer til toilettet, der ligger lige fremme, og til venstre ligger badet, Vasken er uden for, men syntes ikke det gør noget. Dejlig lille altan at sidde på. Personalet er yderst hjælpsomme, værelserne er pæne og rene, morgenmaden er standard. Bedre end stalden syntes jeg, har nu boet der 4-5 gange.
Promenade har vi kun set på da vi gik forbi, ikke noget at prale af, syntes jeg.
Derimod har vi boet på Citadines, både i SOI 8 og 15, det er lejligheder, og super fine, tror de alle er indrettet individuelt, prøv at kikke på dem
Kim

alphabravo
Dèt er sgu da kun bag Soi 5 at mænd går i kjoler, sandaler og bærer tørklæde m. pandebånd....

farao54
kro90 skrev:

Hej Jydetamp
Det er rigtigt at du går ind i en lille gang, hvorefter du kommer til toilettet, der ligger lige fremme, og til venstre ligger badet, Vasken er uden for, men syntes ikke det gør noget. Dejlig lille altan at sidde på. Personalet er yderst hjælpsomme, værelserne er pæne og rene, morgenmaden er standard. Bedre end stalden syntes jeg, har nu boet der 4-5 gange.
Promenade har vi kun set på da vi gik forbi, ikke noget at prale af, syntes jeg.
Derimod har vi boet på Citadines, både i SOI 8 og 15, det er lejligheder, og super fine, tror de alle er indrettet individuelt, prøv at kikke på dem

Kender ikke hotellet, men tænk over dette:
Efter man har været på toilettet, så vasker man hænder af en bestemt årsag...
Denne årsag sidder på håndtaget til toilettet, på netop dette hotel...
Jeg ville ikke bo der... Shock

kro90
Farao:
Der er INGEN håndtag på disse døre, det er du bare skubber op. Derfor ingen fare for L.... på håndtaget.
Kim

kanut
For 1600 bath får du dit eget toilet og dejlig pøl på stable Lodge.
Sukhumvut soi 8.
Og ro på alle i andre, jeg får stadig ikke provision, jeg kunne bare ikke lade være, Hæ Hæ.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

maik
kanut skrev:

Sukhumvut soi 8.
Og ro på alle i andre, jeg får stadig ikke provision, jeg kunne bare ikke lade være, Hæ Hæ.

I de seneste dage har jeg tænkt: hvad er der sket med Kanut? Hvorfor har vi ikke hørt noget til dig i forbindelse med denne tråd?

Nu når du giver dit besyv med er jeg mere rolig.

Grin Cheers
I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk

http://www.maikjensen.dk
Anonym Bruger
kanut skrev:

Sukhumvut soi 8.

Og til den pris, er det selvfølgelig incl. morgen mad ikke.? NOT.!

Læg 3-400 bht oven i. Angry

kro90
Prisen på Stable er
SINGLE/DOUBLE STANDARD MAY-SEP 1,395 x 7%tax = 1,493 Net og OCT-APR 1,550 x 7% = 1,659 Net
Kan ikke finde prisen på morgen mad på menu kortet. men det er vel omkring 150 THB +10% + 7% pr. person
Kim

Spring til debat: